Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Compression Test 4EFE |
|
12-06-17, 18:17
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή:
kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Compression Test 4EFE
Καλησπέρα, σήμερα μέτρησα τη συμπίεση των κυλίνδρων.
Η διαδικασία είναι απλή.
1. Αφαίρεση ασφάλειας Νο 10 από την ασφαλειοθήκη του κινητήρα
2. Αφαίρεση μπουζί
3. Τοποθέτηση μετρητή
4. "Μιζάρισμα" Αγγλικά : crank
5. Μέτρηση και καταγραφή αποτελεσμάτων.
Σύμφωνα με το εγχειρίδιο του Haynes θέλει ελάχιστη συμπίεση 145psi -10bar στην πρώτη - δεύτερη περιστροφή.
Στους τέσσερις κυλίνδρους εγώ μέτρησα 205-210 psi και στους τέσσερις με την τέταρτη - πέμπτη περιστροφή.
Δεν αναφέρει στο εγχειρίδιο normal συμπίεση.
Ξέρει κανένας τις νορμάλ τιμές, όσο νορμάλ μπορεί να είναι μετά από τόσα χρόνια.
Ευχαριστώ
|
12-06-17, 20:06
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
10 bar περίπου δουλεύει ο FTE αν θυμάμαι καλά που είναι τούρμπο.
Ο δικός σου πρέπει να είναι 12+.
Υπάρχει η δυναμική και η στατική συμπίεση.εσενα σε ενδιαφέρει η δυναμική η οποία
Μετριέται με ζεστό κινητήρα και χωρίς κανένα μπουζί επάνω.
Aς ποσταρει ο Νικηφόρος που έχει 4Ε.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 12-06-17 στις 20:49.
|
12-06-17, 21:34
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή:
kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγώ πήρα μετρήσεις με ζεστό κινητήρα αλλά έβγαζα ένα μπουζί τη φορά
|
12-06-17, 22:04
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tzerono
εγώ πήρα μετρήσεις με ζεστό κινητήρα αλλά έβγαζα ένα μπουζί τη φορά
|
Βγάλε όλα τα μπουζί και δοκίμασε ξανά.
|
13-06-17, 10:12
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Όταν λες εργαλείο εννοείς συμπιεσομετρο?
Ένα μπαρομετρο είναι με έναν ανταπτορα,το φτιάχνεις και μόνος σου.
Διάβασα κάπου ότι ο FE έχει συμπιεση 9,6:1 αλλά μου φαίνεται πολύ χαμηλή.
|
13-06-17, 17:25
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, ναι το εργαλειο αλλα θελω ετοιμο καλο και αξιοπιστο.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_E_engine
4EFTE 8,5:1
4EFE 9,6 : 1
λεει και τα υπολοιπα, ετσι οπως τα λεει ειναι, το εχω δει και αλλου.
Αυτα τα εργαλειο τετοιο δεν ειναι? http://www.getatool.gr/eidika-ergaleia.html?p=39
εχει αρκετα και μερικα σε ΤΕΛΕΙΕΣ τιμες!!!
καμια ιδεα τι σπειρωμα μπουζι εχουμε?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-06-17 στις 17:48.
|
13-06-17, 18:04
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
9,6:1 έχω δει και εγώ Νικηφορε αλλά μου φαίνεται πολύ χαμηλό.δυλαδη αν το φέρεις στο 11+ και το ανάλογο προγραμμα/παράλληλο θα σκοτώνει.
ΥΓ.τα μπουζί νομίζω όλα ιδιο σπείρωμα έχουν.
|
13-06-17, 18:45
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν εχουν ολα ιδιο σπειρωμα αν ηταν ολα ιδια καταρχην δεν θα ειχε και τοσους ανταπτορες αλλα και τα κλειδια για τα μπουζι θα ηταν ολα ιδια νουμερα.
|
13-06-17, 19:46
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2006
Περιοχή:
kozani
Μηνύματα: 44
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
νομίζω ότι όταν αφαιρείς τα μπουζί τα μπεκ δεν ψεκάζουν καυσιμο διότι έχεις αφαιρέσει πριν την ασφάλεια.
ΥΓ. 1 bar = 14,50 psi (wikipedia)
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17697001 seconds (82,66% PHP - 17,34% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:03. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|