@ Δημήτρη Δέδε:
Φίλε θα συμφωνήσω με ότι σου είπε ο leon...όντως σημαντικό ρόλο παίζει η ανάρτηση. Κι εμένα λιγόστεψε το σπινάρισμα αλλά ακόμα σημαντικότερα εξαφάνισε το βύθισμα του αυτοκινήτου. Η επόμενη σου κίνηση είναι τα λάστιχα...ή καλύτερα ζαντολάστιχα. Με 17άρες ζάντες σίγουρα θα βελτιώσεις το grip, το σπινάρισμα αλλά θα χειροτερέψεις τον "τραπεζικό σου λογαριασμό"
και σίγουρα θα έχεις αρκετά κοπανήματα στους ελληνικούς δρόμους λόγω του ότι θα πρέπει να πας σε 40 ή 45 προφίλ. Μία μέση λύση είναι να βάλεις λάστιχα 205/50/16 που να κάθονται στις μαμά ζάντες ή να ψαχτείς για καινούργιες 16άρες.
Πάντως τα Toyo Proxes T1-R κάθονται μια χαρά στην ζάντα μας στην παραπάνω διάσταση, είναι μαλακό λάστιχο και προσωπικά οδήγησα το αμάξι του Blade που τα έχει και δεν βρήκα κάτι το μεμπτό.
@ Σάββα:
Ναι φίλε αποστάτες (spacers) είναι αυτά που φοράει ο Blade. Είναι της H&R και κοστίζουν περίπου 160 ευρώ. Είναι αρκετά καλή κατασκευή και μην φαντάζεσαι ότι βγάζουν τις ρόδες πολύ έξω από τους θόλους...αρκετά διακριτικά θα έλεγα. Απλά είναι μία λύση καλύτερης συμπεριφοράς του πίσω μέρους του αυτοκινήτου μια που ουσιαστικά αυξάνουν το μετατρόχιο και το κάνουν να κάθεται καλύτερα, μειώνοντας την υπερστροφική του συμπεριφορά ως ένα βαθμό!