Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Στεγανοποίηση Κάρτερ & Τσιμούχα στροφάλου
  #1  
Παλιά 23-10-22, 18:24
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στεγανοποίηση Κάρτερ & Τσιμούχα στροφάλου

Καλησπέρα σας

Όπως λέει και ο τίτλος σε τυπικό σέρβις μου είπαν ότι χρειάζεται να γίνει Στεγανοποίηση Κάρτερ & αλλαγή τσιμούχας στροφάλου. Είναι φυσιολογικό αυτό για 200000χλμ; Corolla liftback 1400cc vvti
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-10-22, 19:38
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι βεβαια ,αν και εφοσον υπαρχει θεμα διαρροης λαδιου θα πρεπει να αλλαχτει η φλαντζα του καρτερ με καινουρια το ιδιο ισχυει και για την τσιμουχα του στροφαλου!!!
Υπαρχουν νομιζω ακομα σαν αναταλλακτικα γνησια απο αντιπροσωπια αλλα και σαν αφτερμαρκετ και δεν πρεπει να κοστιζουν και ακριβα,πιο πολυ τι εργατικα θα σου χρεωσει ο μηχανικος σου ειναι το θεμα.
__________________
SilverArrow
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-10-22, 20:05
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Χωρίς να ξέρω από μηχανές αυτή την φλάντζα του κάρτερ κάθε χρόνο μου την αλλάζουν (1 ευρώ) σε κάθε αλλαγή λαδιών. Τώρα αν το κάρτερ έχει πολλές φλάντζες δεν ξέρω και απ' ότι κατάλαβα η στεγανοποίηση είναι άλλο πράγμα σε σχέση με την φλάντζα, βάζουν κόλλα που πρέπει να στεγνώσει για 12 ώρες... προτού βάλουν νέο λάδι. Μου είπε ο μάστορας ότι δεν έχει γίνει στεγανοποίηση ποτέ, σαν να εννοούσε ότι άντεξε παραπάνω απ' όσο έπρεπε...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-10-22, 08:19
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 589
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Το Κάρτερ πάνω στον κορμό του μοτέρ στεγανοποιήται με κόλλα η οποία με τα χρόνια και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, ξεραίνεται και αρχίζει να έχει διαρροές. Η φλάντζα που λες εσύ ότι στην αλλάζουν είναι αυτή της τάπας του καρτερ και ναι πρέπει να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή λαδιών. Τσιμουχα στροφαλου πάρε γνήσια να είσαι σίγουρος, έχει πολύ μικρή διαφορά στην τιμή σε σχέση με τις αφτερμαρκετ.
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 28-10-22 στις 18:55.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 26-10-22, 17:43
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Κάρτερ πάνω στον κορμό του μοτέρ στεγανοποιήται με κόλλα η οποία με τα χρόνια και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, ξεραίνεται και αρχίζει να έχει διαρροές. Η φλάντζα που λες εσύ ότι στην αλλάζουν είναι αυτή της τάπας του καρτερ και ναι πρέπει να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή λαδιών. Τσιμπυχα στροφαλου πάρε γνήσια να είσαι σίγουρος, έχει πολύ μικρή διαφορά στην τιμή σε σχέση με τις αφτερμαρκετ.

Αυτή την τσιμούχα μου βάλανε 90311W0023
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με τσιμούχα ημιαξονίου basillis TOYOTA AURIS 4 09-01-09 10:50



Page generated in 0,13058209 seconds (78,15% PHP - 21,85% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:45.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)