Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

05-12-04, 14:11
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από speedc";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p="
μετατροπη θελει το καρτερ το κορολλα γιατι βρικσει πανω στην γεφυρα και απλα το τρυπας για να εχει επιστροφη τα λαδια απο την τουρμπινα μονο αυτη την μετατροπη!
|
Τι εννοείς το τρυπάς????
|
το καρτερ το σταρλετ εχει μια εισοδο για επιστροφη τα λαδια της τουρμπινας πρεπει να κανεις το ιδιο και με το καρτερ του κορολλα!
|
Ναι αλλά το κάρτερ του σταρλετ βρίσκει στην γέφυρα μας.
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|
 |
|
 |

05-12-04, 14:29
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από speedc";p="
Λοιπόν εχουμε και λέμε :
Τουρμπίνα Garrett T25 καινουργια 500 ευρώ
Χταπόδι 350 ευρώ
Downpipe 150 ευρώ
Σώληνάκια νερού,λαδιού τουρμπίνας 80 ευρώ
Ιντερκούλερ μπροστά 60Χ12Χ6,5 400 ευρώ
Σκάστρα αλουμινένια 100 ευρώ
Φιλτροχοάνη 50 ευρώ
Με αυτά σκοπεύω να δουλεψω 0,6 bar πίεση και να πλησιάσω τα 150 αλογα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ (ΑΜΗΝ!!!)
Το παίρνω στα χέρια μου την Τετάρτη.
|
και πρεπει να βαλεις μια τ25 για να κανεις αυτην την δουλεια και να παρεις τα αλογα που θες? με την μαμα τουρμπινα στο 1 μπαρ φτιαξιμο αλλο χταποδι και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω 55-56μμ και το ιντερκουλερ το μαμα κατω εχεισ 160αλογα το μονο που θες ειναι να φτιαξεισ χταποδι με 330ευρω και να το κανεις αυτο καθως και μια wastegate για σταθερη πιεση και ενα boost jumper!
|
Ναι γιατί :
1.Η μαμά τουρμπίνα στο 1 μπαρ δουλεύει στο όριο της (ή και λίγο πάνω απο αυτό)
που σημαίνει ότι πολύ γρήγορα θα θέλει επισκευή (Για την επισκευή που κάνουν έχω γράψει παραπάνω ) , αλλά και μετά απο αυτό αργά η γρήγορα θα σπάσει το μαντέμι το οποίο δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αρα πας για άλλη τουρμπίνα που θα την πάρεις χωρίς να ξέρεις τι ξέσκισμα έχει φάει .Εμένα η πρώτη μου κράτησε 6 μήνες και μετά έσπασε , η δεύτερη χρειάστηκε δύο φορές επισκευή σε δύο μήνες και όταν τον τρίτο μήνα ξαναχρειάστηκε  .
2.Στο 0.9 έχεις κοφτη καυσίμου αρα θες αντικόφτη , και στην πιο οικονομική περίπτωση μεγαλύτερα μπεκ , ρυθμιστη πίεσης καυσίμου και κανονικά και ένα AFR πχ.apexi . Μόνο αυτά ειναι ακριβότερα απο μια Τ25.
3.Και για το μαμά ιντερκούλερ μπροστά έχω τις επιφυλάξεις μου κατα πόσο αντέχει 150 αλογα .
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

28-12-04, 22:10
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 10-11-2004
Περιοχή:
larissa
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
speedc απο πυ τα πήρες τα καλούδια ?
__________________
toyota corolla G6
|
 |
|
 |

01-01-05, 04:09
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από speedc";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από speedc";p="
Λοιπόν εχουμε και λέμε :
Τουρμπίνα Garrett T25 καινουργια 500 ευρώ
Χταπόδι 350 ευρώ
Downpipe 150 ευρώ
Σώληνάκια νερού,λαδιού τουρμπίνας 80 ευρώ
Ιντερκούλερ μπροστά 60Χ12Χ6,5 400 ευρώ
Σκάστρα αλουμινένια 100 ευρώ
Φιλτροχοάνη 50 ευρώ
Με αυτά σκοπεύω να δουλεψω 0,6 bar πίεση και να πλησιάσω τα 150 αλογα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ (ΑΜΗΝ!!!)
Το παίρνω στα χέρια μου την Τετάρτη.
|
και πρεπει να βαλεις μια τ25 για να κανεις αυτην την δουλεια και να παρεις τα αλογα που θες? με την μαμα τουρμπινα στο 1 μπαρ φτιαξιμο αλλο χταποδι και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω 55-56μμ και το ιντερκουλερ το μαμα κατω εχεισ 160αλογα το μονο που θες ειναι να φτιαξεισ χταποδι με 330ευρω και να το κανεις αυτο καθως και μια wastegate για σταθερη πιεση και ενα boost jumper!
|
Ναι γιατί :
1.Η μαμά τουρμπίνα στο 1 μπαρ δουλεύει στο όριο της (ή και λίγο πάνω απο αυτό)
που σημαίνει ότι πολύ γρήγορα θα θέλει επισκευή (Για την επισκευή που κάνουν έχω γράψει παραπάνω ) , αλλά και μετά απο αυτό αργά η γρήγορα θα σπάσει το μαντέμι το οποίο δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αρα πας για άλλη τουρμπίνα που θα την πάρεις χωρίς να ξέρεις τι ξέσκισμα έχει φάει .Εμένα η πρώτη μου κράτησε 6 μήνες και μετά έσπασε , η δεύτερη χρειάστηκε δύο φορές επισκευή σε δύο μήνες και όταν τον τρίτο μήνα ξαναχρειάστηκε  .
2.Στο 0.9 έχεις κοφτη καυσίμου αρα θες αντικόφτη , και στην πιο οικονομική περίπτωση μεγαλύτερα μπεκ , ρυθμιστη πίεσης καυσίμου και κανονικά και ένα AFR πχ.apexi . Μόνο αυτά ειναι ακριβότερα απο μια Τ25.
3.Και για το μαμά ιντερκούλερ μπροστά έχω τις επιφυλάξεις μου κατα πόσο αντέχει 150 αλογα .
|
δουλευει μεχρι 1.2 -1.3 η μαμα τουρμπινα. μεχρι 0.9 με 1 μπαρ δεν χρειαζεσαι επιπλεον μειγματα και αφου οπως λες στο 0.6 με την 25αρα 8α το δουλευεις και δεν ρειαζεσαι μειγματα ειναι σαν να το δουλευεισ στο 0.9 με την μαμα. το ιντερκουλερ το μαμα ειναι ικανο να αντεξει 1μπαρ πιεση και 160αλογα!ο αντικοφτης εχει 50ευρω και η γουειστγκειτ αλλα 50 ρυθμιζομενη. Εμενα τρωει πολυ λιωσιμο κα8ε μερα και δεν εχει πα8ει τιποτα εδω και 8 μηνες και δεν εχω κανιε ποτε επισκευη.. αν σπασει η μαμα παιρνεις αλλη ιδια η μεγαλυτερη..και αν 8εσ να αλλαξεις ιντερκουλερ με 200ευρω εχεις ενα πολυ καλο και ικανο να αντεξει πολλα αλογα περνεις απο καποιο μικρο φορτηγακι δν χρειαζεται να ειναι μαρκα..
|

01-01-05, 15:11
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
χρόνια πολλά κ καλή χρονιά.δημητρη κάνει ομως οποιοδήποτε ιντερκουλερ?το συζηταγα χτες με το κολητο μου που εχει ενα ρενο κ πσαχνει να το τουρμπισει κλπ κλπ κ μου ειπε οτι αν βαλεις πολυ μεγάλο ιντερκουλερ εχεις τουρμπολαγκ καυτο τελος παντον κοβει απο αποδοση λογικα.απο αυτα ειμαι ασχετος γιαυτο κ θετω το ερωτημα.ειναι ετσι για δεν ειναι?
δημητρη πρεπει να κανονησουμε να βρεθουμε κ καμια βολτα πανω ρε φιλε.να τα στησουμε κιολας.θα φερω κ τη μπαγαζιερα για να ειναι πιο μεγαλες οι καροτσες που θα σου ριξω.χεχε αστειακι!
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
 |
|
 |

02-01-05, 09:57
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-12-2003
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ [acronym:6aabe5ea70="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:6aabe5ea70] ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ AΠΟ STARLET GT ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ 121 ΑΛΟΓΑ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ 105 ΑΛΟΓΑ ΡΟΔΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΛΕΙΕΣ ΜΕ 0,6 ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΒΓΑΖΕΙ 135 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ. ΕΞΑΛΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΣΤΑ 100-115 ΑΛΟΓΑ, ΚΑΛΑ TA SAXORALLA ΜΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΗΣ TOYOTA ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΠΙΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΤΟΥΡΠΙΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ 0,8 ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΕΞΑΛΟΥ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ KAI MOY ΑΝΕΒΑΖΕ ΠΙΕΣΗ ΜΕΧΡΙ 1,4 ΜΕ ΜΑΜΑ INTERCOOLER ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΑΝΤΙΚΟΦΤΗ ΠΙΕΣΗΣ) ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΣΕΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΙΩΣΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΣΦΥΡΙΛΑΤΑ ΤΩΡΑ 1700 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ 1. ΑΛΛΑΖΕΙΣ WASTEGATE KAI ΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ Τ25 ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΣΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΜΑ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΧΑΛΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ 2. Η ΒΑΖΕΙΣ ΜΙΑ Τ25 ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 1 ΜΠΑΡ ΣΤΑΘΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ 160 ΑΛΟΓΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ INTERCOOLER ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΤΛ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 1500 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ
__________________
corolla power
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

02-01-05, 16:30
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Φίλε turbakia η μαμά τουρμπίνα μετά το 1 bar δεν σου προσθέτει κατι το ιδιαίτερο και "ξεφουσκώνει" πολύ γρληγορα αφού την πιέζεις απο πολύ χαμηλά να στροφάρει τρελά σε σχέση με τις προδιαγραφές και σίγουρα την κάνεις πολύ αναξιόπιστη .Με όσους έχω μιλήσει δεν δούλεψαν πάνω απο 6 μήνες στο 1 bar . Ακόμη θα σου έλεγα να προσέχεις το χταπόδι (αν έχεις το μαμά) και το 3ο πιστόνι αφου λόγω κακής σχεδίασης της πολλαπλής σε αυτήν την πίεση "χτυπάει" .
Φίλε nikolas για να δουλέψεις 1 bar με την Τ25 θες να ρυθίσεις μιγμα που σημαινει : μπεκ , τρόμπα βενζίνης , εγκέφαλος (ίσως να την γλυτώσεις με ένα AFR) που μαζί με τον προγραματισμό θέλεις τουλαχιστον άλλα 1500 ευρώ.
Οσο για το πως πήγε το δικό μου project με την Τ25 έχουμε :
κόστος :1300 ευρώ (τουρμπίνα , χτάπόδι , λοιπές σωληνώσεις )
απόδοση : ξυπνάει απο τις 3500 στροφες και δίνει καλά απο τις 4000 έως τις 7000
σίγουρα καλύτερα αλλα και πιο εκμεταλεύσιμα αφου δεν έχεις το ακατάσχετο σπινιάρισμα απο τις 3000 που είχες πριν . Απο την άλλη πάλι το σπινιάρισμα είχε το χαβαλέ του αφου σε γλυστερούς δρόμους νόμιζες ότι είχες WRC . Ταυτόχρονα όμως έχει εντυπωσιακή ροπή χαμηλά λόγω καλύτερης ροικότητας της πολλαπλής , δηλ. ανεβηκα παρνηθα με 2 ατομα και 3η στις 2000-2500 και στις φουρκέτες χωρίς πρόβλημα.
κατανάλωση : σε ήρεμη οδήγηση καίει το ίδιο όταν του πίνω το αίμα περίπου 15% περισσότερο απο πρίν .
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος απο την μετατροπή αλλα δυστηχώς διαπίστωσα οτι ένα σφύριγμα που νόμιζα ότι είναι απο την τουρμπίνα ότι δεν είναι τελικά και πρέπει να ψαχτώ . Το μόνο καλό είναι οτι θα πουλήσω την παλιά μου τουρμπίνα σε καλύτερη τιμή . Παρεπιπτώντως το σφύριγμα σταματάει μόνο με V-Power Racing έχει κανείς υπόψιν του κάτι που μπορεί να βοηθήσει .Το φαινόμενο εμφανίζεται μονο σε σανίδωμα .
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

26-04-05, 18:15
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-03-2005
Περιοχή:
Κερατσίνι
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Λοιπον τον τελευταιο καιρο καιρο ενδιαφερομαι να βαλω τον 4Ε-FTE στο δικο μου(4Ε-FΕ)
Θελω να μου πειτε μια τιμή για το 4Ε-FTE, ποσο ευκολα μπορω να το βρω
και τι τιμη μπορω να δωσω το δικο μου...!! (98' μοντελο, 42.000χλμ και σε αριστη κατασταση!)
Οποιος γνωριζει παρακαλω να απαντησει!!!
__________________
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει ή το γοργόν και χάρην έχει ? ?
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

26-04-05, 23:23
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Αν θες ακους την ταπεινη μου γνωμη.Παρε τον 4E-FE και βαλε μονος σου το T, μιας και το μοτερ σου ειναι καινουργιο(ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ) και σταματα να ασχολησε μα τα χρεπια απο JAPAN που μονο προβληματα θα εχεις.Το λεω και συγνωμη αν στεναχωρω καποιους, αλλα ετσι ειναι 1στα 10 δουλευη χωρις προβλημα και αυτο το λεω και απο φιλους με αναλογα προβληματα. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ να αλλαξω τον 4A-FE που ειναι διαμαντη για χρεπι 4A-GZE η 4A-GE.Mα καλα τοσο βλακας ειμαι να σφαξω το αυτοκινητακι μου για να βαλω αμφιβολου ποιοτητος μοτερ και να αρχισουν μετα τα προβληματα, καψιμο λαδιων, τουρπινες, πιστονια κ.α Το μοτερακ μου τουρπιζεταιι 200+ ΚΑΙ ατμοσφαιρα 140+ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.Δειτε το καινουργιο FASTER.Θα μου πεις οτι το κοστος θα ειναι πιο μεγαλο και οτι θα αλλαξεις καποια πραγματα απο το μοτερ π.χ πιστονια(αν θες μεγαλη πιεση)κ.α ναι αλλα θα εχεις καινουργιο μοτερ και στην τελικη ποιος σου εγγυαται οτι δεν θα χρειαστεινα αλλαξεις πιστονια και στο χρεπο-μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
Re: 4E-FE -> 4E-FTE |
 |

27-04-05, 02:07
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Δημήτρης";p="
Λοιπον τον τελευταιο καιρο καιρο ενδιαφερομαι να βαλω τον 4Ε-FTE στο δικο μου(4Ε-FΕ)
Θελω να μου πειτε μια τιμή για το 4Ε-FTE, ποσο ευκολα μπορω να το βρω
και τι τιμη μπορω να δωσω το δικο μου...!! (98' μοντελο, 42.000χλμ και σε αριστη κατασταση!)
Οποιος γνωριζει παρακαλω να απαντησει!!!
|
Η τιμή είναι γύρω στα 900-1100 ευρώ για μοτερ , καλωδίωση , εγκέφαλο .Βέβαια μετά ακολουθούν άλλα ... Το μοτέρ δεν νομίζω οτι πουλιέται , το δικό μου πάντως μοντ. 99 με 50000χλμ. δεν μου το έπαιρνε κανείς και τελικά το έδωσα σε ένα φίλο 350 ευρώ . Πάντως αν σε ενδιαφέρει η αποψη του toyota mania έχω την πολλαπλή και την τουρμπίνα του 4efte που θα ταιριάξουν αψογα στο μοτέρ σου
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,23612404 seconds (82,52% PHP - 17,48% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:03. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|