Τον θερμοστατη φανταζομαι οτι αμα τον βγαλεις κανει συνεχεια κυκλωμα το νερο οποτε καθαριζει γρηγοροτερα και καλυτερα. Γιατι σε αλλες οδηγιες που βρηκα δεν το λεει αυτο.
Εχω απο passeo τωρα δλδ 5EFE, αυτος ανοιγει στους 76.5 αντι 82.5 βαθμους και εχω καλυτερη ψυξη. Το ειχε προτεινει αυτο που μου εκανε την μετατροπή. Τον αλλαξα τον Ιανουαριο 2009 ο αλλος κολαγε ανοιχτος. Εχει 72.500χλμ οποτε μαλλον θα ειναι καλυτερα να αλλαχτει! βαζω στοιχημα θα εχει 10 κιλα μπιχλα σκουριας πανω του!
Το αντιψυκτικο g12 δεν το εχω ξανακουσει αλλα το βρηκα τι ειναι
https://www.onparts.gr/chimika/antip...plus-1-5l.html
Η διαδικασια δλδ με απλο νερο ε, να μην πεταμε και παραφλου! ελπιζω να γινει δουλεια ειναι πολυ μανουρα, και εννοειτε θα βγαλω και το πλαστικο δοχειο να το πλυνω καλα γιατι κατω κατω εχει κατσει σαν λασπη η σκουρια!
Ευχαριστω για τις χρησιμες οδηγιες, θα σε ακουσω και θα βγαλω θερμοστατη και θα βαλω νεο παλι απο 5EFE και της Toyota παντα, δεν θελω θερμοστατη imitation.
Ασχετο παω να γραψω κατι με πεταει η σελιδα και λεει αυτο
Object Moved
This document may be found here
πρεπει να κανω πισω για να ξαναμπω.
βρηκα και φωτο του θερμοστατη για 5EFE (76,5 βαθμων). Βρηκα την τιμη του στο αρχειο μου ειχε τοτε 25 ευρω απο Toyota. Κανει σε μοτερ 4Ε δεν ξερω αν ταιριαζει σε 4Α.