H E-12 έχει καλά φρένα σε γενικές γραμμές, αλλά τα υλικά τριβής τρώγονται γρήγορα. Όταν είχα πάει για πρώτο service (7000 χιλ) γνώρισα κάτι τύπους που αλλάξανε τακάκια στα 20.000 χιλ. Την γρήγορη φθορά στα τακάκια την βλέπω και από την βρώμα στις ζαντες!!!!!!!! Το φρεναρισμα εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, μια από τις οποίες είναι τα φρένα. Άλλες είναι τα λάστιχα, η ποιότητα της ασφάλτου, καθώς και το εδαφος (αν είναι ίσιο ή αν έχει σαμαρακια, λάκουβίτσες και αλλά εξογκόματα τόσο σπάνια στους ελληνικούς δρόμους). Το ABS είναι καλό στα πολλά χιλιομετρά (πχ. στην εθνική), αλλά στα λίγα μεσα στην πόλη μπορεί να αποβεί μοιραίο.(Αν δεν είχε πιάσει δεν θα ακούμπαγα εκείνη την γκόμενα με το C2)(ευτυχώς δεν επαθε τίποτα το corollakι μου).
Καλό είναι με την πρώτη ευκαιρία να αλλάχτουν δισκοπλακες, τακάκια και σωληνώσεις αλλα απο μάρκες δεν ξέρω να προτείνω, δώστε μου τα φώτα σας!!!