Παράθεση:
Για τα παράθυρα δεν ξέρω. Σε άλλη corolla με ηλεκτρικά που το κάναμε δεν υπήρξε καμία παρενέργεια
|
Στο δικο μου, προβλημα μετα απο RESET εχει μονο του οδηγο, γιατι μονο αυτο ειναι αυτοματο,προβλημα παρουσιαζουν τα αυτοματα,σταματανε να ειναι αυτοματα μεχρι να διαβασει ο εγκεφαλος.Στα περισσοτερα λυνεται το προβλημα(στο δικο μου δουλευει)αν,οταν ανεβαζεις το παραθυρο και κλεισει κρατησεις πατημενο το κουμπι για 3-5 δευτερολεπτα,αλλιως επανερχεται μετα απο 2 ημερες.
Παράθεση:
Βρε καρδιτσιώτη...... να μην ξέρουμε κατιτίς και εμείς??? Ασχετοι.... άσχετοι... αλλά κάτι έχουμε μάθει!!! χεχεχεχεχε
|
Κερναω παιδακια tongue θα ερθεις.
Παράθεση:
Αντί να βγάλετε τους πόλους μπορείτε να βγάλετε τη φίσα του εγκεφάλου..
|
Ο φιλος μου ο στεργιος(απο τους καλυτερους ηλεκτρολογους-ηλεκτρονικους της TOYOTA) μου το εκανε μια φορα reset απο το κλειδι του αυτοκινητου (αυτο που εχει και το ιμομπιλαιζερ πανω).Το εβαλε επανω στην μιζα και εκανε κατι συνδιασμους δεξια-αριστερα και πατουσε τα κουμπια απο το κλειδι.Εχει ενα κακο αυτο το παιδι,δεν μιλαει καθολου skull .Τι εκανες στεργιο;Μυστικα τις δουλειας
.Γαμω το πανεμορφο TS σου.
Παράθεση:
Πριν το κάνετε αυτό φροντίστε να είναι ζεστό το μοτέρ
|
Εγω φιλε DjBac κανω με κρυο μοτερ για να διαβασει ολους τους χαρτες θερμοκρασιας.Ζεσταμα και μετα σκισιμο shoothim .
Παράθεση:
Τι μπούκωμα και αηδίες? Επειδή μπορεί να κινείται στη πόλη? Ε και? Το "μπούκωμα" δεν υφίσταται πλέον στα σύγχρονα αμάξια. Δεν ζούμε στο 1970! Έλεος!
|
Συμφωνω μαζι ως προς το μπουκωμα,δεν υφισταται πλεων,αλλα αν οδηγεις ωρες στην πολη και με χαμηλες στροφες μπαινει σε αλλο mode ο εγκεφαλος (οικονομιας) κοβοντας καυσιμο και αβανς και αν πας να το ανοιξεις μετα δεν παει.Θελει τους κοφτες του μετα για να διαβασει αλλον χαρτη,αυτου τις κοντρας
.