Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
|
Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 00:09
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Εχω αυτη την απορια!
Ολοι εσεις που βαλατε 4a-ge, γιατι δεν βαλατε το 4a-gze που εκτος οτι εχει παραπανω δυναμη, την εχει ΠΑΝΤΟΥ? question
Πολυ θα ηθελα να ακουσω καποιες αποψεις επι του θεματος.....
|
01-03-05, 00:24
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Μηνύματα: 1.845
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Γιατί αν δεν κάνω λάθος φίλε xenos είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί (εννοώ πλήρες με όοοολαααααααα εκείνα τα σωληνάκια και καλωδιώσεις του), αλλά ακόμα κι αν το βρεις άντε να βρεις ηλεκτρολόγο που θα το κάνει να δουλέψει σωστά...
__________________
AE86 FANATIC
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 10:52
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
4a-ge = ατμοσφαιρα και πορωτικος ηχος
4a-gze κοπμρεσορας.
Οι ιπποδυναμεις παραπλησιες η φιλοσοφια δαφερει. Βεβαια ο κομπρεσορας μοντιφαρεται ευκολοτερα ειανι θεμα επιλογης.
Μοτερ υπαρχουν με λιγο ψαξιμο ολα γινονται
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 12:09
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
4AGZE βρισκεις το ιδιο ευκολα με τον 4ΑGE, απλα ειναι καθαρα θεμα επιλογης. Τα αλογα είναι πανω κατω τα ιδια, αφου δεν χρειαζεται να κανεις και παρα πολλα πραγματα για να παρεις περισσοτερη δυναμη απο το 4ΑGE. Πιστευω οτι ο 4AGE ειναι πιο ευελικτος απο θεμα μετατροπης.
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 13:14
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Μηνύματα: 1.845
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ramantanis";p="
4AGZE βρισκεις το ιδιο ευκολα με τον 4ΑGE, απλα ειναι καθαρα θεμα επιλογης. Τα αλογα είναι πανω κατω τα ιδια, αφου δεν χρειαζεται να κανεις και παρα πολλα πραγματα για να παρεις περισσοτερη δυναμη απο το 4ΑGE. Πιστευω οτι ο 4AGE ειναι πιο ευελικτος απο θεμα μετατροπης.
|
Γράψτε ρε παιδιά κανα "μυστικό" για να πάρουμε τα άλογα από τα μοτεράκια μας...
__________________
AE86 FANATIC
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 13:40
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Η πρωτη και πιο απλη κινηση για να παρεις καποια αλογα παραπανω ειναι να ανεβασεις συμπιεση για να μπορει το μοτερακι σου να ρουφηξει βενζινουλα. Τα ΑΕ86 φοραν την παλια μηχανη, μπλε-μαυρη, και δεν συνηστω να ανεβασεις υπερβολικα την συμπιεση, εκτος βεβαια εαν έχεις αλλαξει μηχανη.
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 15:06
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ramantanis";p="
Η πρωτη και πιο απλη κινηση για να παρεις καποια αλογα παραπανω ειναι να ανεβασεις συμπιεση για να μπορει το μοτερακι σου να ρουφηξει βενζινουλα. Τα ΑΕ86 φοραν την παλια μηχανη, μπλε-μαυρη, και δεν συνηστω να ανεβασεις υπερβολικα την συμπιεση, εκτος βεβαια εαν έχεις αλλαξει μηχανη.
|
Ποσο να ανεβει πια αυτη η συμπιεση???
Μετα θα θελεις αγωνιστικη βενζινη για να κυκλοφορεις....
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 15:09
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Παντως για να επανελθω, ο agze δεν παιρνει πολυ ευκολοτερα φτιαξιμο σε σχεση με τον age?
Τι δυναμη εχουν αυτα τα 2 μοτερ (μαμα) μεχρι τις 4000 στροφες??? question
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 15:30
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-11-2003
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Στο δικό μου (μπλέ 4AGE) έχω κάνει πλήρη ανακατασκευή κινητήρα, ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι και αύξηση της συμπίεσης αναπόφευκτα, μιας και πλανίστηκε το καπάκι και το μπλόκ.
Δεν έχω ασχοληθεί με τις αποδόσεις του πρίν και μετά, μιας και είχε όταν το έκανα 180.000 km. Έγινε για λόγους καλύτερης λειτουργίας και χρόνου ζωής. Σίγουρα υπήρξε θεαματική βελτίωση της απόκρισης, έγινε πιο ήσυχος, και γενικά ακούγεται πιο "υγιής" μέχρι και τον κόφτη (7600).
Τα περιφερειακά που θα έκαναν πιο εμφανή τη διαφορά (φίλτρα, εξάτμιση) παρέμειναν εργοστασιακά, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ο 4AGZE μπορεί με μια τροχαλία και μόνο, να πάρει αρκετά αλογάκια, χωρίς κόστος και εσωτερικές μετατροπές. Τα υπέρ και τα κατά της υπερτροφοδότησης.
Όσο για τις 4000....ξέχνα τις στον απλό. Από 5000 και πάνω αρχίζει η ζωή...
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze??? |
|
01-03-05, 15:30
|
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
Η συμπιεση μπορει να ανεβει και παραπνω απο 11. το agze μπορει να φτιαχτει μονο αν πεταξεις τον κομπρεσορα και βάλεις κανονικη τουρμπίνα.δεν μπορω να σου απαντησω για το ποσα αλογα εχουν αυτα τα μοτερ γιατι 1ον βαζεις περιοροσμό στις στροφές, αρα δεν υπαρχει συγκριση, και 2ον υπαρχουν διαφορες εκδοσεις από το κάθε μοτεράκι. Αυτό που μπορώ να σου πώ ειναι οτι το agze μπορει να φτάσει μεχρι και 260 περιπου αλογα χωρις να αλλάξεις πιστονια μεταλλα κλπ. η μονη αλλαγη που πρεπει να κάνεις είναι να βγάλεις τον κομπρέσορα και να βάλεις τουρμπίνα, μαζι με όλα τα περιγερειακα (Intercooler κλπ) και φυσικα να αλλάξεις χαρτογράφιση.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16413808 seconds (81,94% PHP - 18,06% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:15. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|