Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Corolla TS Vs Type-r
  #41  
Παλιά 19-02-05, 02:03
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Corolla TS Vs Type-r

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από astanapan";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Liquid:
Το κανω σωστα, ισως το κιβωτιο του συγκεκριμενου CTS ειναι πιο σφιχτο/αργο; Πριν το quickshift εμενε πανω απο το lift? Μεχρι και την 3η σχεση (Με 1η σαφως πιο δυσκολο ειναι πολυ σκληρο το κιβωτιο εκει) δεν τα καταφερα.
Στις πόσες στροφές κάνεις αλλαγές;;;;
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 19-02-05, 04:36
GeoTeo Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2005
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 34
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
GeoTeo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια ας ηρεμησουμε λιγο δεν ειναι δυνατον να βγαλουμε αχρηστο και το esp.Ελεος μηπως ειναι και μειωνεκτημα;;;
Οσο για το σαμαρι στα Apex το κουτσουρο ειναι ποιο επικυνδυνο για τετακε απο το απλα σκληρο και βαζω και το χερι μου στην φωτια.
Ενας απο τους λογους που και εμενα δεν μου αρεσει το type-r ειναι η θεση του λεβιε αλλα και το οτι εχουν κυκλοφορησει απειρα ταπερ.
__________________
TRD POWER
Απάντηση με παράθεση
Re: Corolla TS Vs Type-r
  #43  
Παλιά 19-02-05, 14:06
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Corolla TS Vs Type-r

GeoTeo το esp για αλλους ειναι αχρηστο και για αλλους χρησιμο.Παντως αν το ξερεις καλα το αμαξι και τα πας φωτοβολιδα στις στροφες σε κοβει παρα πολυ ενω αν το πας σχετικα γρηγορα σε βοηθαει να μην το χασεις.Αν το αμαξι ειναι κουτσουρο και γινει αυτο που λετε φευγεις μονοκοματος και δεν καταλαβαινεις τι εγινε ενω με μαλακες αναρτησεις μπορεις να το καταλαβεις.Τωρα τα ταπερ ειναι η νεα μοδα οπως ειχε γινει παλια με τα σαξοραλλα αν θυμαστε
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 20-02-05, 03:23
GeoTeo Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2005
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 34
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
GeoTeo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το esp σε βοηθαει παρα πολυ στους ελληνικους δρομους καθως και σε βρεγμενο.Οσο για το στεγνο,καλο οδοστρομα(π.χ. πιστα)εξαρταται απο το ποσο ευαισθητο ειναι το esp.Αλλωστε αν το χασεις μια φορα μεχρι να το επαναφερεις χανεις τρελο χρονο...Επισης ας μην ξεχναμε οτι τα αυτοκινητα παραγωγης απευθυνονται σε μεσους οδηγους και οχι σε καποιον με ιδιαιτερη δεξιοτητα και χαρισματα.Δειτε συγκριτικο Type-r me golf gti και θα καταλαβεται τι εννοω...To τυπε-ρ ειναι ποιο γρηγορο σε επιδοσεις αλλα το gti λογο esp εχει καλυτερους χρονους διαδρομης καθως εχει καλυτερες γραμμες και apex σε ολες τις στροφες απο το type-r(στο συγκριτικο εγινε με κοινο οδηγο και για τα δυο αυτοκινητα).Για το esp της ts επιφυλασομαι...μεχρι τον ιουνιο.Αυτα περι esp....
__________________
TRD POWER
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 20-02-05, 12:21
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το ESP του TS δεν είναι το πρόβλημα... το πρόβλημα είναι το VSC... Κάνεις μια το κουμπάκι και το ESP είναι off... To VSC είναι που πνίγει το αυτοκίνητο... Προσωπικά δεν έχω καταφέρει "να βάλω" το αυτοκίνητο σε στροφή γιατί σε κάθε τέτοια προσπάθεια επεμβαίνει το σύστημα και μαζεύει το αυτοκίνητο... ο vaggelis νομίζω είπε ότι το έχει κάνει μια φορά! LOL....

Αντε στην πίστα να βγάλεις την ασφάλεια του ABS... δεν θα έχεις VSC/TSC αλλά ούτε και ABS...
Απάντηση με παράθεση
Re: Corolla TS Vs Type-r
  #46  
Παλιά 20-02-05, 21:41
Το avatar του χρήστη 4khz
4khz Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Korinthos
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
4khz είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Corolla TS Vs Type-r

Ε ενταξι στην πιστα ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστα τα abs.Οπως και να εχει ομως το θεμα,μιλαμε για δυο διαφορετικα αυτοκινητα,τοσο σε στησιμο,οσο και σε κυβικα,και αν λαβουμε υποψη μας τα κυβικα,δεν ειναι και τοσο ασχημο που ενα 1800 στεκεται
μια χαρα απενατι σε ενα 2λιτρο ή μαλλον απενατι σε πολλα 2λιρτα
__________________
JaPaNiaN DeViL~~
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 20-02-05, 22:20
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 276
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πάντως σκοπεύω να βρω τρόπο (πιστεύω ότι θα τον βρώ) ώστε να απενεργοποιείται το VSC όποτε θέλω (με διακοπτάκι) χωρίς να βγάζω την ασφάλεια. Το ίδιο και για το ABS! Αν έχεις το manual με όλα τα διαγράμματα (ηλεκτρονικά κλπ) θα το καταφέρεις.
Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο είτε πας σε πίστα, είτε απλά θέλεις να παίξεις.
Ο ένας μήνας αναμονής πέρασε. Μείναν 2,5 ακόμα...
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 21-02-05, 11:31
astanapan Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
astanapan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από liquidCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ESP του TS δεν είναι το πρόβλημα... το πρόβλημα είναι το VSC... Κάνεις μια το κουμπάκι και το ESP είναι off... To VSC είναι που πνίγει το αυτοκίνητο... Προσωπικά δεν έχω καταφέρει "να βάλω" το αυτοκίνητο σε στροφή γιατί σε κάθε τέτοια προσπάθεια επεμβαίνει το σύστημα και μαζεύει το αυτοκίνητο... ο vaggelis νομίζω είπε ότι το έχει κάνει μια φορά! LOL....

Αντε στην πίστα να βγάλεις την ασφάλεια του ABS... δεν θα έχεις VSC/TSC αλλά ούτε και ABS...
Liquid: Αλλαζω με το που παταει κοκκινο η βελονα!! Ποσο πιο βαθια να μπω;

Μπορεις να ξεγελασεις το ESP σε μαμα TS σχετικα ευκολα!! Αλλα αφου με τις KW εχει γινει τοσο καλο τοτε δεν γινεται ετσι απλα παρα μονο σε γλυστερη/βρεγμενη ασφαλτο υπο συγκεκριμενες συνθηκες (κλιση κτλ.)! Αυτο σημαινει φυσικα οτι το αυτοκινητο εχει ανεβασει τα ορια του κατα πολυ οποτε και τα ηλεκτρονικα λειτουργουν πιο επικουρικα απο ο'τι πριν.

Παιδια το ESP (VSC το λεει η Toyota) ειναι το ενα και το αυτο πραγμα... που στην TS δεν απενεργοποιειται (απενεργοποιειται μονο το αντι-σπιν). Προσωπικα δεν εχω καμμια συμπαθεια στα ηλεκτρονικά (ουτε καν ABS) διοτι μεταβαλλουν την αισθηση που αποκομιζεις πισω απο το τιμονι. Πχ με ABS/EBD σε φρεναρισματα πανικου σε καλη ασφαλτο απο πολλα (>140) σου δινει την εντυπωση οτι εχεις 'αγκυρες' αλλα την επομενη που θα χρειαστει να φρεναρεις και η ασφαλτος ειναι τυπικη ελληνικη, η αποσταση ακινητοποιησης θα αυξηθει 100%. Αυτο ειναι πολυ μεγαλη διαφορα!!! Αν δεν ειχες τα ηλεκτρονικα μπορει να ειχες (ελαφρα) χειροτερο φρεναρισμα σε καλη ασφαλτο αλλα η διαφορα με τη δευτερη περιπτωση θα ηταν μικροτερη!! Και αυτο τελικα μετραει: Να εχεις ομοιομορφη αισθηση σχετικα με τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και οχι πλασματικη!! Χωρια που με λαστιχα σε κακιστη κατασταση (οπως τα δικα μου 8) ) με ABS απλα ΔΕΝ μπορεις να φρεναρεις...
Απάντηση με παράθεση
Re: Corolla TS Vs Type-r
  #49  
Παλιά 21-02-05, 11:34
Το avatar του χρήστη Ultramar
Ultramar Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-09-2004
Περιοχή: Αγ.Δημήτριος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 114
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
Ultramar είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Corolla TS Vs Type-r

CTS vs Type-R: Κοινά στοιχεία δύο διαφορετικών φιλοσοφιών. Προσωπικά εκτιμώ πως η CTS παρά τα κουσούρια της είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Δε λέω, μεγάλη κ@υλ@ τα σκισήματα και οι κόφτες, αλλά είναι και οι φορές που θες απλά να πας ένα βολτάκι. Ε στη συγκεκριμένη φάση θέλω ένα άνετο αυτοκίνητο και όχι πολεμική μηχανή. Ωραίος ο πόλεμος, αλλά κουράζει όταν είναι συνεχής. Άσε που ο μ@λ@κ@ς ο Hondas 'ξέχασε' να βάλει στα πρώτα τάπερ του A/C....Είσαι κολλημένος σε μποτιλίαρισμα, καλοκαίρι με καμιά 35αριά βαθμούς έξω (μέσα ούτε λόγος να γίνεται). Δε θα ήθελα να ήμουν στο τάπερ ούτε για αστείο.....
__________________

Από πότε το "στρίβειν" έχει οποιαδήποτε σχέση με αρραβώνες και τέτοια άσχετα;
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 21-02-05, 14:54
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από astanapan";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Liquid: Αλλαζω με το που παταει κοκκινο η βελονα!! Ποσο πιο βαθια να μπω;
Θέλει και λίγο ακόμα.. Να μπει λίγο στο κόκκινο... καλό πάτημα συμπλέκτη αλλαγή σε 2α και απότομο άφημα του συμπλέκτη... πετυχαίνει ακόμα καλύτερα αν μπει λίγο κόφτης... και ακόμα καλύτερα με το TRC στο OFF! Και φυσικά θέλει εξάσκηση! Δοκίμασέ το πρώτα σε ελαφρώς κατηφορικούς δρόμους έτσι ώστε να βοηθιέσαι...

Πάντως το αυτοκίνητο θέλει σίγουρα άλλο δίσκο γιατί χάνει πάρα πολύ στις αλλαγές μόνο από το δίσκο... με 53k χιλιόμετρα αρχίζω να βλέπω σημάδια κόπωσης του δίσκου στις αλλαγές, ιδαίτερα από 2α σε 3η, με αποτέλεσμα να χάνω χρόνο στις αλλαγές...

Astakos, για τί δίσκο να πάμε; Τι προτείνεις; Φαντάζομαι όχι σαν του Νεκτάριου... Κάτι πιο οδηγήσιμο ας πούμε....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
NikiforosGT corolla turbo EE111 Greedy RS type NikiforosGT Videos 53 02-12-10 19:44
DIY Rebuild your ebay Greddy type-s/rs bov NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 17-09-10 20:33
corolla ts vs civic type r trelokomio ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 33 13-02-08 00:31
t-sport / type r elpis OFF TOPIC 14 01-10-06 04:01



Page generated in 0,16984701 seconds (79,16% PHP - 20,84% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:36.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)