Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
|
WRC 2024 |
|
03-01-24, 11:27
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
WRC 2024
Η αγωνιστική δράση του 2024 θα ξεκινήσει με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο τέλος του μήνα.
Μπήκε λοιπόν το 2024, μία χρονιά στην οποία ευελπιστούμε να απολαύσουμε άφθονο θέαμα στις πίστες και τις ειδικές διαδρομές. Στο δεύτερο σκέλος, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μας έχει μενού 13 συναρπαστικών στάσεων.
Με μάχες σε κάθε τερέν: πάγο, χιόνι, άσφαλτο, λάσπη, χώμα. Αρχής γενομένης από την παραδοσιακή πρεμιέρα, αυτή του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που διεξάγεται στις 25-28 Ιανουαρίου.
Όμως φέτος, στο πρόγραμμα του WRC έχουμε τρεις σημαντικές αλλαγές:
Το Ράλλυ Σαφάρι-Κένυα επιστρέφει στην παραδοσιακή ημερομηνία διεξαγωγής του, δηλαδή την Άνοιξη,
Το Ράλλυ Πολωνίας επιστρέφει στο καλεντάρι
Ένα νέο ράλλυ κάνει πρεμιέρα, αυτό της Λετονίας.
Όσο για τον εθνικό μας αγώνα, το Ράλλυ Ακρόπολις, αποτελεί ξανά τον δέκατο γύρο της σεζόν. Θα διεξαχθεί στις 5 με 8 Σεπτεμβρίου.
Και ποιος ξέρει, ίσως το 2025 μία από τις αλλαγές να αφορά το «Ράλλυ των Θεών».
|
|
|
|
30-01-24, 18:28
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Μόντε Κάρλο - 4η Μέρα: Σπουδαία νίκη Neuville, 2-3 η Toyota
Ο Thierry Neuville πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ξεκινώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σεζόν.
Η πρεμιέρα της σεζόν του WRC για το 2024 ολοκληρώθηκε με χαμόγελα για τη Hyundai και τον Thierry Neuville.
Ο Βέλγος κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο μετά από εκείνη του 2020, κι έγινε ο τρίτος διαφορετικός νικητής στον αγώνα τα τελευταία τρία χρόνια.
Μπήκε στην τέταρτη μέρα του αγώνα με απόλυτο στόχο να είναι ο ταχύτερος παντού, ώστε να εξασφαλίσει το μέγιστο των βαθμών, όχι μόνο τη νίκη.
Το κατάφερε, αφήνοντας τον πολυνίκη του αγώνα, Sebastien Ogier, στη δεύτερη θέση. Ο Γάλλος έκανε την αντεπίθεσή του το Σάββατο, όμως ο αντίπαλός του είχε άσσο στο μανίκι και βρήκε τα κρίσιμα δευτερόλεπτα για να τον περάσει εκ νέου.
Στην 3η θέση πλασαρίστηκε ο Elfyn Evans. Ο Ουαλός πίεσε με τη μαλακή γόμα την Παρασκευή, «ξέμεινε» από σετ το Σάββατο, με αποτέλεσμα να βάλει την ευάλωτη σε μεγάλες ειδικές διαδρομές supersoft, και μαζί με το πρόβλημα που είχε με την υβριδική μονάδα, αιμορραγούσε χρόνο καθ'όλη τη διάρκεια του Σαββάτου, πέφτοντας πίσω από τους ανταγωνιστές του.
Στην 4η θέση είναι ο Ott Tanak, που είχε δύο εξόδους και πρόβλημα με το γκάζι, αλλά ακόμα κι όταν λύθηκαν αυτά τα ζητήματα, δεν είχε τον ρυθμό για κάτι παραπάνω. Κινήθηκε σχετικά πιο αργά από τους αντιπάλους τους και προτίμησε τους βαθμούς από το ρίσκο.
Επόμενος σταθμός το παγωμένο Ράλλυ Σουηδίας 15-18 Φεβρουαρίου.
Θέση Οδηγός
1 Thierry Neuville
2 Sebastien Ogier
3 Elfyn Evans
4 Ott Tanak
5 Adrien Fourmaux
6 Andreas Mikkelsen
7 Takamoto Katsuta
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 30
2 Sebastien Ogier 24
3 Elfyn Evans 21
4 Ott Tanak 15
5 Adrien Fourmaux 11
6 Takamoto Katsuta 9
7 Andreas Mikkelsen 6
8 Nikolay Gryazin 3
9 Pepe Lopez 2
10 Yohan Rossel 1
11 Gregoire Munster 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1 Toyota Gazoo Racing WRT 46pts
2 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 45pts
3 M-Sport Ford World Rally Team 12pts
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimitrise111 : 30-01-24 στις 18:33.
|
|
|
|
23-02-24, 21:08
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο Esapekka Lappi επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, κατακτώντας τη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας.
Ήταν ένα ιδιαίτερο Ράλλυ Σουηδίας το φετινό. Οι εξαιρετικά δυσχερείς συνθήκες της Παρασκευής άφησαν εκτός μάχης ονόματα όπως ο Kalle Rovanpera και ο Ott Tanak, δυσκόλεψαν άλλους, κι έδωσαν την ευκαιρία στον Esapekka Lappi να δείξει τη δυναμική του και να πρωτοστατήσει.
Ο Φινλανδός διαχειρίστηκε τη διαφορά του στην κορυφή και έφτασε το μεσημέρι της Κυριακής στη νίκη, τη δεύτερη της καριέρας του, την πρώτη μετά το Ράλλυ Φινλανδίας το 2017, τότε με την Toyota.
Αυτό σημαίνει πως η Hyundai έχει κάνει το 2/2 στη φετινή χρονιά, μετά τη νίκη του Thierry Neuville στο Μόντε Κάρλο.
Ο Elfyn Evans ήρθε στη 2η θέση, όπως έγινε και στην πρεμιέρα. Ο Ουαλός κυνηγούσε τον Adrien Fourmaux για το δεύτερο σκαλί του βάθρου από το Σάββατο, με τον Γάλλο να αφήνει το πόδι από το γκάζι, θέλοντας να διασφαλίσει την πρώτη του παρουσία στην τριάδα στο WRC.
Θέση Οδηγός
1 Esapekka Lappi
2 Elfyn Evans
3 Adrien Fourmaux
4 Thierry Neuville
5 Oliver Solberg
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 48pts
2 Elfyn Evans 45pts
3 Adrien Fourmaux 29pts
4 Sebastien Ogier 24pts
5 Ott Tanak 21pts
6 Esapekka Lappi 19pts
7 Takamoto Katsuta 12pts
8 Kalle Rovanpera 11pts
9 Oliver Solberg 8pts
10 Andreas Mikkelsen 6pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Toyota 87pts
2 Hyundai 87pts
3 M-Sport Ford 47pts
Επόμενη στάση το Σαφάρι Ράλλυ Κένυας 28-31 Μαρτίου!!!
|
|
|
|
29-02-24, 01:14
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μεγάλες αλλαγές στο WRC - Τέλος ο υβριδισμός, μικρότεροι αγώνες, ηλεκτρική κατηγορία
Η FIA εξέδωσε το αναλυτικό της πλάνο για την αναδιαμόρφωση του WRC ενόψει 2025 και 2026, και αφορούν το μέγεθος των αγώνων, τους κανονισμούς των Rally1 και τον ερχομό μίας κατηγορίας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Από τα μέσα του 2023, η FIA είχε ανακοινώσει πως θα προχωρούσε στη σύσταση μίας ειδικής επιτροπής για την πρόταση και εφαρμογή αλλαγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με ορίζοντα το 2025 και το 2026.
Πρόκειται για το WRC Working Group, το οποίο συνεδριάζεται μαζί με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (το οποίο είχε σήμερα συνάντηση) και υπάγεται σε αυτό, με τον Robert Reid, αντιπρόεδρο της FIA, να προΐσταται αυτού.
Σε τεχνικό επίπεδο, η επιτροπή αποφάσισε τα Rally1 να παραμείνουν η κορυφαία κατηγορία του WRC και του 2025, χωρίς υβριδικό σύστημα. Η χαμένη απόδοση από τον ηλεκτροκινητήρα θα ανακτηθεί από τη μείωση του βάρους των οχημάτων, και τις αλλαγές στον περιοριστή εισαγωγής αέρας και των αεροδυναμικών. Στόχος αυτής της ριζικής διαφοροποίησης σε σχέση με το status quo είναι η μείωση του κόστους.
Από το 2026, θα αλλάξουν κι άλλο οι κανονισμοί γύρω από τα Rally1, καθώς θα δημιουργηθεί ένα νέο πλαίσιο που θα επιτρέπει στις εταιρείες να τρέχουν με αγωνιστικά αντίστοιχηςδυναμικής, παράλληλα με τα Rally1 όπως θα είναι γνωστά από το 2025, αλλά με τη χρήση αυτοκινήτων Β και C κατηγορίας, όπως και SUV και concept, σχεδιασμένα βάσει αρκετά περιοριστικών κριτηρίων γύρω από το κέντρο βάρους τους και τα αεροδυναμικά τους, ώστε η απόδοση να είναι πανομοιότυπη. Η ισχύς θα αγγίζει τα 330 PS, με τις τεχνολογίες γύρω από τους κινητήρες και το σύστημαμετάδοσης να περιορίζονται στα πρότυπα της κατηγορίας των Rally2. Το κόστος για κάθε όχημα θα ανέρχεται στα 400.000 ευρώ, με τους κατασκευαστές να οφείλουν να διαθέτουν προς πώληση τα αγωνιστικά τους κατευθείαν από parc ferme στο τέλος κάθε αγώνα.
Επιπλέον, με την πρώτη ευκαιρία, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, θα εγκαθιδρυθεί και μία κατηγορία με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας τον κλωβό ασφαλείας των Rally1, και απόδοση στα επίπεδα αυτών.
Σε ό,τι αφορά τα ράλλυ της νέας εποχής, η FIA θα δίνει στους promoters την ευχέρεια να παραμετροποιούν με ελευθερία τις διαδρομές τους και το μήκος του αγώνα συνολικά, με μόνη απαίτηση αυτός να ολοκληρώνεται την Κυριακή με PowerStage.
Παράλληλα, μέσα στο καλεντάρι υπάρχει πρόβλεψη να υπάρχουν και μικρότερα, rally sprint, αλλά και μεγαλύτεροι αγώνες «αντοχής».
Τέλος, θα δοθεί πλέον η δυνατότητα για την ύπαρξη απομακρυσμένων σέρβις, ένα πάγιο αίτημα των διοργανωτών που θα «ξεκλειδώσει» αρκετά τις επιλογές που θα έχουν στη χάραξη του προγράμματος των ράλλυ.
Οι τελικές αλλαγές για το πρωτάθλημα του 2025 θα εγκριθούν κι ανακοινωθούν ως τα τέλη Ιουνίου.
|
|
|
|
03-04-24, 17:48
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Σαφάρι - 3η μέρα: Εμφατική νίκη Rovanpera, 1-2 η Toyota
Ο Kalle Rovanpera κατέκτησε τη νίκη στην Κένυα, με την Toyota να κερδίζει σημαντικούς βαθμούς για τη μάχη της με τη Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Η δράση του Ράλλυ Σαφάρι ολοκληρώθηκε, με τον Kalle Rovanpera να φεύγει από την Κένυα με μία ακόμη νίκη, προσφέροντας στην Toyota σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, η οποία έκανε το 1-2, με τον Takamoto Katsuta να τερματίζει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Adrien Fourmaux έκανε έναν πολύ μεστό κι ολοκληρωμένο αγώνα, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, τοποθετώντας το Ford Puma Rally1 του στην τελευταία θέση του βάθρου, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα.
Παρά τα πολλαπλά κλαταρίσματα που υπέστη κατά τη διάρκεια τόσο της Παρασκευής, όσο και του Σαββάτου, ο Elfyn Evans πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Thierry Neuville, ο οποίος κέρδισε την Power Stage της Κυριακής, εξασφαλίζοντας τους επιπλέον 5 βαθμούς, πολύτιμοι για τη μάχη του με τον Ουαλό.
Οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος WRC2, Gus Greensmith και Oliver Solberg, βρέθηκαν στην έκτη κι έβδομη θέση της κατάταξης, μπροστά από τον Ott Tanak, που τερμάτισε δεύτερος στην Power Stage, κατακτώντας 4 βαθμούς.
Επιστρέφοντας για το Ράλλυ Κένυας για πρώτη φορά μετά το Ράλλυ Ακρόπολις του 2023, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ήρθε 9ος, λέγοντας ότι ενδέχεται να ξαναβρεθεί πίσω από το τιμόνι του Puma Rally1 στον φετινό αγώνα στην Ελλάδα.
Τη δεκάδα έκλεισε ο Kajetan Kajetanowicz του WRC2, που κέρδισε στην κατηγορία WRC2 Challenger. Οι Esapekka Lappi και Gregoire Munster ολοκλήρωσαν τη δική τους προσπάθεια εκτός δεκάδας, μετά τα πολλαπλά προβλήματα και βλάβες που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μετά το Ράλλυ Κένυας:
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 67pts
2 Elfyn Evans 61pts
3 Adrien Fourmaux 46pts
4 Ott Tanak 33pts
5 Kalle Rovanpera 31pts
6 Takamoto Katsuta 30pts
7 Esapekka Lappi 25pts
8 Sebastien Ogier 24pts
9 Oliver Solberg 12pts
10 Andreas Mikkelsen 6pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Toyota 131pts
2 Hyundai 127pts
3 M-Sport Ford 72pts
Επομενος σταθμός το Ράλλυ Κροατίας 18-21 Απριλίου!!!!
|
|
|
|
21-04-24, 19:11
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Κροατίας
Ανατροπή με νίκη Ogier, ατυχήματα για Neuville κι Evans
Ο Sebastien Ogier πήρε μια νίκη «δώρο» από τον Thierry Neuville και τον Elfyn Evans, οι οποίοι είχαν αμφότεροι ατυχήματα το πρωί της Κυριακής.
Ο Sebastien Ogier ανέβηκε στο βάθρο για 100ή φορά στην καριέρα του, κατακτώντας τη νίκη στο Ράλλυ Κροατίας, μετά από μια τρομερή ανατροπή στην τελευταία μέρα του αγώνα.
Η αλλαγή στην κορυφή ήρθε όταν ο Thierry Neuville έκανε λάθος στην SS18, μετά από μια μικρή καθυστέρηση από τον συνοδηγό του, Martijn Wydaeghe, στις σημειώσεις, χτυπώντας ένα δέντρο και καταστρέφοντας την πίσω αεροτομή του.
Στην ίδια διαδρομή, ο Elfyn Evans είχε τετακέ, χωρίς να προκαλεί ζημιά στο Toyota GR Yaris Rally1 του, χάνοντας όμως σημαντικό χρόνο κι επιτρέποντας στον Ogier να πάρει το προβάδισμα της γενικής κατάταξης. Ο ίδιος ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση.
Περνώντας στην SS19, ο Βέλγος της Hyundai αντιμετώπισε πρόβλημα και με το υβριδικό σύστημα, κάτι που τον καθυστέρησε ακόμη περισσότερο. Ο συνδυασμός της σπασμένης αεροτομής και της μείωσης της ισχύος του στέρησε τη δυνατότητα να ανακάμψει μετά το ατύχημά του, τερματίζοντας έτσι στην τρίτη θέση.
Τέταρτος ήρθε ο Ott Tanak, ο οποίος δήλωσε ότι κοιτάζει μακριά κι ανυπομονεί το πρωτάθλημα να επιστρέψει στα χωμάτινα ράλλυ, που ομολογουμένως του ταιριάζουν περισσότερο.
Ο Takamoto Katsuta ολοκλήρωσε το Ράλλυ Κροατίας στην πέμπτη θέση, όμως πίεσε πολύ την τελευταία μέρα και κατάφερε να κερδίσει τους 7 βαθμούς της Super Sunday, δίνοντας στο σύνολο των βαθμών του στο πρωτάθλημα των οδηγών μια σημαντική ώθηση.
Έκτος ήρθε ο Andreas Mikkelsen, με τον Gregoire Munster να ακολουθεί στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Adrien Fourmaux είχε ατύχημα στην SS18, όπου δηλαδή κι ο Neuville με τον Evans, κι έτσι έμεινε σημαντικά πίσω, αφού σταμάτησε για αρκετή ώρα, κάνοντας επισκευές. Ωστόσο, κέρδισε την Power Stage του αγώνα, προσθέτοντας 5 πολύτιμους βαθμούς στη φαρέτρα του.
Η τελική κατάταξη μετά το τέλος του ράλλυ:
Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Sebastien Ogier 2:40:23.6
2 Elfyn Evans 9,7
3 Thierry Neuville 45,8
4 Ott Tanak 58,6
5 Takamoto Katsuta 1:55.5
6 Andreas Mikkelsen 4:01.0
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 86pts
2 Elfyn Evans 80pts
3 Adrien Fourmaux 59pts
4 Ott Tanak 53pts
5 Sebastien Ogier 45pts
6 Takamoto Katsuta 45pts
7 Kalle Rovanpera 31pts
8 Esapekka Lappi 23pts
9 Andreas Mikkelsen 14pts
10 Oliver Solberg 12pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Toyota 176pts
2 Hyundai 169pts
3 M-Sport Ford 96pts
Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Πορτογαλίας 9-12 Μαϊου
|
03-07-24, 23:26
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Κλήθηκε για να αντικαταστήσει τον Ogier που είχαν ατύχημα και κέρδισε τον αγώνα χαλαρά
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
|
|
|
26-07-24, 18:53
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο Kalle Rovanpera σημείωσε ακόμη μια εμφατική νίκη, κάνοντας το 1-2 για την Toyota, με τον Sebastien Ogier να έρχεται δεύτερος.
Ο Kalle Rovanpera στάθηκε για ακόμη μια φορά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου, αυτή τη φορά στο Ράλλυ Λετονίας, στον πρώτο αγώνα της χώρας της Βαλτικής στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Δεύτερος ήρθε ο Sebastien Ogier, ενώ στην τελευταία θέση του βάθρου σκαρφάλωσε ο Ott Tanak.
Ο Εσθονός κατάφερε να περάσει στην τρίτη θέση στην τελευταία Ε.Δ. του αγώνα, την PowerStage, όταν ο Martins Sesks υπέστη κάποια μηχανική βλάβη, πιθανώς στο διαφορικό του Ford Puma Rally1 του. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε είχε ως αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο από 1:30 λεπτό, πέφτοντας τελικά από την τρίτη θέση -όπου βρισκόταν μέχρι εκείνη τη στιγμή- στην έβδομη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Tanak κέρδισε τους μέγιστους βαθμούς της Κυριακής, αφού ήταν ο ταχύτερος τόσο στην κατάταξη της Super Sunday (7 βαθμοί), όσο και στην PowerStage (5 βαθμοί). Αυτό τον φέρνει πλέον δεύτερο στη βαθμολογία των οδηγών, μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον ομόσταβλό του, Thierry Neuville, και 5 βαθμούς μπροστά από τον Elfyn Evans, που είναι τρίτος στη βαθμολογία.
Τέταρτος ήρθε ο Adrien Fourmaux, ο οποίος κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Evans, ο οποίος τερμάτισε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Takamoto Katsuta.
Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος του ράλλυ:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 2:31:47.6
2 Sebastien Ogier 39.2
3 Ott Tanak 1:04.5
4 Adrien Fourmaux 1:31.5
5 Elfyn Evans 1:42.7
6 Takamoto Katsuta 2:07.0
7 Martins Sesks 2:45.4
8 Thierry Neuville 2:46.4
9 Esapekka Lappi 5:12.4
10 Gregoire Munster 5:23.1
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 145pts
2 Ott Tanak 137pts
3 Elfyn Evans 132pts
4 Sebastien Ogier 117pts
5 Adrien Fourmaux 101pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 65pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 351pts
2 Toyota 350pts
3 M-Sport Ford 177pts
Επόμενη στάση το Ράλλυ Φινλανδίας 1-4 Αυγούστου!!!
|
|
|
|
04-08-24, 19:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Φινλανδίας!!!
Τρακάρισμα κι εγκατάλειψη για Rovanpera - 61η νίκη για Ogier
Ο Kalle Rovanpera τράκαρε στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία, φεύγοντας από τη Φινλανδία με 0 βαθμούς. Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη κι είναι πλέον 2ος στο πρωτάθλημα οδηγών.
Η καταστροφή χτύπησε την πόρτα της Toyota στην τελευταία μέρα του Ράλλυ Φινλανδίας. Στην SS19, την προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα, ο Elfyn Evans τράκαρε λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση κι εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν σε εξαιρετική θέση στην κατάταξη της Super Sunday.
Στην ίδια διαδρομή, μόλις δύο στροφές πριν τη γραμμή του τερματισμού, κι ο Kalle Rovanpera είχε ένα επίσης τρομακτικό τρακάρισμα που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει από την πρωτοπορία του αγώνα της πατρίδας του. Πάτησε μια τεράστια πέτρα που βρισκόταν στη μέση του δρόμου και βγήκε εκτός γραμμής, με το αυτοκίνητο να ρολλάρει και να καταλήγει τελικά ανάμεσα στα δέντρα.
Τόσο εκείνος, όσο κι ο συνοδηγός του, Jonne Halttunen, βγήκαν αλώβητοι από το αυτοκίνητο και δε χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο. Το ίδιο ισχύει και για τους Elfyn Evans / Scott Martin.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο οδηγός της Toyota τρακάρει στο Ράλλυ Φινλανδίας, αφού και το 2023 εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης κι είχε δημιουργήσει, όπως και φέτος, ένα εξαιρετικό προβάδισμα.
Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη, όντας δεύτερος μέχρι και πριν το ατύχημα του teammate του, συλλέγοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για την καμπάνια του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο Γάλλος δήλωσε ότι ενδέχεται να ολοκληρώσει κανονικά τους υπόλοιπους αγώνες της σεζόν, παρόλο που αρχικά βρισκόταν σε μερικό πρόγραμμα.
Έχει πλέον αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών και βρίσκεται επίσημα στη μάχη για το πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον 9ο τίτλο του, κυνηγώντας τον Thierry Neuville.
Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο Βέλγος της Hyundai, ο οποίος επέκτεινε το προβάδισμά του και πλέον βρίσκεται 27 βαθμούς μπροστά από τον Ogier.
Τρίτος τερμάτισε για τέταρτη φορά φέτος ο Adrien Fourmaux, ενώ τέταρτος ήρθε ο Sami Pajari, μόλις στο ντεμπούτο του στο WRC. Κάπου εκεί ολοκληρώνονται οι συμμετοχές της κατηγορίας Rally1 που ολοκλήρωσαν σε κανονική θέση τον αγώνα.
Οι Esapekka Lappi και Takamoto Katsuta είχαν αμφότεροι ατυχήματα νωρίτερα στο τετραήμερο του αγώνα κι επέστρεψαν με Super Rally προκειμένου να ριχτούν στη μάχη για τους βαθμούς της Super Sunday και της PowerStage. Ο Φινλανδός χάρισε 7 βαθμούς στη Hyundai, αφού ήταν ο συνολικά ταχύτερος στην κατάταξη της Κυριακής, ενώ ο Ιάπωνας της Toyota «έκλεψε» τους 5 βαθμούς της Power Stage από τον Neuville, ο οποίος ήρθε στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας 4 βαθμούς.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS20:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 2:25:41.9
2 Thierry Neuville 40,1
3 Adrien Fourmaux 1:14.1
4 Sami Pajari 1:54.5
5 Oliver Solberg 8:15.5
6 Jari Matti Latvala 8:54.5
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 168pts
2 Sebastien Ogier 141pts
3 Ott Tanak 137pts
4 Elfyn Evans 132pts
5 Adrien Fourmaux 119pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 76pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 395pts
2 Toyota 375pts
3 M-Sport Ford 207pts
Επόμενη στάση το Ράλλυ Ακρόπολις,το Ράλλυ των Θεών,το δικό μας Ράλλυ 5-8 Σεπτεμβρίου!!!!!
|
|
|
|
09-09-24, 15:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το ράλλυ Ακρόπολις τελείωσε,το ράλλυ των θεών το Ελληνικό ράλλυ που ότι και να πούμε είναι λίγο!!
Ο Thierry Neuville ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά από ένα δραματικό φινάλε, με τον Sebastien Ogier να ρολάρει και να χάνει πολύτιμο χρόνο και βαθμούς.
Ο Thierry Neuville πήρε τη νίκη στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Sebastien Ogier να χάνει πάρα πολύ χρόνο, όπως και τους βαθμούς της Κυριακής μετά το τουμπάρισμα που είχε στην καταληκτική Ε.Δ. του αγώνα. Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής ρόλαρε μόλις 1,59 km μετά την εκκίνηση της διαδρομής και το αυτοκίνητο κατέληξε αναποδογυρισμένο, οπότε χρειάστηκε τη βοήθεια των θεατών προκειμένου να επιστρέψει στον δρόμο.
Ο Ogier κατέφερε να συνεχίσει στη διαδρομή μετά από ώρα, έχοντας μεν χάσει πολύ χρόνο, εξασφαλίζοντας όμως ότι θα πάρει τους βαθμούς του Σαββάτου, εφόσον δεν εγκατέλειψε.
Ο Βέλγος της Hyundai πήρε τη νίκη στην Ελλάδα, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία των οδηγών κι ηγούμενος του 1-2-3 της κορεάτικης ομάδας. Ο Dani Sordo ολοκλήρωσε το Ράλλυ Ακρόπολις τελικά στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, με τον Ott Tanak να συμπληρώνει το βάθρο, στην τρίτη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ε.Δ. διεκόπη εξαιτίας τραυματισμού κάποιου θεατή από πέτρα που πετάχτηκε. Ο θεατής διεκομίσθη στο νοσοκομείο κι ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά μετά από λίγη ώρα.
Κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1 δεν κατάφερε να βρεθεί εντός της κορυφαίας δεκάδας της γενικής κατάταξης, αφού οι περισσότεροι οδηγοί είχαν εγκαταλείψει σε κάποια φάση του αγώνα κι είχαν επιστρέψει αργότερα με SuperRally, όπως για παράδειγμα ο Takamoto Katsuta, ο Elfyn Evans κι ο Adrien Fourmaux.
Πέρα τα του αγώνα η εμπειρία το να πας στο ράλλυ Ακρόπολις και να μείνεις και να διανυκτερεύσεις και να είσαι μέσα στην βουνό είναι κάτι το απίθανο, βέβαια οι καιρικές συνθήκες παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο γιατί η διαμονή κρίνεται στο καιρό και να σας πω την αλήθεια εκεί επάνω ίσως δεν έχω φοβηθεί περισσότερο! Να ακούς έντονη βροχή με χαλάζι και να λες πάει το αμάξι θα το δω σαν αυγοθηκη ή αν σπάσει κάνα παρμπρίζ να δούμε πως θα το κλείσουμε,η νύχτα να γίνεται μέρα από τους κεραυνούς και η βοη των κεραυνών να τρυπάνε τα αυτιά,να λες τώρα να πέσει ένα ς κεραυνός σε διπλανό δέντρο που το χαμηλότερο ήταν 7-8 μέτρα να λες αν πέσει επάνω στο αμάξι έχετε γεια βρυσούλες και μετά να σκέφτεσαι ότι αν συνεχίσει η βροχή δεν θα μπορεί να βγει το αμάξι από εκεί άρα το αφήνεις και φεύγεις και όλα αυτά και χωρίς να υπάρχει σήμα κινητού ούτε για πλάκα!!
Κάπως έτσι ένιωθα από τις 23:30 - 2 πμ που κόπασε λίγο η κατάσταση!!!
Αυτά από μένα και από ένα ακόμη εμπειρικό ράλλυ Ακρόπολις!!!!!
Επόμενη στάση το Ράλλυ Χιλής 26-29 Σεπτεμβρίου!!
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS15 (τέλος του αγώνα):
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 3:38:04.2
2 Dani Sordo 1:46.8
3 Ott Tanak 2:57.3
4 Sami Pajari 7:01.1
5 Robert Virves 7:01.1
6 Yohan Rossel 7:31.9
7 Kajetan Kajetanowicz 9:54.0
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 192pts
2 Ott Tanak 158pts
3 Sebastien Ogier 154pts
4 Elfyn Evans 140pts
5 Adrien Fourmaux 130pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 80pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 445pts
2 Toyota 410pts
3 M-Sport Ford 226pts
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20387101 seconds (84,12% PHP - 15,88% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:55. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|