Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Επιλογη για κινητηρα |
|
13-06-17, 13:41
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επιλογη για κινητηρα
Εχω Liftback 1600 vvt-i με 230.000χλμ
Εχει αρχισει και καιει λαδια μπολικα.
Οι λυσεις λογικα ειναι μεταχειρο ή επισκευη.
Φοβαμαι να επιλεξω μεταχειρο κινητηρα γιατι σχεδον ολα ειχαν προβλημα λαδοκαψιματος.
Και επισης δε θελω να επισκευασω μηχανη γιατι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες οτι θα κανουν καλη δουλεια.
Μαλλον θα προτιμουσα να βαλω ενα μεταχειρο, αλλα οπως ειπα παραπανω, το φοβαμαι.
Τι προτινετε????
|
13-06-17, 13:53
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τι θα σου πρότεινα εγω.
Ψάξε να βρεις ένα μοτεράκι 1ΖΖ σε καλή κατάσταση και κουμπωσε το απάνω.
Δεν καίνε λάδια όλα τα μοτέρ αλλά της περιόδου 2000-2005 η 2006 αν θυμάμαι καλά.
Μακριά από μαντραδες με ιαπωνικά μοτέρ γιατί αυτά σίγουρα έχουν θέμα.
Όσα μοτέρ έχουνε το νέο μπλοκ που δεν καίει λάδια έχουνε στο μετραρι του λαδιού μια πράσινη τέλεια.
Προτίμησε μοτέρ από ελληνικά αυτοκινητα.
|
13-06-17, 17:18
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα, αν το εχεις παρει καινουριο εσυ 1ο δλδ χερι, που νομιζω ετσι ειναι τοτε για μενα 100% επισκευη, στην θεση σου αυτο θα εκανα! σε καμια χερι δεν εμπιστευεσαι ενα μεταχειρισμενο μοτερ οπως ενα που το ειχες απο καινουριο!
αν ειναι απο αλλα χερια, τοτε οτι λεει ο φιλος απο πανω.
|
|
α |
|
13-06-17, 18:08
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
Αν ομως αυτος που μου πουλησει την 1ζζ ειναι με το παλιο μπλοκ και εχει αλλαξει απλα μονο τη βεργα πουστικα με τη τελιτσα και με κοροιδεψει??? Πως αλλιως μπορω να το καταλαβω???
Και αν τελικα παρω μια μηχανη 1ζζ τι αλλο πρπει να κανω για να δουλεψει???
Την βαζω απλα πανω και δουλευει τελεια και κανω ταξιδια ή θελει εξατμισεις, καλωδιωσεις, εγκεφαλους κ τετοια????
Δεν με ενδιαφερει ο κοσμος της βελτιωσης, απλα θελω ενα καλο και αξιοπιστο μηχανημα για τα ταξιδια και τη δουλεια μου οσο πιο οικονομικα γινεται
|
13-06-17, 18:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
και που το πας και το βγαλε βαλε ειναι ποσα χρηματα, και οταν προκειτε για διαφορετικο μοτερ (δεν ξερω απο τα VVTI πως πανε) τοτε θες και ηλεκτρολογικες μετατροπες κτλ.
Γιαυτο επιμενω σε επισκευη αναλογα τι ζημια εχει παντα.
Πχ να μην θελουν ρεκτιφιε οι κυλινδροι γιατι παει παρα πολλα τοτε!
|
|
α |
|
13-06-17, 19:28
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
Θελει ρεκτιφιε για να φτιαχτει...Αφου τρωνε το μπλοκ αυτες οι μηχανες
|
13-06-17, 22:53
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα
Για μένα πάρε ένα μεταχειρισμένο 1ΖΖFE.
Αφού δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, προτίμησε από Avensis του 2003 και μετά, δηλαδή της δεύτερης γενιάς. Βγάζει 127 bhp και σίγουρα θα έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να βρεις "καλό μοτέρ" σε σχέση με το αντίστοιχο 1ZZFE της Celica με τα 141 bhp και του MR2 με τα 138 bhp, με την λογική ότι παίρνεις μοτέρ από ένα οικογενειακό αμάξι, με τον οδηγό να μην αναζητά τις επιδόσεις και να μην του πίνει το αίμα, όπως στο Celica και το MR2.
Γνώμη μου λοιπόν είναι προτίμησε Avensis δεύτερης γενιάς.
Τσέκαρε συμπιέσεις, και αν είναι εντάξει, τότε του αλλάζεις μια φλάτζα για καπάκι μηχανής, ένα σετάκι τσιμουχάκια βαλβίδων, καινούρια μπουζί, λάδια φίλτρα και το πετάς πάνω τραγουδώντας "οδηγώ και σε σκέφτομαι" του Αντύπα. (Μη γελάτε είναι σημαντικό!)
Θα έχεις μοτέρ για άλλα 100 χιλιάδες τουλάχιστον + τις επιδόσεις του 1800!!!
|
13-06-17, 22:57
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μόνο που το λαδοκαψιμο δεν είναι από τα τσιμουχακια βαλβίδων και το κόστος τους είναι αρκετά ακριβό.
Πάρε μια ιδέα αυτή την αγγελία που βρήκα στα γρήγορα.
https://www.car.gr/parts/view/9903833/
Ελέγχεις και μετά αγοράζεις.
Είναι και από Mr2 από ότι βλέπω οπωτε είναι 143ps
|
14-06-17, 07:28
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα, απο μαντρα αν δεν δινει εγγυηση πολυ προσοχη δεν ξερεις τι θα σου βγει....γιατι σε διαφορα αλλα πραγματα οπως πχ τουρμπινα μου λενε παιρνεις οτι βλεπεις και δεν μου εδιναν εγγυηση καμια.
αν δινει τοτε οκ.
Για το μοτερ αυτο της αγγελιας, κανει αυτο? αφου στο MR2 ειναι πισω!!!
μηπως θελει πατεντες με βασεις, εχει κατι αναποδα κτλ κτλ?
επισης ειναι 1800 και θελει δηλωμα και με οτι αλλο αυτο συνεπαγεται, ασφαλειες, τελη κτλ.
|
|
α |
|
14-06-17, 07:42
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
α
Ποποπο νομιζω οτι με 130 ιππους και 17 ροπη η 111 θα πηγαινει το κωλο της μιας και ειναι και ελαφρυ σχετικα αμαξι...Ρουκετα...
Να ρωτησω αλλα 3 τελευταια πραγματακια,
1ο...Με τον δικο μου εγκεφαλο δε θα εχω προβληματα λειτουργιας??? Θα δουλευει κομπλε ή θα σβηνει, θα ρεταρει, θα μπουκωνει, θα σκορτσαρει???
2ο...Με τη δικη μου εργοστασιακη εξατμιση του 1.6 θα δουλευει κομπλε ή λογω στενοτητας ανεπαρκειας θα υπερθερμανει καμια βαλβιδα εξαγωγης και καψει καμια σε ταξιδι???
3ο...Αν εβρισκα 1ζζ απο τελευταιο τελευταιο αβενσις του 2007+ θα εχω λογους να ανησυχω για προβληματα λαδοκαψιματος ή ειναι ξεπερασμενα στα καινουργια μοντελα????
Αυτα, σορρυ για το πρηξιμο, αλλα επειδη δε πολυψηνω καθολου να επισκευασω το υπαρχον μοτερ αλλα να αλλαξω μηχανη, πρεπει να τα ρωτησω αυτα να ενημερωθω...Thanks
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20828104 seconds (83,64% PHP - 16,36% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:53. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|