Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Μοτερ Glanza σε Corolla G6 facelift
  #1  
Παλιά 30-01-18, 10:36
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μοτερ Glanza σε Corolla G6 facelift

Καλημερα στην παρεα,δεν βλεπω καποιο νημα για το συγκεκριμενο θεμα,αν κανω λαθος και υπαρχει καπου που να εχει αναφερθει,ας με συγχωρησουν οι διαχειριστες κι ας μεταφερθει.Υπαρχει,λοιπον ενα μοτερ glanza(μαμα) που ειναι πανω σε σταρλετ,απο φιλο που το ξερω το αυτοκινητο και θα πουλησει τα μηχανικα χωριστα γιατι θα δωσει το αυτοκινητο στην αδερφη του με ενα απλο μοτερ ατμοσφαιρα.Μου λεει λοιπον να το ψαξω αν μπορει να μπει στο δικο μου,εγω εν τωμεταξυ εχω στο 1400 vvti 2000 μοντελο,πολλα λαδοκαψιματα και καποια θεματα με σασμαν που εχει αρχισει να ακουγεται και 230.000 χλμ.το δικο του δεν εχει πολλα καθοτι παρκαρισμενο και κινιοταν παντα με τη μηχανη.Θα ηθελα τα φωτα σας,αν μπορω να το βαλω,χωρις πολλες μετατροπες,αν τα πειφεριακα,δηλ.aircondition,καλοριφερ,ηλεκτρικ α κ.λ.π θα λειτουργουν κανονικα,γιατι ειμαι και 50αρης με 2 παιδια και δεν θελω να χασω και αυτες τις παροχες του αυτοκινητου.Επισης αυτο σαν 1300 δηλωνεται?νομιζω εβγαλε και το facelift 1300.Για υπερκυβισμο εχω διαβασει σχετικο νημα αλλα δεν το σκεφτομαι,γιατι δεν ξερω τι μοτερ θα βρω και καταναλωση σιγουρα μεγαλυτερη λογω κυβισμου.Ειναι που το μοτερακι αυτο το ξερω,αν το πηγαινει λογικα,παιδια,ο φιλος μου που εχουμε παει απειρες βολτες παρεα,καιει τα μισα απο το δικο μου,οπως ειναι τωρα εννοω το δικο μου που εχει θεματακια(μην παρεξηγηθω),Ευχαριστω εκ των πρωτερων για οποιαδηποτε γνωμη σας
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-01-18, 13:33
Το avatar του χρήστη bluechris
bluechris Offline:
Web & Forum Admin
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: Corolla ZZE112L
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 498
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 13 φορές σε 11 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
bluechris έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Λογικά σκεφτόμενος μπορεί να μπαίνει αλλά ρε συ αυτό το μοτεράκι είναι φτιαγμένο για να μπαίνει σε ένα σασί 700 κιλών όχι ενός τόνου... κάτι δεν μου πηγαίνει καλά στη σκέψη αυτή.

Ας πουν οι ειδήμωνες τη γνώμη τους μη σε πάρω στο λαιμό μου.
__________________
There's no substitute for experience
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-01-18, 13:44
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μωρε δεν ειναι εκει το θεμα,130 αλογα μαμα ειναι,απο τα 97 του vvti ειναι φεγγαρια μακρια,το θεμα ειναι αν θελει μετατροπες βασεις και ολα αυτα που λεω,απο εξατμιση και σωληνωσεις εχω κολητο εξατμισα και ειμαι οκ
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-01-18, 17:42
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bluechris Εμφάνιση μηνυμάτων
Λογικά σκεφτόμενος μπορεί να μπαίνει αλλά ρε συ αυτό το μοτεράκι είναι φτιαγμένο για να μπαίνει σε ένα σασί 700 κιλών όχι ενός τόνου... κάτι δεν μου πηγαίνει καλά στη σκέψη αυτή.
Ας πουν οι ειδήμωνες τη γνώμη τους μη σε πάρω στο λαιμό μου.
καλησπέρα, δεν αποτελει προβλημα αυτο καθως ειναι πολλα αλογα παραπανω απο τα μαμα μοτερια, γιατι ρε συ εγω στην Ε11 4EFTE δεν εχω ?
στην στρογγυλοφαναρη βεβαια. Οκ καταλαβα οτι εκοψε σε σχεση με το starlet GT ep82 οταν το ειχα πανω, αλλα σε σχεση με το μαμα μοτερ ΔΕΝ εχει σχεση η δυναμη απλα!!! και μιλαμε σχεδον μαμα....μερικα πραγματακια που σχεδον τα κανεις ετσι κι αλλιως και τα 140-145+ ειναι μες το νερο ετοιμα (φιλτροχοανη, intercooler αλλο μπροστα, εξατμιση χειροποιητη μεγαλυτερης διαμετρου, καζανακι τελικο μονο ελευθερας, καταλυτης μεταλλικος ποιο ελευθερος, και λιγακι πιεση παραπανω 0.75 - 0.8 bar).

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Μωρε δεν ειναι εκει το θεμα,130 αλογα μαμα ειναι,απο τα 97 του vvti ειναι φεγγαρια μακρια,το θεμα ειναι αν θελει μετατροπες βασεις και ολα αυτα που λεω,απο εξατμιση και σωληνωσεις εχω κολητο εξατμισα και ειμαι οκ
δεν ξερω στο δικο σου ακριβως τι θελει, αλλα εξατμιση εννοειτε ΟΛΟΚΛΗΡΗ, εκτος πολλαπλη εξαγωγη μενει η μαμα του μοτερ, θες downpipe, καταλυτη, τελικο καζανακι και ολη την υπολοιπη εξατμιση.
Προφανως δεν θα ταιριαζει ο κομπορεσορας του AC, μαλλον και βαζεις δεν ξερω για ολες, στο δικο μου μια ηθελε πατεντα μονο μπροστα δεξια στο σασμαν.
Μετατροπη καλωδιωσης εννοειτε.
Το μεγαλο θεμα ειναι οτι θα πας πολλα χρονια πισω στο μοτερ αυτο ειναι μεγαλο κριμα!
Εμενα ηταν 1997 αμαξι και μοτερ 1994. Και ΑΝ βρεις απο glanza και αν ειναι και καλο ετσι?
αν δεν εχεις διανομεα στο μοτερ δεν θα σου παιζει το στροφομετρο μετα θες ηλεκτρολογικες πατεντες.
Επισης υπολογισε σωληνωσεις για κατεβασμα ιντερκουλερ μπροστα, καλο να μπει ποιο μεγαλο, ασε μονο εγω ειμαι με το μαμα! και ΑΝ θες αλλη σκαστρα.

Με δηλωμα δεν ξερω τι θα κανεις, αλλα κανονικα ο υποκυβισμος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!! δεν μπορεις να πας σε λιγοτερα κυβικα απο αυτα που εισαι!
πριν κανεις κατι αν θες να εισαι νομιμος ρωτα! κανονικα με το νομο μη δηλωμενα μοτερ σημαινει κατασχεση αυτοκινητου και προστιμο χιλιαδων ευρω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-01-18 στις 17:57.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 31-01-18, 23:02
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, δεν αποτελει προβλημα αυτο καθως ειναι πολλα αλογα παραπανω απο τα μαμα μοτερια, γιατι ρε συ εγω στην Ε11 4EFTE δεν εχω ?
στην στρογγυλοφαναρη βεβαια. Οκ καταλαβα οτι εκοψε σε σχεση με το starlet GT ep82 οταν το ειχα πανω, αλλα σε σχεση με το μαμα μοτερ ΔΕΝ εχει σχεση η δυναμη απλα!!! και μιλαμε σχεδον μαμα....μερικα πραγματακια που σχεδον τα κανεις ετσι κι αλλιως και τα 140-145+ ειναι μες το νερο ετοιμα (φιλτροχοανη, intercooler αλλο μπροστα, εξατμιση χειροποιητη μεγαλυτερης διαμετρου, καζανακι τελικο μονο ελευθερας, καταλυτης μεταλλικος ποιο ελευθερος, και λιγακι πιεση παραπανω 0.75 - 0.8 bar).



δεν ξερω στο δικο σου ακριβως τι θελει, αλλα εξατμιση εννοειτε ΟΛΟΚΛΗΡΗ, εκτος πολλαπλη εξαγωγη μενει η μαμα του μοτερ, θες downpipe, καταλυτη, τελικο καζανακι και ολη την υπολοιπη εξατμιση.
Προφανως δεν θα ταιριαζει ο κομπορεσορας του AC, μαλλον και βαζεις δεν ξερω για ολες, στο δικο μου μια ηθελε πατεντα μονο μπροστα δεξια στο σασμαν.
Μετατροπη καλωδιωσης εννοειτε.
Το μεγαλο θεμα ειναι οτι θα πας πολλα χρονια πισω στο μοτερ αυτο ειναι μεγαλο κριμα!
Εμενα ηταν 1997 αμαξι και μοτερ 1994. Και ΑΝ βρεις απο glanza και αν ειναι και καλο ετσι?
αν δεν εχεις διανομεα στο μοτερ δεν θα σου παιζει το στροφομετρο μετα θες ηλεκτρολογικες πατεντες.
Επισης υπολογισε σωληνωσεις για κατεβασμα ιντερκουλερ μπροστα, καλο να μπει ποιο μεγαλο, ασε μονο εγω ειμαι με το μαμα! και ΑΝ θες αλλη σκαστρα.

Με δηλωμα δεν ξερω τι θα κανεις, αλλα κανονικα ο υποκυβισμος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!! δεν μπορεις να πας σε λιγοτερα κυβικα απο αυτα που εισαι!
πριν κανεις κατι αν θες να εισαι νομιμος ρωτα! κανονικα με το νομο μη δηλωμενα μοτερ σημαινει κατασχεση αυτοκινητου και προστιμο χιλιαδων ευρω.
Καλησπερα θελει σκεψη το θεμα και ψαξιμο,η αληθεια ειναι οτι παω πισω σε χρονολογια αλλα αν ειναι αστερι το μοτερ!το θεμα ειναι οτι αν δε δηλωνεται το ξεχναω εδω και τωρα.Δεν ειμαι για τετοια.Θα ρωτησω στο υπουργειο γι'αυτο το θεμα.Ειναι και ο υπερκυβισμος που εχει αναφερθει πολακις,αλλα τι μοτερ θα βρεις και ποσα ευρακια?Τελος παντων
ειδωμεν,αν εχω καποιο νεο θα ενημερωσω εδω
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 01-02-18, 07:56
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα θελει σκεψη το θεμα και ψαξιμο,η αληθεια ειναι οτι παω πισω σε χρονολογια αλλα αν ειναι αστερι το μοτερ!το θεμα ειναι οτι αν δε δηλωνεται το ξεχναω εδω και τωρα.Δεν ειμαι για τετοια.Θα ρωτησω στο υπουργειο γι'αυτο το θεμα.Ειναι και ο υπερκυβισμος που εχει αναφερθει πολακις,αλλα τι μοτερ θα βρεις και ποσα ευρακια?Τελος παντων
ειδωμεν,αν εχω καποιο νεο θα ενημερωσω εδω
καλημέρα, μπορεις απλα να πας σε δοκιμασμένες λυσεις στο δικο σου στα γνωστα 1600αρια δλδ που σιγουρα δηλώνονται το εχει κανει κοσμος.
πχ 4AGZE, 4AGE κτλ.
Δες τι είχαμε γραψει και στο θεμα του Keichi γιαυτα.
Είναι δυσκολο να βρεις καλο μοτερ καλυτερα πας σε μηχανικο που κανει μετατροπες να το αναλαβει.
Αν πας σε μαντρα να παρεις μονος σου σιγουρα θα εχεις θεματα, πως να ξερεις αν είναι καλο? από την εξωτερικη του εμφανιση?
εγω γιαυτο το εκανα μεσω μηχανικου και δοξα το Θεο από το 2003 που το εχω σε δευτερο αμαξι τωρα δεν εχει παθει κατι σοβαρο, τωρα εκαψε φλαντζα κεφαλης και από δικια μου βλακεια.

Υπερκυβισμος απλα μακρια....

Αφου λες για τον φιλο σου ρωτα αν δηλώνεται καταρχήν και μετα αν μπαινει, αλλιως μην το συζητάς τσαμπα.
Ρωτα στο υπουργειο πες είμαι 1400cc και θελω να βαλω ένα μοτερ 1300cc μπορει να δηλωθεί? είναι αλλου τυπου.
Εγω ξερω και εχω διαβασει ότι απαγορευεται να πας σε λιγοτερα κυβικα από οσα εισαι, μονο πανω μπορεις να πας.

Αν δεν γινεται ειπαμε τις λυσεις για τα 1600 τα γνωστα (κομπρεσορα, τετραπεταλουδο) και γιαυτα δεν ξερω τι μετατροπες θες.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 01-02-18, 16:32
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημέρα, μπορεις απλα να πας σε δοκιμασμένες λυσεις στο δικο σου στα γνωστα 1600αρια δλδ που σιγουρα δηλώνονται το εχει κανει κοσμος.
πχ 4AGZE, 4AGE κτλ.
Δες τι είχαμε γραψει και στο θεμα του Keichi γιαυτα.
Είναι δυσκολο να βρεις καλο μοτερ καλυτερα πας σε μηχανικο που κανει μετατροπες να το αναλαβει.
Αν πας σε μαντρα να παρεις μονος σου σιγουρα θα εχεις θεματα, πως να ξερεις αν είναι καλο? από την εξωτερικη του εμφανιση?
εγω γιαυτο το εκανα μεσω μηχανικου και δοξα το Θεο από το 2003 που το εχω σε δευτερο αμαξι τωρα δεν εχει παθει κατι σοβαρο, τωρα εκαψε φλαντζα κεφαλης και από δικια μου βλακεια.

Υπερκυβισμος απλα μακρια....

Αφου λες για τον φιλο σου ρωτα αν δηλώνεται καταρχήν και μετα αν μπαινει, αλλιως μην το συζητάς τσαμπα.
Ρωτα στο υπουργειο πες είμαι 1400cc και θελω να βαλω ένα μοτερ 1300cc μπορει να δηλωθεί? είναι αλλου τυπου.
Εγω ξερω και εχω διαβασει ότι απαγορευεται να πας σε λιγοτερα κυβικα από οσα εισαι, μονο πανω μπορεις να πας.

Αν δεν γινεται ειπαμε τις λυσεις για τα 1600 τα γνωστα (κομπρεσορα, τετραπεταλουδο) και γιαυτα δεν ξερω τι μετατροπες θες.
Καλησπερα,ναι θα ρωτησω πρωτα.Παντως και η περιπτωση της επισκευης του δικού μου, δεν την βλέπω καλή. Δυο μηχανικους που ρώτησα όχι γνωστους, απλά είναι για Τoyota, μου είπαν και οι δύο να το ξεχάσω. Σίγουρα έχει κάνει οβαλ κύλινδρος με 230.000 που έχει και τόσο λαδι που καει και θα θέλει ρεκτιφιε,με ο,τι σημαίνει αυτό. Πολλα λεφτα.Τετραπεταλουδο που λες θα καιει τ'αντερα του φανταζομαι ο κομπρεσορας δεν ξερω


Τωρα μολις Νικηφορε διαβασα και ολο το θεμα του Keichi.χα χα πωπω χαμος νε το παλικαρι το μηχανικο και την αντιπαραθεση προς το τελος.Κοιτα το θεμα της επισκευης ειναι επιπονο πιστευω θα φτασει ψηλα.Εμενα να σκεφτεις καιει 1 λιτρο στια 1700 klm το εχω μετρησει,αυτο που με παραξενευει ειναι το εξής: εγώ δεν το πιέζω το αμάξι, αλλαγές συνήθως μέχρι 3000 στροφες και καποιες λιγες μεχρι 5. Από ότι ξέρω το λαδοκαψιμο από ελατήρια είναι στην πίεση. Ενώ από τσιμουχακια σε χαμηλές στροφές. Μήπως να άλλαζα μια σειρά τσιμουχακια με τον απλο τρόπο χωρίς ανοιγματα μηπως βελτιωνοταν και να το αφηνα αν μειωνε την καταναλωση λαδιου.Τωρα βεβαια και μια ανανεωση (απο γκαζια εννοω,το αποζηταω με καποιο τροπο,καθ"οτι σου ειχα πει και παλιοτερα που λεγαμε για αναρτηση οταν σε ακουσα-και σε ευγνομωνω γι'αυτο-για τα βοηθητικα πισω ελατηρια,τα εβαλα και σωθηκα,προερχομαι απο saxo vts 160hp με 52 αρηδες και παρολο που περασα τα 50 χρονακια και με 2 πιτσρικια,μου λειπουν πολυ εκεινες οι στιγμες με τον ηχο της σκουπας,κοφτη 7800 και μεχρι την 3η να γραφει.Αυτο ομως που δεν εχω ζησει ρε φιλε ειναι το ατιμο το σαλιγκαρι,που εσυ το εχεις και το χαιρεσαι και ευχομαι να το εχεις παντα με ασφαλεια και να εισαι καλα.Καημο το ειχα απο μικρος αυτη την αισθηση του ξεκοληματος,καλη η ατμοσφαιρα ΑΛΛΑ..... Τελος παντων σου ανοιξα την καρδια μου,σορυ αν σε ζαλισα,ειναι ομως και εποχες δυσκολες,οι δουλειες δεν πανε καλα και τα παιδια μεγαλωνουν και μαζι τα εξοδα και το αμαξι που ειναι η προσωπικη μας αγαπη,μενει πιο πισω.Γι'αυτο τρωγομαι για το glanza να το ακουσω να σφυραει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 01-02-18 στις 17:44.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 13-02-18, 12:39
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
ενα λαθακι μικρο σε αυτα που σου ειπανε .. το χαρτι απο την αντιπροσωπεια λεγεται συγκαταθεση της αντιπροσωπειας στην μετατροπη , και για να καταλαβεις εμενα που με ξερουν ολοι δεν μου το δινουν για το ΕP91 STARLET μου γιατι το glanza 4ΕFTE απλα δεν ηρθε ποτε επισημα στην ελλαδα , φυσικα υπαρχει κομπινα πανω σε αυτο απλα η ιποδυναμη περναει το 20 % και παλι δεν δηλωνεται ..

ετσι ολοι παρανομοι ειμαστε ..απλα στις φωτο που περνει το κτεο δεν δειχνει ξενο το μοτερ ενω σε εσενα θα το δουν αμεσως ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 14-02-18, 00:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
ενα λαθακι μικρο σε αυτα που σου ειπανε .. το χαρτι απο την αντιπροσωπεια λεγεται συγκαταθεση της αντιπροσωπειας στην μετατροπη , και για να καταλαβεις εμενα που με ξερουν ολοι δεν μου το δινουν για το ΕP91 STARLET μου γιατι το glanza 4ΕFTE απλα δεν ηρθε ποτε επισημα στην ελλαδα , φυσικα υπαρχει κομπινα πανω σε αυτο απλα η ιποδυναμη περναει το 20 % και παλι δεν δηλωνεται ..
ετσι ολοι παρανομοι ειμαστε ..απλα στις φωτο που περνει το κτεο δεν δειχνει ξενο το μοτερ ενω σε εσενα θα το δουν αμεσως ..
Φανη και εσυ λες ενα λαθος (εκτος αν το λες σαν παραδειγμα βεβαια), σε starlet ep91 οπως και στην στρογγυλοφαναρη ΕΕ111 ΔΕΝ θελει δηλωμα το μοτερ αυτο γιατι ειναι ιδιου τυπου και ιδια κυβικα. Ετσι λεει ο νομος.

Και αλλιως να το παρουμε, λεει οτι δεν απαγορευονται τα περιφερειακα πως το λεει δεν θυμαμαι ακριβως για αυξηση υποδυναμης αν δεν αλλαζει ο κυλινδρισμος, τα νουμερα εχουν καταργηθει χρονια τωρα οποτε εχουμε 4E τουρμπο οποτε παλι νομιμοι ειμαστε. Αρκει να ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια κυβικα και ιδιου τυπου και δεν πιανονται ολα μονο το 4E.
To ιδιο ισχυει για τους 4A-FE (ΑΕ111 1600) μπορουν να βαλουν τα 4A-GE και 4A-GZE χωρις να θελουνε δηλωμα.

Στο starlet ep82 που ειχε 2Ε-Ε 12V και 1276cc αν θυμαμαι καλα ισως λιγο λιγοτερα αλλα πιανεται 1300 ηθελε δηλωμα και το ειχα δηλωσει κανονικα κανα 250αρι ευρω. Επρεπε να παω Ελληνικο να περασει ΚΤΕΟ δωσανε ενα χαρτι και αυτο το πηγα σε μηχανολογο στο υπουργειο στον Χολαργο και αυτοι το κανονισαν και εβγαλαν την αδεια. Μαλιστα ειχαν παρει και κατι σαν αποτυμα πανω απο το μοτερ εκει που λεει τον τυπο.

Για ολα τα λεει εδω https://diadikasies.gr/%CE%91%CE%BD%...AE%CF%81%CE%B1

Αυτο ειναι απο το doc που σηκωνω, επισης εχω ρωτησει και μου εχουν πει κιολας οτι δεν θελει δηλωμα, οι αριθμοι εχουν καταργηθει προ πολλου οποτε δεν εχει σημασια αυτος.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Σε περίπτωση που ο νέος κινητήρας είναι του ιδίου τύπου, δεν απαιτείται έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας ( δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα ).

Καλο ειναι ομως να εχουμε τιμολογιο αγορας ή τοποθετησης για ευνοητους λογους.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: doc 2646_M03.doc (76,0 KB, 2 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 14-02-18 στις 00:46.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 15-02-18, 18:23
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά καλησπέρα,δεν ξέρω τι να σας πω,με έστειλαν στον 3ο όροφο στο υπουργείο στο Περιστέρι στο τεχνικό τμήμα και ο άνθρωπος(μηχανολόγος)μου είπαν ότι είναι,μου είπε κατά λέξη αυτά που ανέφερα.Αν μου τα είπε λάθος αυτός,τα είπα λάθος κι εγω
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
New Corolla 2016 facelift !! Fanis COROLLA EDITIONS 7 30-03-16 13:13
corolla TS Facelift LPG Fanis www.LpgPower.gr 41 23-07-12 11:15
naevy - corolla E11 g6 '99 + 4E-FTE glanza naevy ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 30 06-06-12 16:04
Ηχεία σε corolla g6 2001 (facelift) Makis-corollag6 SOUNDMANIA 8 21-07-11 01:34
Corolla 111 1.6 ή Starlet Glanza ?? Angelo Θελω βοηθεια 13 30-09-07 12:39



Page generated in 0,21212602 seconds (84,72% PHP - 15,28% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)