Δεν είμαι ο Νίκος αλλά μπορώ και εγώ να σου δώσω μερικά φώτα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p="
Επειδή είμαι ολίγον άσχετος από μηχανικά, ο υπερκυβισμός τι ακριβώς συνεπάγεται? (βρήκα το αντίστοιχο topic και ακόμα το διαβάζω οπότε μη με παρεπέμψετε εκεί!)
|
Αν και διαβάζεις το αντίστοιχο topic θα σου αναφέρω εν ολίγης τι αλλάζουμε στον υπερκυβισμό:
Αλλάζουμε στρόφαλο, μπιέλες, ελατήρια και πιστόνια και βάζουμε τα αντίστοιχα από το MR2. Με αυτό τον τρόπο γίνεται 1800cc και από επιδόσεις το αμάξι παέι στα 129 - 135 άλογα και περίπου 18 - 20 κιλά ροπή (από ότι ακούμε τουλάχιστον μέχρι τώρα). Πάντως εγώ όσα έχω δει μέχρι τώρα πάνε πολύ καλά.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p="
Θα χρειαστούν δλδ και άλλες αλλαγές (πχ φρένα, κιβώτιο κλπ)?
|
Στο κιβώτιο όχι αλλά καλό θα ήταν να βελτιώσεις τα φρένα σου και τις αναρτήσεις
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p="
Από κόστος, αξιοπιστία τι λέει?
|
Είναι δοκιμασμένα από τις πιο αξιόπιστες και ασφαλείς λύσεις. Το κόστος κυμένται από περίπου 2600 μέχρι 3000+ ευρω
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rayden";p="
Να υποθέσω ότι η εγγύηση χάνεται ε?
thanx και πάλι!
|
Σωστά υπέθεσες. Ειδικά αν το κάνεις επίσημα μέσα σε κάποια ΤΟΥΟΤΑ,( όπου πλέον καταγράφονται τα πάντα για όλα τα αυτοκίνητα), εκτός αν βρεις τρόπο να το κάνεις εκτός ΤΟΥΟΤΑ (πολύ δύσκολο) και να κάνεις τη πάπια κάθε φορά που πας για service.
Ελπίζω να σε βοήθησα. Τα υπόλοιπα στο αντίστοιχο topic.