Μελέτη thnax για τις πληροφορίες...αλλά τα ξέρω όλα αυτά τα καλούδια!
Σίγουρα θα βάλω τις αντιστρεπτικές της Whiteline και όντως δεν βγάζει η TRD για το Ε12. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την πίσω θολόμπαρα της TRD, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω περιμένω να δω αυτή που φοράει το facelifted και μετά ν' αποφασίσω. Ο λόγος είναι ότι...καλή χρυσή της TRD αλλά σου ψιλοκαταστρέφει τον χώρο του πορτ-παγκαζ, μιας που δένει οριζόντια ακριβώς κάτω από την εταζέρα...Αν δεν έχω άλλο option τότε σίγουρα θα την βάλω.
Τώρα στο θέμα του member brace...σίγουρα δένει, σίγουρα σφίγγει πολύ καλύτερα το πίσω μέρος του αμαξώματος αλλά θεωρώ ότι αρχίζει και κάνει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου απόλυτη και αγγίζει τα όρια του απολύτως αγωνιστικού. Εγώ δεν θέλω κάτι τέτοιο...όπως καταλαβαίνεις το αμάξι μου κυκλοφορεί καθημερινώς στους δρόμους της Αθήνας (!!!) και όχι σε πίστα. Το 80% των δρόμων που κινούμαι έχουν από μετριότατη έως κάκιστη άσφαλτο, πράγμα που σημαίνει ότι κάνοντας το αμάξι μου τόσο απόλυτο κινδυνεύω να χάσω ένα πολύ μεγάλο μέρος της διασκέδασης του "κυκλοφορώ" για να κερδίσω μερικές ευχάριστες στιγμές, πιθανότατα, μόνο στα Μέγαρα!
Αυτή δεν είναι μόνο η δική μου γνώμη αλλά και η γνώμη διαφόρων αγωνιζομένων που είχα ρωτήσει αλλά και απάντηση που είχα πάρει από e-mail που είχα στείλει στην TRD και την fensport. Τώρα αν εσύ έχεις διαφορετική άποψη και τα έχεις βάλει ήδη σε καποιο TS ευχαρίστως να ακούσω και γιατί όχι να συμμεριστώ την άποψη σου...αλλά μην ξεχνάς ότι το "τρένο-αμάξι" απαιτεί και δρόμους της προκοπής!!
Όσον αφορά το μπλοκέ σίγουρα είναι κάτι που αξίζει και μου το έχουν πει πολλοί...απλά το οικονομικό με κάνει να μην το σκέφτομαι αυτό το θέμα προς το παρόν!
Κλείνοντας, θα ήθελα πραγματικά να σ' ευχαριστήσω για την προσπάθεια και τις υποδείξεις σου καθώς και για το πολύ φιλικό σου ενδιαφέρον!!
Thanx mate!!