Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gramacar";p="
Απαράδεκτο από τη Toyota να ακριβύνει ένα facelift κατά 3000 Ευρώ (μιλάμε πάντα για ίδιο εξοπλισμό).
|
Ποιός σου είπε ότι ο εξοπλισμός είναι ίδιος? Μόνο τους παραπάνω αερόσακους και τις εικαστικές παρεμβάσεις να βάλεις τα' βγαλες τα λεφτά σου. Και δεν αναφέρομαι σε άλλες πολύ σημαντικές βελτιώσεις του αμαξώματος...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gramacar";p="
Για το θέμα της ανάρτησης με προβληματίζει πολύ αν το αυτοκίνητο είναι σκληρό γιατί με ενοχλεί στη μέση, αρα πρέπει να βρω τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σφικτής ανάρτησης κάτι το οποίο νομίζω είχε πετύχει η προηγούμενη TS. Όντως τα 20Κ είναι πολλά για μεταχειρισμένο γι΄ αυτο και απευθύνομαι σε σας που είστε πιο ειδικοι από εμένα και η γνώμη σας μετράει. Το δίλημμα είναι σημαντικό. ...???
|
Κατά την γνώμη μου η προηγούμενη TS είχε πετύχει την χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και εξαιρετικής κίνησης σε off-road διαδρομές αν κρίνεις από το ύψος της!!
Φίλε μου δεν είναι μόνο η άνεση σε ένα αυτοκίνητο που το κάνει επιθυμητό ή μη αλλά και το στήσιμο της ανάρτησης, το πάτωμα και διάφορα άλλα που τα έχουμε αναφέρει σε άλλο topic.
Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει το παλιό TS...για να διαπιστώσεις τι χάρχαλο είναι και τι απαίσιο, να μην πω υπερ-φοβίσιμο στρίψιμο έχει!! Και που ν'αναφερθώ στο body roll του...νομίζεις ότι κινείσαι συνέχεια σε κεκλιμένο επίπεδο!!:x
Θεωρώ ότι με το καινούργιο έχεις μια χαρά την άνεση σου και κατά πολύ καλύτερο overall στρίψιμο, καλύτερο σασμάν και εκεί ψηλά μετά τις 6200 δεν έχεις το φόβο των ψαρεμάτων και την ανασήκωση του μπροστινού μέρους, λες και είναι βάρκα και πλανάρει!!!
Γνώμη μου πάντα...αλλά πιστεύω ότι και 20k να δώσεις, σίγουρα θα ψαχτείς μετά για άλλα πράγματα που θα σε φέρουν στο μία η άλλη και χωρίς να είναι εργοστασιακά!!