καλημερα, αν θυμαμαι καλα παρομοια ειναι τα αλογα που βγαζουν, αλλα οπως καταλαβαινεις το 4πεταλουδο ειναι αλλη πορωση!!!!
επισης το αλλο με τον κομπρεσορα πολλοι το κανουν τουρμπο χωρις δλδ κομπρεσορα και βγαζει πολλα αλογατα!
το 20V νομιζω δεν παιρνει πολλες μετατροπες για παραπανω δυναμη.
Να τα πουν αυτα οσοι τα εχουν και ξερουν καλυτερα, εγω εχω διδακτορικο σε 4EFTE
pp ξερεις επειδη το εχω απο το 2003.
Θα σου γραψω καποια στιγμη μερικους μηχανικους που κανουν τετοιες μετατροπες και φέρνουν ή εχουν μοτερια να ρωτησεις με PM.
Προβληματα σε τουρμπο εχεις αμα εχεις κανει μετατροπες για παραπανω αλογα με λαθος πραγματα και το σκιζεις κτλ.
Εμενα πχ που ειναι μαμα η τουρμπινα και σχεδον η πιεση ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα σχετικα με αυτο καθαρα.
Μονο η πολλαπλη εξαγωγη μου ανοιξε απο πανω λογικο απο τα πολλα χρονια και η μαμισια εβγαζε προβλημα εκει.
Πηρα αλλη απο ebay μαλλον κινεζικη ανοιγε συνεχεια και τελικα μεταχ. μαμα με 60 ευρω και ολα καλα εδω και χρονια.
Ολα μπορει να βγαλουν προβλημα αν γινουν μετατροπες απο το μαμα setup του κινητηρα δεν ειναι μονο με το turbo.
Οποτε μην σε προβληματιζει αυτο.
Αν θες ομως απο μαμα μοτερ μεγαλυτερη ροπη και αλογα τοτε ο 4EFTE δεν σου κανει, για να φτασει τα αλλα θελει μετατροπες και χρηματα παραπανω.
Προσωπικα παντα προτιμω το τουρμπο, ειχα ομως το μοτερ απο starlet GT που διαλυσε και γιαυτο πηρα την corolla E11 με σκοπο να το βαλω πανω.
αν ομως ειχα την Ε11 και επαιρνα τωρα μοτερ θα ψηνομουνα αγρια για το 4A-GE 20v, το 3SGTE too much και 2λιτρο οποτε μακρια, και ο κομπρεσορας δεν τον συμπαθω ιδιαιτερα.