Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
07-01-05, 20:31
|
|
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
ενας ρυθμιστης πιεσης καυσιμου βελτιωνει την αποδωση του κινητηρα η καιμε περισσοτερη βενζινη μονο??
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
07-01-05, 20:34
|
|
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
ηθελα επισης να ρωτησω τα εξης ειναι καλο να αλλαξουμε χταποδι και καταλυτη?θα εχω προβλημα με τους λαμδα?
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
08-01-05, 01:11
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-01-2005
Περιοχή:
Καλλιθέα Αττική
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
Τι εννοείς ρε άρχοντα Corolla 1.8 με 148 άλογα (τι πατέντα είναι αυτή . Τι κινητήρα φοράς, αυτόν της Celica;
Όσο για το θέμα τρίτου εκκεντροφόρου.. φίλε μου δεν έχει ευφευρεθεί ακόμα. Απλά στα VVTL-i ενεργοποιείται ηλεκτρονικά στις 6200 ένα άλλο έκκεντρο στους υπάρχοντες εκκεντροφόρους που αλλάζει πολύ τις ρυθμίσεις τους, εξ ου και η διαφορά απόδοσης - επίδοσης.
Φιλικότατα, Μήτσος
__________________
Έχω ένα παλιό και θέλω το καινούργιο (ΤS) ή μήπως να πάρω την απλή τη Celica...βοηθήστε και εμένα τον πτωχό να αποφασίσω...
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
12-01-05, 14:13
|
|
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
ρωτησα την powerchips για παραλληλο και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει για 1.4 αλλα προγραμματιζουν τον μανισιο με 8 αλογα παραπανω και 10% ροπη!!κοστος 350 ευρω!!πιστευω οτι ειναι χαζομαρα να τα δωσεις διοτι με μια σωστη εξατμιση απο εμπος χταποδι μεχρι πισω ισως να παρεις αυτα τα αλογα και την ροπη!!τι λετε??
|
12-01-05, 18:38
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 18-11-2003
Περιοχή:
Βούλα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με κανέναν (μόνο) από τους 2 τρόπους δε νομίζω πως μπορείς να τα πάρεις!! Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος!!! Θα σου πρότεινα να μην προγραμματίσεις τον μαμά, γιατί μετά δεν επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση!!!!
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
12-01-05, 21:18
|
|
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
και εγω το ιδιο πιστευω φιλε αντωνη και δεν θα το κανω!!απλα το ανεφερα μηπως και δεν ηξερα κατι εγω!!οτιδηποτε αλλαζω στο αμαξι προσεχω παντα να μην ειναι μετατροπη του μανισιου ωστε να μπορω να το επαναφερω σε περιπτωση πατατας!!εαν και ομολογω οτι η περιπτωση του τουρμπισιου 1,4 vvti πο τον μαλλιωρα με εβαλε σε σκεψεις!!
|
13-01-05, 00:05
|
|
|
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή:
Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σάκη το έχω πει και στο TS Forum... ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ POWERCHIPS ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ!!
Μην την πατήσεις φίλε μου και τους τον δώσεις!
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
13-01-05, 10:46
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
Σε καμια περιπτωση μην πειραξετε τον μαμα εγκεφαλο. Αν νομιζετε οτι το αυτοκινητο σας θελει πειραγμα σε αβανς και καυσιμα ενα παραλληλο εγκεφαλακι ειναι η ιδανικη λυση. Το παραλληλο μπορει πανευκολα να βγει η να επαναπρογραματιστει εαν αλλαξουν τα δεδομενα τουα αυτοκινητου μας. Ηδη καποια παιδια εδω εχουν κανει τιν κινηση Dastek, Apexi, E-manage by Greedy κλπ κλπ.
Φιλε sakis η λυση Μαλιωρας ειναι πιστευω η ιδανικη με λογικο κοστος, εγγυηση και σημαντικη υποδυναμη που σε καμια λλη περιπτωση δεν μπορεις να βγαλεις σε 1,4 vvti μοτερ. Σκεψου το θετικά.
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
13-01-05, 18:03
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 31-12-2004
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ENA E11 1,4 VVTI. TO ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΑΛΑΞΕ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ CELICA 1.8 VVTI. TO [acronym:f4558b561c="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:f4558b561c] EΓΙΝΕ 1800... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ (79mm).
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,4 = 71,3mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,8 = 91,5mm
O ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΑΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΓΗ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.
ΑΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 1,8 ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ 1,4.
Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΧΟΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΑ 136 ΑΛΟΓΑ... ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...
ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA TO 1800 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA 1800 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1600 VVTI ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ 1400...)ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ... ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΑΜΑ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ 1,4.... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ [acronym:f4558b561c="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:f4558b561c] ANTE NA TO ΠΙΑΣΕΙΣ....
|
|
Re: βελτιωση vvti |
|
13-01-05, 18:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: βελτιωση vvti
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mavratza";p="
ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ENA E11 1,4 VVTI. TO ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΑΛΑΞΕ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ CELICA 1.8 VVTI. TO [acronym:0199e3e950="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:0199e3e950] EΓΙΝΕ 1800... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ (79mm).
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,4 = 71,3mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,8 = 91,5mm
O ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΑΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΓΗ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.
ΑΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 1,8 ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ 1,4.
Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΧΟΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΑ 136 ΑΛΟΓΑ... ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...
ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA TO 1800 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA 1800 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1600 VVTI ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ 1400...)ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ... ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΑΜΑ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ 1,4.... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ [acronym:0199e3e950="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:0199e3e950] ANTE NA TO ΠΙΑΣΕΙΣ....
|
Μαγος εισαι!!!!!!.Σκεφτομαι να κανω εναν 4A-FE σε 7A-FE. 4A-FE(Διαμετρος=81.0 Διαδρομη=77.0 7A-FE (Διαμετρος81.0 Διαδρομη =85.5) Τα μοτερ ειναι ιδια, τα εντοσθια αλλαζουν.Μηπως ξερεις περισσοτερα;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16996908 seconds (79,91% PHP - 20,09% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:16. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|