καλημερα Μιχαλη, δεν ξερω απο το εν λογο μοτερ αλλα αυτο που ρωτας ισχυει για ολα τα μοτερ που εχουν τον ιδιο ιμαντα για την αντλια υδραυλικου και κομπρεσορα A/C. Επειδη το ειχα ψαξει και για το δικο μου 4EFTE μπορεις να κανεις καποια πατεντα ιδιοκατασκευη δλδ καποιο λαμακι που να βιδωσεις πανω του ενα ραουλο ιμαντα τρελο δλδ να γυρναει ελευθερα.
Αν εβγαινε καποιο μοντελο χωρις να εχει A/C πανω του θα πρεπει εκει να εχει καποια ελευθερη τροχαλια. Αν βρεις αυτην κανεις δουλεια.
Επισης μπορεις απλα να βαλεις εναν ιμαντα ποιο κοντο και να γυριζει μονο την αντλια του υδραυλικου, εκει εχεις ρεγουλαδορο. Αμα ψαξεις στο εμποριο και ξερεις τι μηκος θες σιγουρα θα βρεις.
Εχω μια εντυπωση παντως πως ολοι αυτοι οι ιμαντες θελουν διαταξη V για να δουλευουν δλδ εχω δει αμαξια πχ του πατερα μου ενα micra που δεν εχει υδραυλικο και A/C και εχει προσθετα ραουλα και γυρνανε ελευθερα οπως και στο σταρλετ οταν ειχα που δεν ειχε υδραυλικο το ιδιο. Δλδ δεν ηταν απευθειας ο ιμαντας πχ απο τον στροφαλοφορο στο A/C.
Oποτε λογικα θες μια ελευθερη (τρελη δλδ) τροχαλια ιμαντα στην θεση του κομπρεσορα A/C.
Εγω παντως τελικα πηρα το σωστο κομπρεσορα και δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα.
Τι προβλημα εχεις ακριβως και το ρωτας αυτο?
|