Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p="
Πρός ενημέρωση
Η AUTOERGONOMICS έβγαλε δελτίο τύπου με [acronym:42eb068a03="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:42eb068a03] TS βελτιωμένη ΧΩΡΙΣ καμμία παρέμβαση σε εγκέφαλο ή σε ηλεκτρονικά μέρη.
Έχουν βάλει : Υψηλής συμπίεσης έμβολα, χταπόδι, καταλύτη-εξάτμηση, θερμοστάτη, τάπα ψυγείου νερού, ψυγείο, κεφαλή (ροική εξέλιξη), φίλτρο στον παπά. Αποτέλεσμα +22 ίπποι στο δυναμόμετρο και +2 κιλά ροπή. Κόστος.... Έδω τσούζει.... 6000 Ευρώ.... (Με 6500 βάζουμε compressor...).
Αυτά ......
|
Ακριβώς δημήτρη...αυτό που είπε ο liquidCTS. Είναι το kit της TRD, σε μία αισχροκερδικά απαράδεκτη έκδοση του, με την απουσία βέβαια του βολάν (TRD flywheel). Φαίνεται το παρέκαμψαν γιατί δεν είναι λίγο πράγμα να ζητάς 980
μόνο για βολάν την στιγμή που το maximum που το βρίσκεις είναι γύρω στα 500!! :x
Αλήθεια...τα μαστόρια της Auto Ergonomics κάνουν και ροϊκή; Μπά...τι λέμε τώρα; Και βάζουν κι έμβολα σε ένα μοτέρ που δεν το έχουν δει ποτέ τους; Φοβερό!
Και αλλάζουν και ψυγείο; Δεν τους κάνει το μαμίσιο, ε; Ούτε ο καταλύτης; Καλά...οι τύποι είναι απίστευτοι!
Δημήτρη μου, άκου πως έχουν τα πράγματα...
Στο link που έδωσε πιο πάνω ο liquidCTS περιγράφεται το kit της TRD με πιστόνια υψηλής συμπίεσης και δακτυλίδια πιστονιών χαμηλής τριβής, χταπόδι, φίλτρο αέρα στο παπά, βολάν κι ένα τελικό που δυστυχώς αναφέρεται σε japan-spec αμάξι κι όχι στα δικά μας (για το τελικό μιλάω!). Όλα αυτά δίνουν, σύμφωνα με την TRD, 20 άλογα και 2 κιλά ροπή περίπου.
Ο μάγκας από την Auto Ergonomics κατάφερε με ροϊκή, καταλύτη, ψυγείο (!!!...ανήκουστο) να του δώσει μόνο 2 παραπάνω; Φαντάσου λοιπόν...
Όσον αναφορά την τιμή στην Ιαπωνία το kit αυτό κοστίζει 3.100
(including high response muffler)...αυτοί θέλουν άλλα 3000 για τις υποτιθέμενες ροϊκές και καταλύτες και τρίπορτα ψυγεία;
Άσε ρε φίλε...
μακριά...πολύ μακριά!! Όπως είχα αναφέρει σε κάποιο άλλο post μου...13 συμπίεση δεν είναι λίγο πράγμα...απεναντίας...αρκετά τραβηγμένο για μία χώρα όπως η Ελλάδα με όλα της τα παρελκόμενα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p="
Για πείτε νέα για τη χρήση του UNICHIP....
Όλα δουλεύουν ΟΚ ?? Είστε ικανοποιημένοι ?
|
Το Unichip καλά κρατεί...βέβαια για να το εκμεταλλευτείς θες τουλάχιστον να κάνεις κάνει δραστικό με τον αέρα του αυτοκινήτου σου...δηλαδή minimum κάποιο καλό φίλτρο στον παπά (θα πρότεινα HKS Super Filter) ή φιλτροχοάνη (εκεί θα δεις περισσότερα)!
Ουσιαστικό πρόβλημα δεν δημιουργεί εκτός, στο δικό μου μόνο αμάξι...όχι σε άλλα CTS και celica που το έχουν βάλει, σβήνει όταν είναι πολύ κρύο και παίρνει με την 2η μπροστά. Θα λυθεί όμως το θέμα μέσα στην εβδομάδα...no worries about that!!