καλησπέρα, για να ειναι μοντελο 99 σημαινει ΕΕ111 εχει 3 ιμαντες ενας ειναι οπως ειπατε ο χρονισμου που λεμε, οι αλλοι ειναι ο ενας που πιανει στροφαλοφορο με αντλια νερου και δυναμο , στο δυναμο ειναι ο ρεγουλαδορος του και ο αλλος πιανει στροφαλοφορο, αντλια του υδραυλικου και κομπρεσορα A/C, ο ρεγουλαδορος ειναι στην αντλια του υδραυλικου.
Τουλαχιστον ετσι ειναι στα 2Ε, 4Ε μοτερ και δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα νομιζω και στα 4Α.
Εδω ειναι ενας 4EFTE
http://static2.shop033.com/resources...D/78768349.JPG
φαινονται οι 2 πλαινοι του χρονισμου ειναι μεσα και δεν φαινεται εδω μια φωτο με ανοιχτα καπακια να φαινεται
https://i.ytimg.com/vi/giDPX6I61EI/maxresdefault.jpg ειναι αλλο μοτερ αυτο αλλα ετσι ειναι και στα 4Ε τουλαχιστον.
Αντλια νερου αλλαζουμε οταν χρειαζεται! ΟΧΙ με τον ιμαντα! ποιος ο λογος?
μερικοι οταν αγορασουν μεταχειρισμενο αμαξι την αλλαζουν προληπτικα και μονο αν εννοεις αυτο.
Μερικες φορες αναφερομαστε στους αλλους 2 ιμαντες τους εξωτερικους που τους λενε τυπου V αρκετοι σαν ιμαντα υδραυλικου, ιμαντα αντλιας νερου, τρομπας ισως εννοωντας του υδραυλικου τιμονιου την αντλια ή ιμαντα A/C, αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι ο καθε ιμαντας πιανει μονο ενα εξαρτημα.
Oτι θελετε απο ανταλλακτικα μπορειτε να τσεκαρετε εδω με μαρκα , μοντελο και κατηγορια εχει και ιμαντες
https://www.japansparecenter.gr/ και εδω
https://www.onparts.gr/
Eγω βασικα ψωνιζω απο αυτα τα 2 και απο Ιαπωνικη αλλα ειναι ακριβοτερη γενικα!
Να προτιμας made in japan ειναι λιγακι ακριβοτερα ομως πχ Αisin, 555
http://www.jsautomotive.ie/_fileUplo...Thumbnail0.jpg κτλ.
Σε ιμαντες ειναι πολυ καλοι και της Bosch Γερμανικοι βεβαια.