Χαιρετώ όλους σας!
Εύχομαι τετοιες μερες να είστε όλοι καλά!
Διαθετομεν μια 11αρα απλη και απέριττη (3πορτη terra power) που ολα ειναι πλήρως εργοστασιακα...Σε λίγο καιρό σκοπεύω να αλλάξω αμορτισερ και γενικα ισως βαλω και ακρα με δισκόφρενα αν περισσέψει κανα φραγκο...όσον αφορά τα αμορτισερ σκεφτομαι τα ultra sr (καλουτσικα τα excel g για την χρήση του αλλα λιγο αερα πατερα)...το αμαξι δεν θα ηθελα να το χαμήλωσω γιατι δεν έχουμε και τους καλύτερους δρόμους Και ήδη βρισκει ποτε ποτε (βεβαια εχουν καθίσει και τα αμορτισερ μιας και βρισκω και στην ράμπα του σπιτιού πυ ποτε δεν έβρισκα)...θα ήθελα λιγο τα φωτα σας για να το δέσω καπως το κακόμοιρο...Εχω σκεφτεί το εξής setup
Ultra sr
Μαμα ελατήρια
Μπάρα μπροστα απο g6
Ελεγα μηπως άλλαζα και την ζαμφορ πισω μιας και απ οτι θυμαμαι της g6 (ιδανικα της tte αλλα αντε βρες την πια...εγω θα επρεπε να μαι 25 χρονων το 2005) ειναι και πιο χοντρη η διατομή...θα βοηθήσει η τζαμπα λεφτα?
Επίσης, θα βοηθήσουν καθολου τα ultra sr η μια τρύπα στο νερό χωρις 3ποντα;
Γενικα, το θελω για καθημερινή χρήση, απλα επειδη κανει γυρω στα 60 χλμ τη μέρα σε ανοιχτό δρόμο θελω να το αισθανομαι λιγο πιο σφιχτό...Τι άλλο θα προτείνατε?
Στο θέμα φρενα, ελεγα να βάλω πισω τα δισκόφρενα για αρχή, με μαμα δισκους και τακάκια τα οποία είναι ανθεκτικά...Υπάρχει κάποια βελτιωμένη μαρκα που να έχει καλύτερη αίσθηση να κάνω αλλαγη μπρος πισω (ισως να μπουν και σωληνάκι υψηλής
Δυστυχώς εχω μετρο σύγκρισης Ford 10ετιας που το αμαξι ειναι πολυ δεμένο και η Corollitsa μου φαίνεται λίγο πιο "παιχνιδι"...παρ' ολ αυτα, ειναι ενα αμαξι που με την καμια δεν το δίνω και θελω το καλύτερο οποτε το κόστος ερχεται σε δεύτερη μοίρα...Καλύτερα σιγα σιγα παρα ολα μαζι και δεύτερα σε ποιότητα!
Ακουω γνώμες!
Xρονια πολλα και καλη ανάσταση!
(Και λίγο offtopic: φοραει κανενας συναγερμο tytan