Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 Ενα δωρακι για τους φιλους που ειναι κατοχοι και αυτοι μιας TOYOTA

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ελεεινό τρέμουλο - χοροπηδημα
  #1  
Παλιά 02-07-23, 03:35
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ελεεινό τρέμουλο - χοροπηδημα

Avensis T25 "Godzilla" έτρεμε από παλιά στα 120-140χαω. Ποτέ δεν δόθηκε δέουσα βάση διότι ήταν χαμηλής έντασης το τρέμουλο συν το γεγονός ότι το αμάξι είχε τρακάρει στο παρελθόν με αποτέλεσμα να σπάσει η ζάντα του οδηγού.
Πρόσφατα το χοροπηδημα (δεν μπορείς να το πεις διαφορετικά) έγινε ενοχλητικό στα 120 και άνω με αποτέλεσμα ταξίδια με μισό γκάζι έως την στιγμή που έγινε ανηποφορο. Ξαφνικά μετά από αλλαγές:
Δίσκοι - τακάκια
Δίσκοι σιαγόνες
Συμπλέκτη
Το αυτοκίνητο πλέον δεν οδηγιοταν ούτε με 100. Κάπου εκεί κάνει απότομο ξέσπασμα και ξεκινάει να χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο από ταχύτητες 80χαω και άνω και σε μια εβδομάδα έπεσε στα 60 και άνω.
Αφού γύρισε ο καημένος ο Σάκης(έτσι λέω το Αβενσις) από αρκετά συνεργεία(του γέρου μου το αμάξι κ το πήγαινε ο ίδιος σε συνεργεία) ακούσαμε πάρα πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις - υποψίες αλλά ολοκληρωμένη διάγνωση και εντοπισμός αιτίας δεν βρέθηκε ποτέ. Ο ένας έλεγε στραβά ημιαξόνια!!!! Ο άλλος έλεγε σασμάν άλλος αμορτισέρ και άλλος τοπ μάουντ. Έτσι πάρθηκε η απόφαση να αλλαχθούν αρκετά πράγματα μιας κ έχει μετρήσει αρκετά κμ το αμάξι και δεν είχε κάνει ποτέ γενναίες επισκευές.
Αγόρασα λοιπόν:
Αμορτισέρ(καγιαμπα εξελ αφού τα φοράει από το εργαστασιο, τοπ μάουντ, μπαράκια ζαμφορ όλα αυτά για μπροστά. Για πίσω μόνο αμορτισέρ και μπαράκια ζαμφορ. Εξωτερικοί μπιλιοφόροι(έλεος μέχρι να τα βγάλω), εσωτερικούς δεν βρήκα πήρα μόνον σταυρούς γιατί είχε διαλυθεί τελείως ο ένας και μάλιστα είχε "φάει" την "κούπα" από μέσα αφήνοντας πατούρα στο σημείο που ήταν ο σταυρός.
Αλλαχθηκαν όλα αυτά και Ω ναι θαύμα!!!! Όχι δεν σταμάτησε να χοροπηδάει απλά πλέον το κάνει από 40χαω έως περίπου τα 80 που είναι πολύ αισθητό (δεν το οδηγάς) αλλά μετά τα 120-140 είναι λες και το αμάξι θέλει ζυγοστάθμιση δλδ πάρα πολύ λίγο το τρέμουλο.
Υπόψιν ότι το χοροπηδημα έρχεται μόνο υπό φορτίο δλδ εάν πατάς γκάζι... Ειδικά σε ανηφόρα.
Ερώτηση τώρα. Ο νους μου πάει σε:
Α) κούπες εσωτερικού μπιλιοφόρου (είπαμε αυτή η πατούρα δεν βγαίνει από το μυαλό μου)
Β) πίσω βάση μοτέρ ή βάση σασμάν.
Γ) σπασμένο διαφορικό
Δ) ρουλεμάν τροχού ;;;
Ε) κάποιος από τους 4 πολλαπλασιαστές αλλά τότε θα έπαιζαν ρόλο οι στροφές και όχι η ταχύτητα.
ΣΤ) συλλογικά όλα τα παραπάνω και ίσως κ κάτι άλλο;
Πολύ ωραίες θεωρίες αλλά όλα αυτά είναι δικές μου υποθέσεις μιας και κάποια διάγνωση σωστή δεν βρήκα να μου κάνουν. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: γιατί να το κάνει μόνο σε ορισμένη ταχύτητα άνευ σημασίας ποια σχέση έχω στο σασμάν....
Υπόψιν οι ζάντες είναι αλουμινίου από άλλη μάρκα και ο αφαλός δεν παίρνει αποστάτη μιας και έχει μόλις 1-1.5μμ κενό.
Έχω σπάσει το κεφάλι μου και σπατάλησα 9ωρες από την ζωή μου και αποτέλεσμα δεν βγήκε.
Αύριο θέλω να αλλάξω πίσω αμορτισέρ ( δεν ξέρω πως θα το κάνω χωρίς εξωλκεα ελατηρίων αλλά πρέπει να γίνει για να ελέγξω και τις σιαγόνες μην είναι κολλημένες.

Υ.γ μην πάρετε μέγγενη σε σχήμα Υ που πουλάνε για εξωλκεα μπιλιοφορων.... Δεν κάνει για μπιλιοφόρους Τογιότα. Στα δικά μας μόνο τροχός και σφυροκαλεμο, μόνο χαρντκορ. ;
Αυτά. Ελπίζω αν το έχει ξανασυναντήσει κάποιος αυτό το πρόβλημα να μοιραστεί μαζί μου τρόπο διάγνωσης και τρόπο αντιμετώπισης.
Αυτά, ελπίζω να βρεθεί άκρη.....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 02-07-23, 08:34
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δοκίμασες με σιδεροζαντα Τουοτα την δική του νά δεις τι κάνει;;; εμένα μου φαίνεται ότι για ότι ζεις φταίει η ζάντα που δεν παίρνει δακτυλίδια προσαρμογής, αυτό το κενό που λες αυτό νά κάνει όλη την ζημιά.
__________________
SilverArrow
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 02-07-23, 08:38
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 317
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχεις κανει ολα αυτα και δεν εχεις τσεκαρει πρωτα απο ολα τη ζαντα που μονος σου ανεφερες οτι ειχε σπασει απο τρακαρισμα;;;πηγενε τσεκαρε τις ζαντες σου αν ειναι ισιες και μηπως θελουν ζυγοσταθμιση.επισεις παιζει ρολο και αν το κεντρο της ζαντας κουμπωνει σωστα στο μουαγιε σου.δε ξερω τι ζαντες φορας γιαυτο το λεω.
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 02-07-23, 12:32
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Γιαννης20v Εμφάνιση μηνυμάτων
εχεις κανει ολα αυτα και δεν εχεις τσεκαρει πρωτα απο ολα τη ζαντα που μονος σου ανεφερες οτι ειχε σπασει απο τρακαρισμα;;;πηγενε τσεκαρε τις ζαντες σου αν ειναι ισιες και μηπως θελουν ζυγοσταθμιση.επισεις παιζει ρολο και αν το κεντρο της ζαντας κουμπωνει σωστα στο μουαγιε σου.δε ξερω τι ζαντες φορας γιαυτο το λεω.
Όχι φίλε μου εκείνες οι ζάντες που είχε σπάσει η μία τις έχω βγάλει. Έβαλα 16αρες (οι παλιές ήταν 17) και έβαλα αυτές που έχει τώρα επάνω.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 02-07-23, 12:30
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σιδερένιες μαμά δεν βρίσκω για να κάνω την δοκιμή. Δεν θα έπρεπε όμως να τρέμει παντού εννοώ σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων εάν ήταν από τις ζάντες;
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 02-07-23, 13:29
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σκέφτομαι ότι αν ήταν από ζάντες θα έπρεπε να το κάνει συνέχεια όχι μόνο στο "πάτα" γκάζι. Με νεκρά δεν χοροπηδάει το αυτοκίνητο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 02-07-23, 21:04
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν σήκωσα το αμάξι έβγαλα τους τροχούς και με 4τη το τσουλισα στον αέρα. Δυστυχώς ακούγεται πολύ άσχημος χτύπος μέσα από το σασμάν πίσω χαμηλά δλδ διαφορικό.
Εάν καταλαβαίνω σωστά εκεί μέσα που κουμπώνει ο μπιλιοφόρος πρέπει να έχει ρουλεμάν. Παίζει να είναι αυτά; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο;
Και αν ναι πως το αντιμετωπίσατε; Αλλαγή ρουλεμάν του σασμάν;
Αλλαγή διαφορικού;
Αλλαγή σασμάν να ξενοιαζουμε;
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 03-07-23, 08:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα, λες οτι ειχε σπασει η ζαντα οδηγου, αρα δεν επαθε ζημια και κατι αλλο???? και εγω ημιαξονια πιστευω, ειδικα θεση οδηγου απο εκει δεν ηταν η ροδα που εσπασε? ελεχτηκε το ημιαξονιο??? και δεν ειναι μονο αυτο, μπορει να ειναι μεσα το ποτηρακι ή ο σταυρος που εχει μεσα, το αντιβαρο στο μακρυ ημιαξονιο ειναι στην θεση του? ακομα και διαφορικο μπορει να ειναι. Εμενα μου ετυχε να εχει τζογο και ειχε τρελα πραγματα ετρεμε ολο το δαπεδο αλλα στο τελος εβγαζε βαλβολες στα ημιαξονια και το αλλαξα.

Αν δεν το κανει με νεκρα τοτε ειναι κατι με το σασμαν. Θα μπορουσε να ειναι βασεις και να κλωτσανε και κανει ετσι. Τις τσεκαρες?

Για τα πισω αμορτισερ εγω το κανω με την δυναμη του αυτοκινητου δεν θελει εργαλειο ελατηριων, εχω παρει αλλα το χρησιμοποιω μονο για τα μπροστινα γιατι εχουν ρουλεμαν και δεν μπορει να γινει το ιδιο.

Για τα πισω τωρα πως το κανω εγω, ξεβιδωνω την κεντρικη βιδα στο top mount και σιγα σιγα με υδραυλικο γρυλο τα σηκωνω και τεντωνουν, πρωτα ξεχασα να πω χαλαρωνουμε λιγο τις κατω βιδες γιατι μετα το ελατηριο μας κανει κοντρα και δεν βγαινουν ευκολα.
Ετσι τα βγαζω, μετα για να μπουν θελουν καλο κεντραρισμα στις τρυπες των top mount, κοιταω με φακο για να κεντραρω και σιγα σιγα με τον γρυλο τα περναω στις τρυπες, εμενα βοηθαει οτι ειναι hatchback και βλεπω ευκολα στις τρυπες, σε αμαξι sedan ισως υπαρχει θεμα.
Το μαζεμα με το εργαλειο απαιτει πολυ χρονο και ειναι αρκετη φασαρια και κουραστικο. Ειχα φτιαξει εγω με ντιζες αλλα μετα πηρα ετοιμο.
Επισης εχω ηλεκτρικο μπουλονοκλειδο και με εχει σωσει κανω πολυ ποιο γρηγορα και ποιο ξεκουραστα βγαλε-βαλε αμορτισερ.
Τελος χρειαζονται και τριποδακια. ΠΟΤΕ δεν κανουμε το αμαξι με τον γρυλο που δινουν μαζι που ειναι της πλακας, και ΠΟΤΕ με αυτον δεν μπαινουμε κατω απο το αμαξι! μπορει κατι να γινει να πεσει! ΠΡΟΣΟΧΗ! υδραυλικο γρυλο και τριποδακια ΠΑΝΤΑ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από verso Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν σήκωσα το αμάξι έβγαλα τους τροχούς και με 4τη το τσουλισα στον αέρα. Δυστυχώς ακούγεται πολύ άσχημος χτύπος μέσα από το σασμάν πίσω χαμηλά δλδ διαφορικό.
Εάν καταλαβαίνω σωστά εκεί μέσα που κουμπώνει ο μπιλιοφόρος πρέπει να έχει ρουλεμάν. Παίζει να είναι αυτά; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο;
Και αν ναι πως το αντιμετωπίσατε; Αλλαγή ρουλεμάν του σασμάν;
Αλλαγή διαφορικού;
Αλλαγή σασμάν να ξενοιαζουμε;
Αλλαγη σασμαν επαθα και εγω με διαφορικο το κοστος ειναι τεραστιο!!! παιρνεις σασμαν απο αξιοπιστο μαγαζι με ανταλλακτικα και καθαρισες ειναι ΠΟΛΥ ποιο μικρο το κοστος απο επισκευες, αν ανοιχτει πρεπει να αλλαχτουν και αλλα πραγματα μιλαμε για τρελο κοστος. Πριν χρονια φιλος εκανε επισκευη στην Toyota 850 ευρω ΜΟΝΟ η επισκευη και μετα απο 1 χρονο εκανε θορυβο και εμεινε ετσι...
εκει που μπαινουν τα ημιαξονια ειναι το διαφορικο. Μπορει και με το τρακαρισμα να εκανε ζημια στο διαφορικο.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 02-07-23, 21:05
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επίσης εάν έχει φτιάξει κάποιος σασμάν έχετε να μου προτείνετε κάποιον αξιόπιστο μάστορα που να μπορεί να το επισκευάσει;
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 03-07-23, 09:50
verso Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-08-2022
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 33
verso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφόρε το τρακάρισμα έγινε πριν αρκετά χρόνια και δεν θα του έδινα βάση εάν δεν είχα καβαλήσει πεζοδρόμιο προσπαθώντας να αποφύγω το ατύχημα.
Ο ένας σταυρός ήταν διαλυμένος και έκανε πατούρα στο ποτηράκι αλλά λόγο Σαββάτου και βιασύνης αγόρασα μόνον σταυρούς γιατί δεν έβρισκα μπιλιοφόρους. Μετά είδα το φάγωμα και οκ θα πάρω σετ μπιλιοφόρου.
Το ζήτημα είναι να βγάλω τελείως και τα δύο ημιαξόνια και να ξανακάνω πείραμα. Εάν βροντάει τότε είναι σίγουρα διαφορικό.
Καλή ιδέα με τα πίσω αμορτισέρ δεν ξέρω εάν γίνεται σε Σεντάν αλλά θα το δοκιμάσω. Κλειδιά ελατηρίων έχω σκοπό να πάρω ούτως ή άλλως οπότε μια χαρά.
Κρίμα θα είναι να μπλέξω με σασμάν γιατί ήδη έδωσαμε γύρω στα 500
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τρέμουλο στο τιμόνι chrisd97 TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 28-12-23 07:59
Τρέμουλο στο τιμόνι...Τι φταίει;;; butlerakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 11 21-08-13 15:28
πιτσίλισμα υγρων υδραυλικου και τρέμουλο κινητηρα mavroidesgt1 TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 01-05-10 11:40



Page generated in 0,17898703 seconds (84,55% PHP - 15,45% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)