Μετά από σχετική ερώτηση για το θέμα της κατανάλωσης λαδιού, παραθέτω την απάντηση της TOYOTA Ν.Κηφισός: Δικαιολογήται κατανάλωση λαδιού μέχρι 0,5ltr από αλλαγή σε αλλαγή. Τα σχόλια δικά σας....
Εκτιμώ πάντως ότι δεν υπάρχει κινητήρας που ΔΕΝ καίει καθόλου λάδι και ειδικά αυτοί που γυρίζουν σε υψηλές σ.α.λ. Γι' αυτό και όλοι οι κατασκευαστές συστήνουν περιοδικούς ελέγχους της στάθμης του λαδιού. Τώρα βέβαια αυτό που αναφέρει ο vaggelis είναι ανησυχητικό και πρέπει να ελεγχεί οπωσδήποτε ,αν και μου δίνει την εντύπωση κάποιου λάθους στη διαδικασία μέτρησης.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Thrylos7";p="
Sinagermo den tha valo afou den pistevo oti prosferei tipota ousiastiko....an o kleftis borei na prosperasei to immobilizer tote borei kai ton sinagermo...apla exo kanei asfaleia olikis klopis, kai ama ginei to kako egine, toulaxiston tha paro ta lefta mou piso...
|
Συμφωνώ εν μέρει μ' αυτά που γράφεις. Ο συναγερμός λειτουργεί πρώτα ως αποτρεπτικός και δεύτερον ως ανασταλτικός. Έχω κάνει ένα σωρό test στο Clifford και σε όλα έχει δουλέψει όπως πρέπει. Να ειδοποιεί όταν πρέπει. Επίσης με την αναβάθμιση του με το COM+, πλέον με καλεί και στο κινητό. Εαν είναι να περιμένω 90 μέρες μετά τη δήλωση κλοπής για να αποζημιωθώ καλύτερα ένας συναγερμός. Στο μεταξύ μπορεί να βρεθεί το αμάξι -πιθανότατα σε κακό χάλι - και τότε δεν ισχύει η ολική κλοπή αλλά η μερική. Αν δεν είναι ασφαλισμένο για μερική δε παίρνεις μια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Thrylos7";p="
Gia tis zantes afto pou les den mou eixe perasei kan apo to myalo...diladi iparxei kindinos na mou tis klepsoun?
|
Τα μπουλόνια ασφαλείας κοστίζουν 40-50€. Οι ζάντες του CTS 450€( η μία
) Είναι φοβερά ανθεκτικές και παράλληλα όμορφες ζάντες. Δε νομίζεις ότι αξίζουν μια προστασία ; Φαντάζομαι δεν έχεις δει ακόμα καινούργιο αυτοκίνητο πάνω σε τέσσερα τούβλα χωρίς
καθόλου τροχούς yell
Αυτά
Συγνώμη για το μακροσκελές post