Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #271  
Παλιά 12-10-04, 18:46
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Από καταλύτη και πίσω δεν βγάζει!!
Επίσεις ο Κοντραφούρης δεν είναι πλέον εξειδικευμένο συνεργείο ΤΟΥΟΤΑ!!Αν και έχει καλό όνομα στις μετατροπες!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Re: TS FORUM
  #272  
Παλιά 12-10-04, 20:58
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
DjBac & Astakos σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Ρώτησα στο forum επειδή συζήτησα με το εξειδικευμένο συνεργείο ΤΟΥΟΤΑ του Κου ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗ για μια ενίσχυση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και μου πρότειναν μπουζί ιριδίου + φίλτρο Κ&Ν μέσα στο υπάρχων φιλτροκούτι + εξάτμιση TRD από το καταλύτη και μετά.

Πως το βλέπετε ως περισσότερο έμπειροι από εμένα ?
Αν δεις έστω και την παραμικρή αύξηση στις μεσαίες και ιδίως στις χαμηλές, πραγματικά σου χαρίζω το δικό μου αμάξι να έχεις και spares!!! :P

Φίλε όλα αυτά είναι μεγάλες μαλ@@@@@!!! Με αυτά που σου είπαν απλά θα δεις μια πιο μεγάλη όρεξη μετά τις 6000. Άλλα πράγματα θέλει το αμάξι για να αποδώσει χαμηλά...χειρουργείο στο μοτέρ και πολλά πολλά λεφτά!! Άκου και μένα που κάθε δεύτερη μέρα ανταλλάσω e-mails με την fensport!!

A, και τι μπουζί ιριδίου σου πρότειναν; TRD; Blitz; Και τι βαθμό; Ένα βαθμό ψυχρότερα; Γιατί μπουζί ιριδίου φοράει από την μάνα του το TS!!
Re: TS FORUM
  #273  
Παλιά 12-10-04, 22:43
Το avatar του χρήστη Θωμας.Κ
Θωμας.Κ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2004
Περιοχή: Korydallos Athens
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 280
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
Θωμας.Κ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Aν καποιος αγορασε την TS την αγορασε για τον λογο για τον οποιο φτιαχθηκε να δουλευει 6000-7800rpms και να βγαζει αλογα και ροπη <ψηλα>.Μια αυξηση στις χαμηλες στροφες θα ερθει μονο με χρηση τουρμινας η κομπρεσορα κατα την γνωμη μου.Οτιδηποτε αλλο περιφεριακο πιστευω θα αποδοσει ψιλα.

Αν καποιος ηθελε δυναμη χαμηλα ας αγοραζε σχεδον με τα ιδια χρηματα ενα Golf Gti,S3,Leon 20vt κλπ. που ειναι ποιο γραμμικα και ροπατα.Ο κολλητος μου εχει το Gti(180hp) καναμε ενα φιλικο στησιμο(με φιλο ) με Celica Ts.Εεεε,το Golf εφυγε στο πολυ χαλαρο για καμια 8 μετρα και ανεβαζε τρελλα τα χιλιομετρα(Ρεπριζ).Η Celica μετα απο λιγο αφου ροπιασε πηγαιναν μαζι.
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
  #274  
Παλιά 13-10-04, 02:33
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Υπερβολικό σε κόβω Θωμά μου να κάνει το S3 που αναφέρεις σχεδόν τα ίδια χρήματα με το Corolla TS. Εκτός αν αναφέρεσαι στο Celica!!

A, και κάτι άλλο...θα έλεγα καλύτερα 6200-8200 παρά 6000-7800!!!
Re: TS FORUM
  #275  
Παλιά 13-10-04, 10:32
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Αστακέ μπράβο σε κόβω ενημερωμένο.

Λοιπόν μη γελιέστε με τις χαζομάρες που γράφουν τα περιοδικά αυτοκινήτου. Τα πράγματα είναι απλά: Πάντα η ισχύς παίζει ρόλο και στις υψηλές και στις μεσαίες στροφές και σε ρεπρίζ και σε επιταχύνσεις από στάση και σε όλα.

Τώρα, αν θέλεις να αυξήσεις την ισχύ σε δεδομένες στροφές, θα πρέπει να αυξήσεις τη ροπή. Η ροπή σε δεδομένες στροφές ανεβαίνει μόνο αν βάλεις περισσότερο οξυγόνο στον κύλινδρο και περισσότερο καύσιμο. Διότι φίλτρα, εξατμίσεις και ανοιχτοί καταλύτες είναι αποτελεσματικά μόνο στις υψηλές στροφές (υψηλή παροχή αέρα - καυσαερίου) και οριακά αποτελεσματικά σε υψηλό φορτίο σε μεσαίες στροφές (ανοιχτή πεταλούδα).
Re: TS FORUM
  #276  
Παλιά 13-10-04, 13:09
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Well done m8!!!
Re: TS FORUM
  #277  
Παλιά 13-10-04, 14:14
Το avatar του χρήστη Θωμας.Κ
Θωμας.Κ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2004
Περιοχή: Korydallos Athens
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 280
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
Θωμας.Κ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

8) Εχεις δικιο για το 6800-8200 λαθος δικο μου.Οσο για το S3 δεν ηταν αυτο που ηθελα να γραψω εννουσα το Α3 1,8Τ .Αναφερομουν στην Celica TS αν διαβασες το reply μου.Ο κινητηρας της TS ειναι τεχνολογικο διαμαντι και της Honda ο αντιστοιχος ακομα καλυτερος.Αλλα αναρωτιεμαι τι να την κανω την ΤS(Corolla-Celica) οταν στην εθνικη με προσπερναει ενα Golf Gti-Leon 20vt-A3 1.8 T με ανεση και εσυ (γενικα μιλαω) παλευεις να το κρατησεις πανω απο τις 6800 το αυτοκινητο για να πηγαινεις αξιοπρεπως.....με μεγαλα ντεσιμπελ να κουδουνιζουν στο κεφαλι σου.
Ασε που χρειαζεσαι και ενα σορο λεφτα για να στεισεις το αυτοκινητο σωστα οταν τα αλλα στην ιδια κατηγορια εργοστασιακα μπαινουν τραινο και εινα πολυ πιο αθορυβα.Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω. 8)
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
Re: TS FORUM
  #278  
Παλιά 13-10-04, 16:04
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Καλά, αν καταφέρει ένα Α3 1.8Τ να με περάσει στην εθνική, εγώ θα την πετάξω την TS! Μη τρελαθούμε κιόλας! Φίλος έχει το S3 και δεν μπορούσε να με φτάσει (δεν κάνω πλάκα). Αρκεί να δουλεύεις το μοτέρ ψηλά!

Όσο το ότι τα άλλα μπαίνουν τραίνο και εσύ ψάχνεσαι, ούτε αυτό πολυισχύει, αλλά βάλε μια KW επάνω και μετά έλα πες μου...
Re: TS FORUM
  #279  
Παλιά 13-10-04, 16:49
Το avatar του χρήστη Θωμας.Κ
Θωμας.Κ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2004
Περιοχή: Korydallos Athens
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 280
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
Θωμας.Κ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Αναφερομαι στο Α3 με τα 180 αλογα οχι με τα με τα 150.Παραπανω εχω γραψει ενα φιλικο στησιμο με Celica ΤS.Διαβασετο αν θες.Δεν διαφωνω για τις KW αλλα πληρωνεις για να τις βαλεις..αυτη ειναι η διαφορα.Ενα S3 την σκιζει την TS μιλαμε για 225 αλογα,τετρακινηση,και πολυ ροπη χαμηλα.Αν τωρα δεν σε φτανει στην εθνικη να κανει μαθηματα οδηγησηςo φιλος σου.Ο κολλητος μου εχει το Golf Gti και μπανει παρα πολυ καλα και ειναι πολυ καλα στημενο για εργοστασιακο(Bilstein αναρτησεις).
Δεν διμιουργω καποια αντιπαλοτητα αλλα να ξερουμε τι ζηταμε.
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
Re: TS FORUM
  #280  
Παλιά 13-10-04, 17:59
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Οκ, ξεκαθαρίστηκε το θέμα. Πάντως και το 180άρι το Α3 δε με φτάνει, το έχω στήσει. Σπινάρει όμως λιγότερο στην αρχή, οπότε σε κακή άσφαλτο η TS μπορεί να ψαρέψει αρκετά.

Σε ότι αφορά το S3, έχει ακριβώς τα διπλά λεφτά από την TS! Αλλοίμονο αν δεν ήταν πιο γρήγορο, αλλά είναι οριακά πιο γρήγορο και δε θα το έλεγα "σκίσιμο" αυτό.

Και μια που αναφέραμε κόστος, τι είναι πιο ακριβό, μια TS+ σωστή ανάρτηση, ή ένα Α3 (δεν αναφέρομαι στο Golf GTI γιατί δεν παράγεται πλέον). Οπότε ποια είναι η επιλογή (από άποψη επιδόσεων πάντα...)?


Επίσης, συμφωνώ με οποιονδήποτε πει ότι ακόμα και ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει ταχύτερο και από την TS και από το S3 με φτιάξιμο, και μάλιστα σε πολύ μικρότερο κόστος. Αυτή είναι όμως μια άλλη (μεγάλη) συζήτηση με πολλές διαστάσεις, οπότε καλύτερα να μην τη συζητήσουμε...
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 12:45



Page generated in 0,16572595 seconds (78,96% PHP - 21,04% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)