Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ts Forum -3-
  #141  
Παλιά 15-07-05, 12:37
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

ντοινγκ.
αν η αστυνομια επιβαλλει τα ορια των δρομων τοτε ολα τα αμαξια και οι περισσοτερες μηχανες θα γινουν συλλεκτικες αφου δεν υπαρχει συγχρονο αυτοκινητο που να μην πιανει 120....για αυτο αφηστε τα corolla και παρτε τα βουνα :P η παρτε τα βουνα με τα corolla
Re: Ts Forum -3-
  #142  
Παλιά 18-07-05, 00:03
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Vageli τα πράγματα είναι χειρότερα
Με 120 είσαι ήδη 30 πάνω από τό όριο σε μεγάλες περιοχές, π.χ. Κρήτη όπου 90 είναι το όριο αριστερής λωρίδας και 70 της δεξιάς (!) εκεί που η Εθνική έχει 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και διαχωριστικό τείχο!
Η λύση είναι τα βουνά, αλλά δεν ξέρω τι κυκλοφοριακή αγωγή να περιμένεις απ' τα κατσίκια.
Re: Ts Forum -3-
  #143  
Παλιά 18-07-05, 00:35
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παιδιά, θέλω να φέρω στην προσοχή σας ένα θέμα με το λάδι μηχανής για την μηχανή 2ΖΖGE της Corolla TSport:
To Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης "απαγορεύει" λάδι 5w30 σε θερμοκρασίες πάνω από 10 βαθμούς Κελσίου ενώ το συνιστά έως και πάνω από 38C για τις άλλες μηχανές (1.4lt, 1.6lt). Αυτό φαίνεται ότι δεν το έχουν υπόψη τους τα συνεργεία (ούτε οι αρχιμηχανικοί της Τoyota Hellas που τα καθοδηγούν).

Το παράδοξο είναι ότι το 10w30 "εγκρίνεται" έως και πάνω από 38C και για την 2ΖΖGE. Όμως, λόγω του κοινού δείκτη 30 θα έχει το ίδιο ιξώδες και περιμένεις ίδια συμπεριφορά σε υψηλές θερμοκρασίες με το 5w30. Τι παίζει λοιπόν? Έχει σημασία η "λεπτότητα" του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες (δείκτης 5) για το γεγονός ότι δεν κάνει σε υψηλές?

Η TOYOTA HELLAS διακινεί στα συνεργεία της πλήρως συνθετικό μόνο 5w40 και μάλλον 5w30. Όμως, εάν ο δείκτης 5 για χαμηλές θερμοκρασίες δεν κάνει για κάποιο λόγο πάνω από 10C, τότε γιατί το 5w40 θα είναι κατάλληλο?

Εγώ μέχρι τώρα δεν κατάφερα να πάρω μία απάντηση από την Toyota (εντός κι εκτός Ελλάδας).
Re: Ts Forum -3-
  #144  
Παλιά 19-07-05, 11:12
Το avatar του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ Offline:
 
Εγγραφή: 19-01-2005
Μοντέλο: Corolla TS '02..είχα
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 394
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 282
ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία στην Κόρινθο όπου και άφησα την Κορόλλα μου για επισκευή σασμάν.Με το λεωφορείο,γιατί δεν υπήρχε αυτοκίνητο αντικατάστασης,παρόλο που με είχαν διαβεβαιώσει τηλεφωνικώς ότι θα μου δώσουν..Τεσπά,θα μείνει μέσα και αφού δουν τι φταίει θα το επισκευάσουν.Η εντολή από τα κεντρικά της ΤΟΥΟΤΑ ήταν επισκευή και όχι αντικατάσταση,παρόλο που έχω μόνο 46000χλμ.Ίσως επειδή έχουν περάσει τα 3 πρώτα χρόνια..Με την ευκαιρία σκέφτομαι να αλλάξω και δίσκο για να γλυτώσω τα εργατικά αργότερα.Τους είπα επίσης να ελέγξουν τον θόρυβο όταν στρίβω αριστερά εν κινήσει,καθώς και τους πίσω τροχούς,μιας και είμαι στα όρια της ανάκλησης (2/02),έτσι για να μην βρεθώ προ δυσάρεστων εκπλήξεων!Όταν υπάρξουν νέα θα σας ενημερώσω!!
__________________
Corolla TS '02
Re: Ts Forum -3-
  #145  
Παλιά 21-07-05, 15:20
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά, θέλω να φέρω στην προσοχή σας ένα θέμα με το λάδι μηχανής για την μηχανή 2ΖΖGE της Corolla TSport:
To Βιβλίο Οδηγιών Χρήσης "απαγορεύει" λάδι 5w30 σε θερμοκρασίες πάνω από 10 βαθμούς Κελσίου ενώ το συνιστά έως και πάνω από 38C για τις άλλες μηχανές (1.4lt, 1.6lt). Αυτό φαίνεται ότι δεν το έχουν υπόψη τους τα συνεργεία (ούτε οι αρχιμηχανικοί της Τoyota Hellas που τα καθοδηγούν).

Το παράδοξο είναι ότι το 10w30 "εγκρίνεται" έως και πάνω από 38C και για την 2ΖΖGE. Όμως, λόγω του κοινού δείκτη 30 θα έχει το ίδιο ιξώδες και περιμένεις ίδια συμπεριφορά σε υψηλές θερμοκρασίες με το 5w30. Τι παίζει λοιπόν? Έχει σημασία η "λεπτότητα" του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες (δείκτης 5) για το γεγονός ότι δεν κάνει σε υψηλές?

Η TOYOTA HELLAS διακινεί στα συνεργεία της πλήρως συνθετικό μόνο 5w40 και μάλλον 5w30. Όμως, εάν ο δείκτης 5 για χαμηλές θερμοκρασίες δεν κάνει για κάποιο λόγο πάνω από 10C, τότε γιατί το 5w40 θα είναι κατάλληλο?

Εγώ μέχρι τώρα δεν κατάφερα να πάρω μία απάντηση από την Toyota (εντός κι εκτός Ελλάδας).
Φίλε CTS03... να επιδιώξω μια απάντηση: Αν προσέξειςμ το θερινό ιξώδες στα λάδια δε δίνεται από μια μοναδιαία τιμή αλλά καθορίζεται από ένα άνω όριο. Δηλαδή το 30 είναι από 9.3 έως 12.5 cSt ενώ το 40 από 12.5 έως 16.3. To 5w30 είναι γενικά ποιο λεπτόρευστο από το 10w30, άρα βρίσκεται πλησιέστερα στην περιοχή του 9.3 cSt ενώ το 10w30 βρίσκεται ενδεχομένως πλησιέστερα στα 12.5.

Αυτή είναι μια πολύ πιθανή εξήγηση. Πάντως, για να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο, μπορείς να χρησιμοποιείς 10w40. Το μόνο πρόβλημα που έχει σε σχέση με το 5w40 είναι ότι αυξάνει λίγο την κατανάλωση όταν ο κινητήρας είναι κρύος και δεν έχει καμιά διαφορά στην προστασία του κινητήρα.
Re: Ts Forum -3-
  #146  
Παλιά 22-07-05, 11:43
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Φίλε Leon74
Το είχα σκεφτεί κι εγώ έτσι, αλλά αν συγκρίνεις προδιαγραφές π.χ. οποιασδήποτε εταιρείας βλέπεις ότι το ιξώδες σε 40C και 100C εξαρτάται από το θερινό δείκτη. Δες π.χ. τα συνθετικά της Redline:
http://www.redlineoil.com/pdf/4.pdf

Η διαφορά ιξώδους 5w30 και 10w30 βέβαια θα αυξάνει κάπως όσο πάμε κάτω από 40C πρός 10C και ίσως αυτό αυξάνει την φθορά της μηχανής μέχρι να ζεσταθεί το καλοκαίρι? Με δεδομένο ότι πιό παχύρευστο λάδι σημαίνει παχύτερο στρώμα λαδιού πάνω στα μέταλλα.

Πληροφορίες για Motul μπορείς να δείς σε
http://www.opieoils.co.uk/MotullLubSummary.htm
Μία διαφορά που είδα εδώ είναι ότι τα 300V 5w40 και 10w40 συνιστώνται για "Engines producing medium fuel dilution in the oil", ενώ τα 300V 5w30 και 0w30για "Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil". Προφανώς δεν είναι η περίπτωση της 2ZZGE.

Συμφωνώ ότι το 10w40 δείχνει ασφαλέστερη επιλογή, αλλά για πλήρως συνθετικό θα πρέπει να πηγαίνω το δικό μου λάδι στην Toyota και ελπίζω να μην υπάρξουν αντιρρήσεις.
Re: Ts Forum -3-
  #147  
Παλιά 22-07-05, 13:49
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
αλλά για πλήρως συνθετικό θα πρέπει να πηγαίνω το δικό μου λάδι στην Toyota και ελπίζω να μην υπάρξουν αντιρρήσεις.
Κανονικά δεν πρέπει να υπάρχουν αντιρρήσεις.Το ίδιο τους είπα και γώ,γιατί λέω να το πληρώσω 15€ το λίτρο και να ναι toyota ενώ μπορώ να τους πάω φουλ συνθετικό total που φέρνει ένας φίλος και το δίνουν για 30000!!!!χλμ με 10€ το λίτρο.Ξέρεις τι μου είπαν?:"Γίνεται να σου βάλλουμε οτι λάδια θές,αλλά σε περίπτωση που προκληθεί βλάβη και φταίνε τα λάδια,δεν καλύπτεσε απο την εγγύηση!!!!"Δεν είχα χρόνο να κάτσω να το ψάξω κλπ κλπ,αλλά κανονικά δεν ισχύει.Για τη μια στο τόσο όμως που θα συμβεί κατι και θα θες εγγύση,καλά είναι να μην τους δώσεις "πάτημα"...
Μπορέι κάποιος να μας πεί υπευθυνα πως μπορείς να βάζεις λάδια ιδιων και καλύτερων προδιαγραφών χωρίς να υπάρχει πρόβλημα με την αντιπροσωπεία?Να κρατάς το τιμ.απο τα λάδια μήπως?
__________________
Corolla TS 1.8 3d 2002-2007
Yaris 1.3 5d 2002-
B.M.W. E30 2.0 2d 2008-(drift project)
Re: Ts Forum -3-
  #148  
Παλιά 22-07-05, 16:05
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Leon74
Το είχα σκεφτεί κι εγώ έτσι, αλλά αν συγκρίνεις προδιαγραφές π.χ. οποιασδήποτε εταιρείας βλέπεις ότι το ιξώδες σε 40C και 100C εξαρτάται από το θερινό δείκτη. Δες π.χ. τα συνθετικά της Redline:
http://www.redlineoil.com/pdf/4.pdf

Η διαφορά ιξώδους 5w30 και 10w30 βέβαια θα αυξάνει κάπως όσο πάμε κάτω από 40C πρός 10C και ίσως αυτό αυξάνει την φθορά της μηχανής μέχρι να ζεσταθεί το καλοκαίρι? Με δεδομένο ότι πιό παχύρευστο λάδι σημαίνει παχύτερο στρώμα λαδιού πάνω στα μέταλλα.

Πληροφορίες για Motul μπορείς να δείς σε
http://www.opieoils.co.uk/MotullLubSummary.htm
Μία διαφορά που είδα εδώ είναι ότι τα 300V 5w40 και 10w40 συνιστώνται για "Engines producing medium fuel dilution in the oil", ενώ τα 300V 5w30 και 0w30για "Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil". Προφανώς δεν είναι η περίπτωση της 2ZZGE.

Συμφωνώ ότι το 10w40 δείχνει ασφαλέστερη επιλογή, αλλά για πλήρως συνθετικό θα πρέπει να πηγαίνω το δικό μου λάδι στην Toyota και ελπίζω να μην υπάρξουν αντιρρήσεις.
Νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Αν δεις για παράδειγμα στο Link που έβαλες για τα motul το 300V power Με το 300V Chrono, θα δεις ότι το Chrono (10W40) είναι ποιο παχύρευστο σε ενδιάμεσες θερμοκρασίες (40οC) από ότι το Power (5W40). Αλλά ακόμα και σε υψηλή θερμοκρασία (100οC) το 10W παραμένει λίγο πιο παχύρευστο από το 5W, αν και έχουν το ίδιο θερινό δείκτη 40. Για το λόγο αυτό, δεν νομίζω ότι το βιβλιαράκι της Toyota έχει κάποιο πρόβλημα, απλά προσπαθούν (ορθά) να προφυλάξουν τον κινητήρα σε περίπτωση που κάποιος βάλει 5W30 με γενικά χαμηλό ιξώδες...

Αυτό σε ότι αφορά μικροδιαφορές μεταξύ λιπαντικών. Η άποψή μου πάντως γενικότερα είναι ότι η περίπτωση ο κινητήρας να υποστεί βλάβη επειδή κάποιος έβαλε 30άρι αντί για 40άρι είναι από μηδενική εώς ανύπαρκτη. Θα δεις και σε κάποιο άλλο Post μου ότι το ιξώδες είναι μόνο μια μικρή παράμετρος λιπαντικότητας και μεγαλύτερη σημασία έχει η ανθεκτικότητα του λιπαντικού, η αντοχή σε οξείδωση, η απορρόφηση νερού, η διαλυτότητά του κτλ. Τα λιπαντικά που χρησιμοποιούμε σήμερα (API SJ και καλύτερα) θα μπορούσαν να βγάλουν καμιά 50.000 στον κινητήρα χωρίς πρόβλημα. Ακόμα και η αλλαγή κάθε 15.000 είναι κάπως υπερβολική.

Επειδή έχω κάποιες τεχνικές γνώσεις στο θέμα, θα σας έλεγα να μην καταξοδεύεστε για να πάρετε ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ λάδι σε οποιοδήποτε κόστος... Ούτε να χρησιμοποιείτε ό,τι πρόσθετο διαφημίζει ο καθένας. Η συχνή εναλλαγή συνθετικού λαδιού σύμφωνα με το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας είναι υπεραρκετή για να σας βγάλει ο κινητήρας πολλά... πάρα πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!

JIMS, δεν υπάρχει κάνενας τρόπος να δώσεις στην αντιπροσωπεία άλλο λάδι και να τεκμηριώσεις ότι είναι καλύτερο από το δικό τους! Η αντιπροσωπεία μπορεί οποιαδήποτε στιγμή (δικαίως) να ισχυριστεί ότι το λάδι ήταν αλλοιωμένο, νοθευμένο και οτιδήποτε άλλο! Αλλά, για να επαναλάβω ό,τι είπα πριν: Δεν υπάρχει κανένας (ουσιαστικός) λόγος να βάλεις άλλο λάδι, εκτός αν θέλεις να κάνεις οικονομία...
  #149  
Παλιά 22-07-05, 16:47
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το λαδι παιζει να χρειαζεται να ειναι λεπτο οταν ειναι κυρο ωστε να περναει και πιο γρηγορα στα ωστηρια
  #150  
Παλιά 22-07-05, 17:01
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggelis";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
το λαδι παιζει να χρειαζεται να ειναι λεπτο οταν ειναι κυρο ωστε να περναει και πιο γρηγορα στα ωστηρια
Μα ακριβώς γ' αυτό το λόγο τα λάδια σήμερα είναι multigrade. Οι νέες προδιαγραφές 5W και 0W δεν βγήκαν για καλύτερη λιπαντικότητα αλλά για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε cold-start εκκίνηση...
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 12:45



Page generated in 0,17311001 seconds (79,85% PHP - 20,15% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:17.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)