Μέτρα πόσες στροφές έχεις από άκρη σε άκρη...
προσοχή όταν φτάσεις στα 2 άκρα μην τεζάρεις, απαλές κινήσεις, γιατί μπορεί να σπάσεις τα ελάσματα και τότε bye-bye KW!!.
π.χ. πας από το - στο + και μετράς πόσες πλήρεις περιστροφές έχεις κάνει...όταν φτάσεις στο + (που σημαίνει πολύ σκληρή η ανάρτηση) γυρίζεις προς τα πίσω (-) κατά το ήμισυ των περιστροφών που έκανες. Έτσι είσαι στη μέση της ανάρτησης που είναι και η ρύθμιση που έχει η KW όταν βγαίνει από την κούτα.
Τώρα που είσαι στη μέση, πήγαινε προς το + κατά 3/4 μιας πλήρης περιστροφής. Αυτό σημαίνει σφίξιμο κατά τα 3/4 πάνω από τη μέση που λέω. Το ίδιο σκεπτικό ακολουθείς και για τις πίσω απλά μην τις σφίξεις όσο τις μπροστινές (για αρχή τουλάχιστον και βλέπεις μετά)...σφίξε την κάπου μεταξύ 2/4 - 3/4!
Πές μου αποτελέσματα!!