Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Thrylos7";p="
Δηλαδη τα 240 τα πιανεις αποτι καταλαβα...εννοω χωρις κατηφορες κλπ...
Αποκει και πανω δεν ξερω πως τα υπολογιζετε αφου δεν δειχνει το κοντερ...
Παντως στο 0-100 μιλαμε παντα με το antispin απενεργοποιημενο ετσι? Αμα ειναι ενεργοποιημενο, ποσο περιπου χανεις σε σχεση με την ελεια εκκινηση?
|
Σχετικά με τελική... στην ευθεία πριν την τρίπολη με το a/c ανοιχτό είχα (και στα 10-12 χλμ. της ευθείας) σταθερά 240 στο ταχύμετρο. Πολύ άνετα μάλιστα. Ενδεικτικά αναφέρω διαδρομή Αττική Οδός (έξοδος Κηφισίας) μέχρι τέλος ευθείας Τριπόλεως (165 χιλιόμετρα) χρόνος 1 ώρα και 5 λεπτά!!!
Μάλιστα σε ανηφορικό τμήμα στην Κορίνθου-Τριπόλεως με 220 και 8κ στροφές με 5ή και a/c ανοιχτό (21 βαθμούς) και εξωτερική θερμοκρασία 32 βαθμούς ανέβηκε η θερμοκρασία μία γραμμή.... Στην 6η και μέσα σε 20-30 secs και λίφο αφημα η θερμοκρασία έπεσε στα κανονικά.
Σχετικά με 0-100... Καταφέρνω σχετικά εύκολα της σωστή αλλαγή 1η σε 2α... και με το TRC στο on. Το κόλπο είναι να αλλάξεις ταχύτητα μέσα στο κόκκινο και αφού έχει μπει ο κόφτης (κατά δύο χτυπήματά του αρκούν)... μετά απότομο άφημα του συμπλέκτη στην αλλαγή... η δευτέρα μπαίνει σχεδόν στις 6400 rpm(!!!!) και φυσικά η επιτάχυνση είναι καταιγιστική!!!! Φυσικά βοηθάει η καλή άσφαλτος (όπου υπάρχει) και τα μαγικά (όταν ζεσταθούν) SportContact 2.