Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p="
Φίλε μου, πίστεψε με κι άκου και τον Blade...αν είναι να πας σε πίστα με το TS το λιγότερο που σ'ενδιαφέρει είναι το VSC. Αν δοκιμάσεις να βάλεις το TS στα μέγαρα, ας πούμε, με την μαμά ανάρτηση τότε θ'απογοητευτείς πλήρως. Άρα αν είσαι οδηγός που του αρέσουν οι πίστες, τα στροφιλίκια ή τα μπασίματα είτε αγοράζοντας το TS ξεκινάς και με αλλαγή ανάρτησης (κατά προτίμηση ρυθμιζόμενη για να σου κάνει όλα σου τα κέφια) και με κάποια άλλα πράγματα είτε δεν παίρνεις TS.
Και για να στο κοστολογίσω ξεκινάς με περίπου +1500 ευρώ χωρίς επιπλέον βοηθήματα (αντιστρεπτικές, top mounts, υποπλαίσια, σινεμπλόκ, ζαντολάστιχα, κλπ). Και πάντα μιλάμε για το facelifted TS όπου γλιτώνεις τις εμπρός-πίσω μπάρες θόλου.
Πραγματικά τα πράγματα είναι τόσο απλά ή τόσο πολύπλοκα αναλόγως πως το βλέπεις.
Φιλικά!!
|
Καλησπέρα!
Είμαι αρκετά συνειδητοποιημένος ως προς την αγορά του TS. Έχει απορριφθεί το σύνολο του όποιου ανταγωνισμού για διάφορους λόγους.
Η επιλογή της TS έγινε λοιπόν εν γνώσει του όποιου μειονεκτήματος σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς.
Με την ευκαιρία να πω ότι θεωρώ υπερβολικές αντιδράσεις του τύπου ΔΕ στρίβει, είναι κουβάς για τα 192 άλογα. Κατανοώ ότι σε πολύ γρήγορη οδήγηση με στροφιλίκια και κοντά στο όριο να υστερεί σε σχέση με το CTR για παράδειγμα αλλά αυτό δεν με ενοχλεί γιατί οι προτεραιότητες είναι άλλες.
Ειδικά για το facelifted όπου, όπως μου είπε και πολύ καλός γνώστης, είναι πλέον πολύ καλό αυτοκίνητο. Τα λόγια του "ΔΕΝ είναι CTR, αλλά είναι πλέον πολύ καλό"
Οπότε αν βάλεις πχ την KW (που όπως ο ίδιος λες ότι είναι πολύ καλή) στη facelifted τα πράγματα είναι παραπάνω από πολύ καλά. Και φυσικά δεν πρόκειται στο μέλλον να μπουν άλλα βοηθήματα.
Anyway, thanks για όλες τις πληροφρίες σας