Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #291  
Παλιά 14-10-04, 14:19
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggelis";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
astakos παντως επειδη γνωριζω απο saxoralla αν ηταν 170 αλογα τροχο θα ηταν πανω απο 190 στο μοτερ :P
Σωστά φίλε...κανείς δεν είπε το αντίθετο!! Πάντως μαζί πηγαίναμε...και τα ανοίξαμε πολλές φορές στη Βουλιαγμένης από το ύψος της Βούλας έως το τέλος της Αλίμου και δεν μπορούσα να τον περάσω αλλά ούτε κι αυτός!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggelis";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
απο κει και περα ενας φιλος με typeR ανοιξε αρκετες φορες με εναν φιλο του με TS και ειπε οτι η διαφορα δεν επεφτε κατω απ τις 3 καροτσες.
Βαγγέλη τα έχω παέι με Type-R πάνω από 5-6 φορές! Μόνο σε όσες ξενκινήσαμε από στάση έφαγα περίπου 1 καρότσα κι αυτό πριν αλλάξω την ανάρτηση που το αμάξι ξεκίναγε, έγραφε σαν τρελό και η μούρη του ψάρευε δεξιά κι αριστερά. Σε όλες τις υπόλοιπες φορές είμασταν δίπλα δίπλα...αν δε ξεκίναγα εγώ μπροστά του δεν με έφτανε ποτέ!!

Οπότε άντε πες ότι εγώ είμαι άψογος στις αλλαγές (που δεν είμαι)...όλοι οι άλλοι και οι 5-6 διαφορετικοί ήταν τόσο κουλοί; Δύσκολο να το πιστέψω φίλε!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggelis";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
παντως τετοιες κοντρες δεν τις υπολογιζω....αφου δεν ξερεις σε τι κατασταση ειναι και ο αλλος οδηγος και το αυτοκινητο
Οk, αλλά για πες μου...τέτοιες κόντρες δεν τις υπολογίζουμε, τα περιοδικά δεν τα ακούμε γιατί γράφουν ανάλογα από που τα παίρνουν...ε, τι μέτρο σύγκρισης τελικά έχουμε;

@ leon74:

Φίλε δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω 100% στα παραπάνω λεγόμενα σου!! Βέβαια μην ξεχνάς ότι έχουμε ένα μοτέρ που για να πάρει μισό άλογο θέλει ένα σκασμό λεφτά και πολύ τρέξιμο και test ενώ με ένα αντίστοιχο turbo όλα θα ήταν τόσο πιο εύκολα!!!
Re: TS FORUM
  #292  
Παλιά 14-10-04, 14:31
Το avatar του χρήστη Meleths
Meleths Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
Meleths είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Φιλε leon 74
Εγω θα διαφωνισω με την παρατηρηση σου σχετικα με το turbo διοτι εχουν αλλαχει παρα μα παρα πολλα πραγματα σε σχεση με τουσ παλιους κινητηρες turbo που ειχαν σχετικα μεγαλο lag. Ισα ισα χρησιμοποιοντας υπερπληρωση εκμεταλευεσαι την μικρη χωριτικοτητα του μοτερ οχι απλα κανεις κακη αυξηση χωρητικοτητας και αυτο δεν το λεω μονο εγω αλλα ολη η αυτοκινητοβιομηχανια....

Τωρα στο θεμα αποδοσης τα καινουργια μοτερ turbo τοσο με απλους στροβυλοσυμπιεστες οσο και με στροβυλοσυμπιεστες μεταβλητης γεωμετριας πτερυγιων αποδιδουν γραμμικα και σωστα σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων. Μιλαμε βεβαια παντα για εργοστασιακα μοτερ με μελετημενα συστηματα υπερπληρωσης..

Φιλικα
Μελετης
__________________
"9000 rpm is not enough..."
Re: TS FORUM
  #293  
Παλιά 14-10-04, 15:40
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Μελέτη, σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω...

To lag δεν έχει σχέση με θερμοδυναμική απόδοση, ούτε η μεταβλητή γεωμετρία. Αυτά έχουν να κάνουν με την απαλοιφή ορισμένων "κακών" - όπως τα χαρακτηρίζω - χαρακτηριστικών του turbo. και η αλήθεια είναι ότι όσο βελτιώνεται η δυνατότητα προσομοίωσης της πολλαπλής εξαγωγής τόσο καλύτερους στροβιλοσυμπιεστές θα κάνουμε.

Να σε ρωτήσω όμως: Γιατί τα turbo στα βενζινοκίνητα εξαφανίζονται? (ακόμα και ο κομπρέσορ ξανα-εξαφανίζεται: πότε θα μάθει η Μπενζ επιτέλους?) Γιατί όλα τα diesel έχουν turbo? Διότι ένα από τα κακά χαρακτηριστικά του τούρμπο είναι ότι αυξάνει σημαντικά την πίεση ΠΡΙΝ την έναυση στον κύλινδρο με αποτέλεσμα κίνδυνο αυτανάφλεξης! Για το λόγο αυτό και δεν μπορούμε να αυξήσουμε απεριόριστα την πίεση του τούρμπο - ή πρέπει να παίξουμε σημαντικά με την προπορεία μετά και δημιουργούνται άλλα προβλήματα (τα λέω όποιος ενδιαφέρεται). Στο diesel δεν είναι πρόβλημα λόγω της αντοχής του πετρελαίου στην αυτανάφλεξη.

Αστακέ,

Ναι έχεις δίκιο. Το κόστος αύξησης ισχύος σε κάθε περίπτωση είναι τελείως διαφορετικό. Όμως δεν είναι η ισχύς το δύσκολο: Είναι η αναλογία output/input. Και στα turbo με τις βελτιώσεις κρατάς σταθερό το λόγο και αυξάνεις το input. Στα ατμοσφαιρικά πρέπει κυρίως να αλλάξεις το λόγο (π.χ. με ελεύθερη εξαγωγή).
Re: TS FORUM
  #294  
Παλιά 14-10-04, 16:38
Το avatar του χρήστη Meleths
Meleths Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
Meleths είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Φιλε leon74

"Προσπαθεί να βάλει περισσότερο οξυγόνο, άρα και καύσιμο, άρα και κατανάλωση αλλά χωρίς να μπορεί να το κάνει σε όλο το πεδίο στροφών"

σε αυτο το σχολιο σου αναφερομαι παραπανω οταν μιλαω για μεταβλητες γεωμετριες και lag

Στο θεμα των ατμοφσαιρικων κινητητρων η θερμοδυναμικη αποδοση λογω της μειωσης των pumping losses δεν ειναι απορια μονο του μεταβλητου lift αλλα και της αλλαγης χρονισμου των εκκεντροφορων οι οποιοι παρεχουν μεγαλυτερο overlap εχουν μεγαλυτερη διαρκεια (κυριως ο εκκεντροφορος εισαγωγης) για να εκμεταλευθουν την κεκτημενη αδρανεια του εισερχομενου αερα-μιγματος και σε συνδιασμο με τον συντονισμο εισαγωγης εξαγωγης επιτυνχανουν την καλυτερη δυνατη πληρωση του θαλαμου καυσης.

μαλιστα σε κινητηρες F1 οι εκκεντροφοροι εισαγωγης παραμενουν ανοιχτοι ακομα και μετα την αναφλεξη..και οσο και αν φενεται περιεργο φρεσκο μιγμα συνεχιζει να μπαινει στον θαλαμο.


Τα turbo μοτερ βενζινης επανερχονται με τους νεους κινητηρες αμεσου ψεκασμου και θα το δειτε μεσα σε λιγα χρονια....

"Γιατί τα turbo στα βενζινοκίνητα εξαφανίζονται?"

Εξαφανιστικαν κυριως λογω καυσαεριων.


"Διότι ένα από τα κακά χαρακτηριστικά του τούρμπο είναι ότι αυξάνει σημαντικά την πίεση ΠΡΙΝ την έναυση στον κύλινδρο με αποτέλεσμα κίνδυνο αυτανάφλεξης! "

Το θεμα προαναφλεξης δεν ειναι καν προβλημα διοτι ενα μοτερ με υπερτροφοδοτη εχει τελειως διαφορετικα χαρακτηριστικα απο ενα ατμοσφαιρικο τοσο σχεδιαστικα (με βασικο την συμπιεση.... ) οσο και στην χαρτογραφηση.

Επισης μιλαμε παντα για μοτερ παραγωγης οπου η αχιοπιστια και η ομαλη λειτουργια ειναι πρωταρχηκοι παραγοντες οποτε θεμα υψηλης υπερπληρωσης δεν τιθεται καν ολα τα εργοστασιακα δουλευουν συνηθως 0.6-0.8 bar maximum 1 bar συνεχες οχι overboost.


Η Mercedes Benz οντως εχαφανιζει τους compressors διοτι τους αντικαθηστα με turbochargers και στους βενζινοκινητηρες μιας και η λειτουργεια τους ειναι πλεον παραπλησια με των compressor χωρις lag και οπως ειναι γνωστο δεν αποροφουν εργο απο το μοτερ οπως κανει ο compressor. Ολες αυτες οι πληροφοριες προερχονται απο εγκυρα αρθρα και επιστημονικες ανακοινωσεις.


"Στο diesel δεν είναι πρόβλημα λόγω της αντοχής του πετρελαίου στην αυτανάφλεξη."


μα η αρχη καυσης του diesel προυποθετει υψηλη συμπιεση του καυσιμου


Ολα τα παραπανω τα παραθετω με φιλικο υφος φια να μην υπαρξει καποια παρεξηγηση

Φιλικα
Μελετης[/quote]
__________________
"9000 rpm is not enough..."
Re: TS FORUM
  #295  
Παλιά 14-10-04, 17:15
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Φίλε Μελέτη,

Καμία παρεξήγηση, αλλοίμονο! Ίσα ίσα που μου αρέσει κιόλας (έλα μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό! )

Δε νομίζω ότι λέμε τίποτα διαφορετικό, να σου πω την αλήθεια. Νομίζω ότι συμφωνείς ότι το turbo αντικαθιστά τον κυβισμό. Αυτό είναι προφανέστατο στους diesel. Και ο λόγος που θέλεις να μειώσεις τον κυβισμό (downsizing) είναι ότι έτσι o κινητήρας και μικρότερο βάρος και λιγότερο όγκο πιάνει.

Αυτό που λέω είναι ότι στους βενζινοκινητήρες, τα οφέλη του turbo είναι μικρά διότι έχεις περιορισμούς από τη μεριά του καυσίμου να αυξήσεις την πίεση εισαγωγής. Άρα, έχεις μια "κακή" (περιορισμένη αν θες) αύξηση κυβισμού.

Και σωστά αναφέρεις τα προβλήματα καυσαερίων και θα αναφέρω και εγώ τα προβλήματα αξιοπιστίας, γιατί τα ελατήρια υποφέρουν, η τουρμπίνα αρπάζει, το wastegate μαγκώνει, κλπ, κλπ.
  #296  
Παλιά 14-10-04, 18:26
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αστακε ειναι θεμα δειγματος......αν ανοιξεις με 5-6 διαφορετικα typeR και εχεις τα ιδια αποτελεσματα τοτε η συγκριση ειναι αποδεκτη....απλα εχει τυχει σε ευθεια ενα starlet 1300 να εχει περασει rallye 1300 οπως και corsa 8v 1400 να χει περασει rallye 1300.....καταλαβαινεις τι εννοω...
  #297  
Παλιά 14-10-04, 18:46
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καταλαβαίνω τι εννοείς Βαγγέλη!!

Απλά το sampling rate που λες είναι κομματάκι δύσκολο να το έχω σε πλουραλισμό σε όσα αμάξια προανέφερα!

Έτυχε με τα Type-R και με 2 Leon 20VT και τα συνάντησα και είχαν και την όρεξη να ανοίξουν!! Απο κει και πέρα καταλαβαίνεις ότι δεν γίνεται να έχεις 5-6 δείγματα από κάθε "species"!!!
  #298  
Παλιά 14-10-04, 22:07
vaggelis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2004
Μηνύματα: 195
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
vaggelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ασε που οι περισσοτεροι δε λενε ΟΛΕΣ τις μετατροπες που εχουν κανει στα αυτοκινητα.....πρεπει να δεις saxo 1ου σταδιου με 1200 στροφες ρελαντι !!! αχαχαχαχαχαχχα
Re: TS FORUM
  #299  
Παλιά 15-10-04, 10:29
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2004
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μηνύματα: 191
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Είδα στο www.gtn-tuning.de ένα κιτ "Trial 2.0 l Stroker Kit" για την TS που από ότι γράφουν αυξάνει τη χωρητικότητα σε 2 λίτρα, τη ροπή σε 210 Nm και την ιπποδύναμη σε 210 hp.
Βέβαια κοστίζει 3750 Ευρώ...

Αλλά εάν είναι να δίνεις ένα σωρό άλλα χρήματα και να μην κάνεις και τίποτα σημαντικο, αυτό πως το βλέπετε ?
__________________
Δέδες Δημήτρης
Re: TS FORUM
  #300  
Παλιά 15-10-04, 12:21
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Είδα στο www.gtn-tuning.de ένα κιτ "Trial 2.0 l Stroker Kit" για την TS που από ότι γράφουν αυξάνει τη χωρητικότητα σε 2 λίτρα, τη ροπή σε 210 Nm και την ιπποδύναμη σε 210 hp.
Βέβαια κοστίζει 3750 Ευρώ...

Αλλά εάν είναι να δίνεις ένα σωρό άλλα χρήματα και να μην κάνεις και τίποτα σημαντικο, αυτό πως το βλέπετε ?
Χωρίς εγκέφαλο βέβαια... πολύ χέρι στο μοτέρ.. και μπλέκεις και με την εφορία... και χάνεις και την εγγύηση... ευχαριστώ δε θα πάρω...

Πάντως σχετικά με ανοίγματα πέρα από τα ψυχρά νούμερα (ιπποδύναμη, ροπή, 0-100 κτλ.) παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα... Παρόμοιες κόντρες με τον Astako έχω πετύχει και εγώ με σχεδόν ίδια αποτελέσματα... Ενδεικτικά αναφέρω και περιπτώσεις που είχα ατυχίες.

1. TS vs Mini Cooper S: Φεύγω άνετα στην 1η αλλά χάνω τη 2α (έχω μια τάση να κινώ το μοχλό προς το δόντι τις όπιστεν - πολύς χρόνος χαμένος) και το S με μαζέυει και βγαίνει μπροστά τον κινηγάω σε όλη την τρίτη, τον μαζεύω και στην 4η πετάγομαι άνετα μπροστά. Ακόμα και με χαμένη ταχύτητα τον είχα.

2. TS vs MR2 vs BMW X3 3.0: Κουφή ελαφρώς αλλά έγινε. Εφυγαν και οι δύο καλύτερα γιατί έγραφα τρελά στην 1η μου. Μπροστά το MR2, μετά το BMW, μετά εγώ. Στη αλλαγή 2α έχω μαζέψει το BMW και πριν την 3η το MR2 είναι ήδη πίσω μου.

3. TS vs Boxter: Κάναμε όλη την Περιφερειακή Οδό μαζί. Το Boxter μπροστά μου και εγώ προφυλακτήρα σε όλη τη διαδρομή, σε όλες τις στροφές, και διαρκώς φρενάροντας γιατί ο τύπος δεν μπορούσε να αλλάξει λωρίδα για να φύγω. Ταχύτητες από 150-200. Η KW πετούσε και κρατούσε τρομέρα και φυσικά έβλεπα τον τύπο στον καθρέπτη του να ιδρώνει... μέχρι που έκανε στην άκρη και εξαφανίστηκα.

4. TS vs Mini Cooper S: Καρέας από τη διχάλα της Αττικής μέχρι το 401. Εγώ με αλλαγές στις 7500 rpm (εκτός δύναμης δηλαδή) οριακά μπροστά.

5. TS vs Saab 93 Aero: Από την 1η μπροστά και σε κάθε ταχύτητα άνοιγα. Χαρακτηριστικά άκουγα την εκτώνωση του turbo του στην αλλαγή του όταν εγώ ακόμα γέμιζα την δική μου ταχύτητα.

6. TS vs S3 vs Cupra R: Μου πήραν και το πορτοφόλι φεύγοντας.

7. TS vs Golf GTI (180hp) πειραγμένο: Με κατάπιε πολλά αυτοκίνητα. Πρέπει να είχε τεράστιο turbo επάνω.



Γενικά πάντως το αυτοκίτητο θέλει να δουλεύει ψηλά. θεωρώ δυνατότερη ταχύτητά του την 4η όπου ξεπετάγεται εντυπωσιακά!
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 12:45



Page generated in 0,17311406 seconds (79,53% PHP - 20,47% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)