Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Compression Test 4EFE
  #1  
Παλιά 12-06-17, 18:17
tzerono Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή: kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
tzerono είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Compression Test 4EFE

Καλησπέρα, σήμερα μέτρησα τη συμπίεση των κυλίνδρων.
Η διαδικασία είναι απλή.
1. Αφαίρεση ασφάλειας Νο 10 από την ασφαλειοθήκη του κινητήρα
2. Αφαίρεση μπουζί
3. Τοποθέτηση μετρητή
4. "Μιζάρισμα" Αγγλικά : crank
5. Μέτρηση και καταγραφή αποτελεσμάτων.

Σύμφωνα με το εγχειρίδιο του Haynes θέλει ελάχιστη συμπίεση 145psi -10bar στην πρώτη - δεύτερη περιστροφή.
Στους τέσσερις κυλίνδρους εγώ μέτρησα 205-210 psi και στους τέσσερις με την τέταρτη - πέμπτη περιστροφή.

Δεν αναφέρει στο εγχειρίδιο normal συμπίεση.
Ξέρει κανένας τις νορμάλ τιμές, όσο νορμάλ μπορεί να είναι μετά από τόσα χρόνια.

Ευχαριστώ
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20170612_151037_resized_20170612_051128654.jpg
Εμφανίσεις:  21
Μέγεθος:  1,71 MB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20170612_152915_resized_20170612_051127228.jpg
Εμφανίσεις:  23
Μέγεθος:  2,41 MB  
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-06-17, 20:06
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
10 bar περίπου δουλεύει ο FTE αν θυμάμαι καλά που είναι τούρμπο.
Ο δικός σου πρέπει να είναι 12+.

Υπάρχει η δυναμική και η στατική συμπίεση.εσενα σε ενδιαφέρει η δυναμική η οποία
Μετριέται με ζεστό κινητήρα και χωρίς κανένα μπουζί επάνω.
Aς ποσταρει ο Νικηφόρος που έχει 4Ε.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 12-06-17 στις 20:49.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 12-06-17, 21:34
tzerono Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή: kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
tzerono είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγώ πήρα μετρήσεις με ζεστό κινητήρα αλλά έβγαζα ένα μπουζί τη φορά
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 12-06-17, 22:04
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tzerono Εμφάνιση μηνυμάτων
εγώ πήρα μετρήσεις με ζεστό κινητήρα αλλά έβγαζα ένα μπουζί τη φορά
Βγάλε όλα τα μπουζί και δοκίμασε ξανά.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 13-06-17, 00:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
https://www.youtube.com/watch?v=0W0kQeTvURU

δεν εχω κανει ποτε το τεστ αν και θα ηθελα καποια στιγμη να αγορασω ενα τετοιο εργαλειο, αλλα δε νομιζω οτι βγαζουμε τα μπουζι.
Αν βγαλουμε δεν θα πεταξει απεξω υγρα κιολας αφου μιζαρουμε?
ο τυπος στο βιντεο εχει βγαλει ολα τα μπουζοκαλωδια ομως.

Εδω λένε για 4EFTE αλλα ολοι γενικα τα λενε σε PSI http://www.toyotagtturbo.com/forums/...p/t-34686.html

https://www.youtube.com/watch?v=kDVoVlSfkNw

δειτε και εδω http://austarletclub.com/index.php?/...-test-results/

btw οπως βλεπω τα οργανα χωρις να κανω την μετατροπη τα 10bar δεν ειναι 150psi? ετσι φαινεται στα μανομετρα.

Εγω δεν εχω 4e-fe, εχω 4e-fte και δεν εχουν την ιδια συμπιεση.

Αληθεια ποσο εχει κανα τετοιο εργαλειο?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-06-17 στις 01:04.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 13-06-17, 10:12
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όταν λες εργαλείο εννοείς συμπιεσομετρο?
Ένα μπαρομετρο είναι με έναν ανταπτορα,το φτιάχνεις και μόνος σου.
Διάβασα κάπου ότι ο FE έχει συμπιεση 9,6:1 αλλά μου φαίνεται πολύ χαμηλή.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 13-06-17, 17:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, ναι το εργαλειο αλλα θελω ετοιμο καλο και αξιοπιστο.

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_E_engine

4EFTE 8,5:1
4EFE 9,6 : 1

λεει και τα υπολοιπα, ετσι οπως τα λεει ειναι, το εχω δει και αλλου.

Αυτα τα εργαλειο τετοιο δεν ειναι? http://www.getatool.gr/eidika-ergaleia.html?p=39
εχει αρκετα και μερικα σε ΤΕΛΕΙΕΣ τιμες!!!

καμια ιδεα τι σπειρωμα μπουζι εχουμε?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-06-17 στις 17:48.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 13-06-17, 18:04
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
9,6:1 έχω δει και εγώ Νικηφορε αλλά μου φαίνεται πολύ χαμηλό.δυλαδη αν το φέρεις στο 11+ και το ανάλογο προγραμμα/παράλληλο θα σκοτώνει.

ΥΓ.τα μπουζί νομίζω όλα ιδιο σπείρωμα έχουν.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 13-06-17, 18:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
δεν εχουν ολα ιδιο σπειρωμα αν ηταν ολα ιδια καταρχην δεν θα ειχε και τοσους ανταπτορες αλλα και τα κλειδια για τα μπουζι θα ηταν ολα ιδια νουμερα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 13-06-17, 19:46
tzerono Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή: kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
tzerono είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
νομίζω ότι όταν αφαιρείς τα μπουζί τα μπεκ δεν ψεκάζουν καυσιμο διότι έχεις αφαιρέσει πριν την ασφάλεια.

ΥΓ. 1 bar = 14,50 psi (wikipedia)
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
TEST DRIVE IS-F COROLLA TS COMPRESSOR ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 06-10-08 19:46
Test υποσυνείδητου nikoskon OFF TOPIC 5 11-06-07 17:48
Verstappen to test for Spyker? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 13-05-07 14:21
Xαλαζοcrash-test leon74 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 31-07-04 23:02



Page generated in 0,17697001 seconds (82,66% PHP - 17,34% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)