Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Μελοντική Μετατροπή σε 1ZZFE
  #1  
Παλιά 26-04-17, 00:52
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 136
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μελοντική Μετατροπή σε 1ZZFE

Παιδιά καλησπέρα!

To COROLLA μου είναι 1600 G6 facelift μοντέλο του 2000.
Έχω κάποιες απορίες. Θέλω στο μέλλον να κάνω και εγώ μετατροπή σε 1800 1ZZFE από TOYOTA CELICA.
Καταρχήν δεν σκέφτομαι να πάρω τα εντόσθια από το 1800 και να τα βάλω στο δικό μου.
Σκέφτομαι να πάρω όπως είναι το μοτέρ και να το κάνω γενικό rebuilt σε ότι χρειάζεται, συμπεριλαμβανομένου και το ρεκτιφιέ. Και αυτό για 3 λόγους.

1) Θα έχω Καινούριο μοτέρ.

2) Λόγω του ότι ο πατέρας μου έχει μηχανουργείο, (τόρνο, φρέζα κλπ) με απίστευτη εμπειρία 32 ετών στο αντικείμενο, θα ρίξω και πολύ προσωπική δουλειά και θα γλυτώσω πολλά χρήματα.

3) Θα έχω αμάξι για όσο καιρό μαστορεύω με το πάσο μου. Δηλαδή δεν θα έχω το αμάξι στο συνεργείο να μου το λιβανίζει ο κάθε μαστρομάστορας.

Επομένως πιστεύω ότι με συμφέρει μια τέτοια κίνηση.
Λοιπόν πάμε στις ερωτήσεις τώρα:

1) Παρατηρώ ότι υπάρχουν 3 ειδών 1ZZFE μοτέρ. AVENSIS με 127 bhp, MR2 με 138 bhp και CELICA με 141 bhp. Τι διαφορές έχουν τα εν λόγω μοτέρ και έχουν διαφορετικές ιπποδυνάμεις; Ποιο μου προτείνετε να επιλέξω και γιατί;

2) Αν επιλέξω την CELICA που έχει και 6 άρι σασμάν όπως το δικό μου θα μπορώ να της πάρω και το σασμάν μαζί με το μοτέρ; Θα ταιριάξει στα ημιαξόνια της COROLLA η θα χρειαστεί κάποια μετατροπή; Αξίζει να το κάνω αυτό; Είναι καλύτερο το 6 άρι της CELICA από της COROLLA; Μπορεί κάποιος να μου πει και τους κωδικούς των σασμάν γιατί δεν τους ξέρω;

3) Τι άλλο θα χρειαστεί να αλλαχθεί για να δουλεύει άψογα ο 1ZZFE; Εγκέφαλο; Αντλία βενζίνης;

4) Η εξάτμιση θα χρειαστεί όλη αλλαγή από μπροστά μέχρι πίσω; Τι διάμετρο έχει η σωλήνα εξάτμισης της CELICA; Είναι πιο χοντρή από της COROLLA; Έχει άλλα καζανάκια με πιο χοντρές σωληνώσεις μέσα; Θα θέλουν και αυτά αλλαγή;

Παιδιά ειλικρινά σας ζητάω συγνώμη για τις υπερβολικές ερωτήσεις, αλλά πιστεύω ότι είμαι στο σωστό μέρος με τους πιο ψαγμένους ανθρώπους εδώ μέσα, μιας και ψάχνω να κάνω σωστή και ολοκληρωμένη δουλειά.
Πρέπει να ξέρουμε αυτές τις λεπτομέρειες όσοι επιχειρούμε μετατροπή, γιατί είναι πολύ σημαντικές.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-04-17, 18:12
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 327
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=16903
Εδω θα βρεις οτι πληροφοριες θελεις επι του θεματος....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-04-17, 18:51
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 136
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντηση αλλά σε αυτό το θέμα μιλάνε για υπερκυβισμό.

Ανέφερα στο post μου ότι δεν θα ασχοληθώ με υπερκυβισμό (εντόσθια από το 1800 στο δικό μου) αλλά με αγορά ολόκληρου 1ΖΖFE μοτέρ.

Παρόλα αυτά μου λύθηκε η απορία στην ερώτηση No 1, όπου ρωτάω γιατί έχουν διαφορετικές ιπποδυνάμεις από 1ZZFE avensis σε 1ZZFE celica η οποία οφείλεται στις βαλβίδες.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί υπάρχει αυτή η μικρή διαφορά της τάξης των 3 ίππων, ανάμεσα σε celica και MR2! Το ένα 141 και το άλλο 138!

Επίσης όποιος ξέρει ας μου απαντήσει και στις ερωτήσεις 2, 3, 4.

Ευχαριστώ! :-D
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-05-17, 14:51
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corolla92 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντηση αλλά σε αυτό το θέμα μιλάνε για υπερκυβισμό.

Ανέφερα στο post μου ότι δεν θα ασχοληθώ με υπερκυβισμό (εντόσθια από το 1800 στο δικό μου) αλλά με αγορά ολόκληρου 1ΖΖFE μοτέρ.

Παρόλα αυτά μου λύθηκε η απορία στην ερώτηση No 1, όπου ρωτάω γιατί έχουν διαφορετικές ιπποδυνάμεις από 1ZZFE avensis σε 1ZZFE celica η οποία οφείλεται στις βαλβίδες.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί υπάρχει αυτή η μικρή διαφορά της τάξης των 3 ίππων, ανάμεσα σε celica και MR2! Το ένα 141 και το άλλο 138!

Επίσης όποιος ξέρει ας μου απαντήσει και στις ερωτήσεις 2, 3, 4.

Ευχαριστώ! :-D
Σε ότι αφορά τις διαφορες ιπποδυνάμεις μεταξύ των μοτερ που φορούν τα avensis σε σχεση με το celica και mr2 οφείλονται καταρχήν στις μεγαλύτερς βαλβίδες και κατα δευτερον σε πιθανή πιο ήπια χαρτογράφηση για βέλτιστή οικονομία στο avensis και αντίστοιχα λίγο πιο " αγρια" στα celica mr2 για τονισμό της πιο sport φιλοσοφίας και επιδόσεων .Απο κεί και πέρα μην δένεις κόμπο τα θεωρητικά νούμερα του κατασκευαστή γιατι και 2 μοτέρ απο celica να δυναμομετρήσεις μπορεί να διαπιστώσεις διαφορές μεχρι και +/- 5 ιππους απο μοτερ σε μοτερ, που οφείλεται σε πάρα πολλούς παράγοντες και ο ιδιος ο κατασκευαστής σου δίνει ένα ευρος απόκλισης +/- 3% από την δηλωθείσα ιπποδύναμη άπό το εργοστάσιο...πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα μότερ που δεν ξέρουμε πως έχει δουλευτεί το καθένα..Στην ουσία του θέματος και πολύ χοντρικά θα σου έλεγα ότι συνδυάζοντας το 1800αρι μοτερ απο celica/mr2 με τις εργοστασιακες εισαγωγές /εξαγωγές του 1600 και χωρις παραλληλο εγγεφαλό , θα έχεις μια απόδοση γύρω στα 130- 135 άλογα όπως το μοτερ του avensis , αν έχεις φτίαξει custom εξάτμιση και συνδυάσεις εισαγωγή/εξαγωγη και πεταλούδα απο celica/mr2 λογικά θα ξεπεράσεις τα 140 άλογα ευκολα , ενώ με παράλληλο εγκεφαλο θα φτάσεις τα 150+ άλογα αλλά το κόστος του μαζί με προγραμματισμό δεν θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο εφόσον δεν έχεις σκοπο για περαιτέρω μελλοντικές βελτιώσεις , καθότι το κέρδος θα είναι πολύ μικρό σε αυτό το στάδιο .Ενας MAF από 1800 θα βοηθούσε ιδιαίτερα αλλα δεν γνωρίζω αν είναι plug 'n' play ή χρειάζεται καλιμπράρισμα ο εγκέφαλος για να διαβάζει σωστα
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-04-17, 13:33
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πως θα δηλώσεις 1ΖΖ μοτέρ;
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-04-17, 23:01
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Πως θα δηλώσεις 1ΖΖ μοτέρ;
Όπως τα έχουμε δηλώσει όλοι.δεν τα έχουμε δηλώσει απλά.
Δεν φαίνεται πουθενά αν βγάλεις το πλαϊνό αυτοκόλλητο εκτός και αν σου λύσουν την μίζα να δούνε τον χτυπημένο αριθμό 1ΖΖ στον κορμό.
Ο άνθρωπος ρωτάει άλλα πράγματα όμως.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-04-17, 20:09
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 327
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η διαφορα αυτη προκυπτει απο την διαφορετικη χαρτογραφηση στον εγκεφαλο του καθε μοντελου,δεν μπορω να φανταστω κατι διαφορετικο απο την στιγμη που ειναι το ιδιο μοτερ....
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 30-04-17, 20:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εγώ μπορώ να σκεφτώ και άλλα, διαστάσεις ελαστικών, σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων, σχέση διαφορικού ακομα και διάμετρος πεταλούδας όλα αυτά είναι ίδια; Ακόμα και διάμετρος εξάτμισης, άλλος καταλύτης, καζανάκι μπορεί να έχει και μεσαίο. Εγώ πιστεύω και κάποια από αυτά κάνουν τη μικρή αυτή διαφορά.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 30-04-17, 20:41
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Tα μοτέρ από celica και Mr2 είναι ακριβώς τα ίδια 143ps.το μόνο που αλλάξει είναι η χαρτογράφηση.
Όλα τα άλλα είναι ίδια βαλβίδες κτλ.
Από avensis μοτέρ διαφέρει στην κεφαλή στις βαλβίδες.
Mε έναν apexi εγκέφαλο και ένα Κιτ κομπρεσορα κενταει.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 02-05-17, 01:00
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Mε έναν apexi εγκέφαλο και ένα Κιτ κομπρεσορα κενταει.
Και με5000 ευρωπουλα λιγοτερα στο τραπεζικο σου λογαριασμο!!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μετατροπή E11 Facelift goulioumism TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 24-08-20 17:14
Μετατροπή Ε12 f/l keratsiniotis TOYOTA COROLLA E 12 102 15-06-12 22:20
Μετατροπή σε 4E-FTE Doctor46 TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 17-07-10 09:09
AGX μετατροπή σε Coilovers ? NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 18-02-09 08:03
Μετατροπή σε 20v Doctor46 4AGE 20v Levin 1 23-06-08 21:54



Page generated in 0,22862792 seconds (82,14% PHP - 17,86% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)