Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 234
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Εξάτμιση από ΗΚS!!!! Αλλά κάνει??
Παιδιά απορία..
Μετά από αρκετό ψάξιμο πάνω στο θέμα εξάτμιση, και εχοντας σχεδον καταλήξει στο τι θα βάλω έπεσα πάνω σε αυτήν την εξάτμιση της HKS!! Σχεδιαστικά είναι από τα πιο όμορφα πράγματα που έχω δει ποτε σε εξάτμιση (για μένα πάντα, ε? δεν ειναι αντικειμενικό το κριτήριο) , και από ποιότητα νομίζω το όνομα ΗΚS τα λέει όλα! Τώρα.. Η απορία μου ειναι η εξής.. Κάνει αυτη η εξάτμιση για το Corollaκι μου? Η HKS λέει οτι ειναι universal, αλλα δεν ξερω για τι ειδους αμάξια προορίζεται..Το corollaκι μου ειναι 1400 κυβικά, με τα 97 άλογα, το vvt-i, Ε12! Μπορεί κανείς να με βοηθήσει? Κάνει η εξάτμιση αυτη για μένα? Μήπως θα πρέπει να αλλάξω και σωλήνες? Τι ειδους αλλαγες θα πρέπει να γίνουν στο συστημα εξαγωγής? Παραθέτω πιο κάτω και την περιγραφη που δινει η HKS για την εξατμιση.. με τεχνικά χαρακτηριστικά...
Μηνύματα: 234
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
The universal HKS Hi-Power muffler assemblies are the same high-quality units used in the HKS bolt-on exhaust systems. The 170mm and 130mm Hi-Power muffler shell designs are available in 75mm and 60mm (respectively) piping diameters for use with custom exhaust applications.
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
Δε νομίζω πως θα κάνει στο μοτέρ μας!!! :x :x :x
Δύστυχώς για μας στην Ιαπωνία δε δίνουν σημασία στα μικρού κυβισμού μοτέρ (αυτά που προορίζονται για ΕΥΡΩΠΗ!!!! )
Το πολύ πολύ αυτές οι εταιρείες να βγάζουν και για το 1.5 του Yaris TS... Μοτέρ όμως με διαφορετικό μπλοκ από το δικό μας..
Έτσι ίσως χάσεις και το απαραίτητο για τα ατμο μοτέρ backpressure!!!
Αν όμως επιμένεις σε κάτι τέτοιο στρέψου προς Apex-i την N1!!!!
Σίγουρα θα έχεις ΤΕΛΕΙΟ ήχο αλλά θα χάσεις σε επιδόσεις για το λόγο που σου εξήγησα!!!
Τα παραπάνω βεβαια είναι δική μου γνώμη ΚΑΘΑΡΑ!!!!!
Μηνύματα: 234
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Πάντως αυτες οι εξατμισεις ειναι πραγματικα υπεροχες!!!
Καθαρά ιαπωνικές, παραπέμπουν σε αμάξια τέρατα, υποδείγματα τεχνολογίας, και εξέλιξης!!!!!!!!! Αντε να βρεις τωρα αν μπορεις να βαλεις μια τετοια..
Μια λυση στο design ειναι να φτιαξω μια ιδια χειροποιητη!!!!!!! Όταν λες οτι θα χασω σε επιδοσεις τι εννοεις? Θα κόψει?
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
Σίγουρα θα σου κόψει!!!
Η διάμτερος που έχει το δικό μας είνι σίγουρ πιο μικρή!!
Να υποθέσω πως εκτός πό εισαγωγή και πρόγραμμα δεν προτιθεσαι να κάνεις κατι άλλο... Σωστά?? Βεβαια είσαι εκτός εγγύησης!!!
Με το "1ο σταδιο" δεν είναι αναγκαίο το να μεγαλώσεις τη διάμετρο!!!
Να είσαι σίγουρος πως το backpressure θα μειωθεί!!! :shock: :shock: :shock:
Μηνύματα: 234
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Γενικά από χειροποίητες τι ξέρεις? Διαλέγεις σχέδιο και προσαρμόζεις το τελικό στις αναγκες σου? (Ίππους, προγραμμα κτλ κτλ) Ειναι καλές? Αξιόπιστες? Πόσο περίπου βγαίνει ένα καλό τελικό? Ποπάυ ή Παπαδόπουλος? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
Σίγουρα ο Παπαδόπουλος είναι πιο φθηνός (εκεί πάνε όλοι οι μπάτσοι!!!!), ο Ποπάυ όμως θεωρείται ο καλύτερος!!!
Αν θες σίγουρα αποτελέσματα πάρε μάρκας!!!Σίγουρα όμως θα την πληρώσεις ακριβά!!!
Μια φορά ο Ποπάυ μου ήχε πει γύρω στα 400 τελικό ΜΟΝΟ δεξιά αριστερα... Με ένα καζανάκι!!!
Και εννοείται πως μεσαίο και χταπόδι αφήνεις τα μαμα!!!
Εκτός από το χταπόδι της TRD για το TS που έχει 1200 s αλλά σου δίνει ΑΡΚΕΤΗ δύναμη για χταπόδι!!!
Μηνύματα: 234
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Ενω το booster ειναι με δύο καζανακια? Λες μαρκε ε? Κι εγω μωρε κάπως έτσι το βλέπω.. Γυρω στα 350 εχει η Sebring, 400 η Remus! Λίγος ήχος βέβαια, αλλα σίγουρο αποτέλεσμα!!!!
Να σου πω.. ΚΑΝΕΙ το χταπόδι του TS για το 1.4???? Εισαι σιγουρος? Και με εγγυηση?? Δεν τη χανεις, ε?
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
Της Booster (Laser) είναι με ένα καζανάκι πάλι... Ήπαμε, 1400 είναι αυτά!!!
ΔΕΝ ΗΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 1.4.....
Κάθετι είναι φτιαγμένο και σχεδιασμένο γι'αυτό που προορίζεται...
Απλά ήπα πως από τα χταπόδια των vvti μόνο αυτό μπορείς να αλλάξεις με κάτι καλύτερο!!!
Αν το προιόν που βάλεις είναι TRD, αλλά λέει πως είναι για αγωνιστικούς σκοπούς ΧΑΝΕΙΣ εγγύηση!!!
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 286
egv tha sas proteina anepifilakta ti lisi papadopoulos. Forav edv kai 2 xronia exatmisi tou apo aktaliti kai pisv kai eimai plirvs efxaristimenos. Endeiktiki simerini timi apo kataliti kai pisv 320 . elpizv na boithisa