Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Πρόβλημα με τελικό εξάτμισης |
|
20-02-16, 23:53
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρόβλημα με τελικό εξάτμισης
Παιδιά αποφάσισα να αλλάξω το τελικό καζανάκι του corolla μου με ένα inox με μπούκα.
Βρήκα ένα μεταχειρισμένο σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, σχεδόν καινούριο, και το πήρα ένα 50ρικο.
Προς έκπληξή μου όμως ανακάλυψα ότι το δικό μου τελικό καζάνι είναι διαφορετικό και η σωλήνα μπαίνει από το πλάι και όχι από πίσω...
Αυτό που πήρα είναι κανονικό και η σωλήνα μπαίνει από πίσω.
Το ξέρω έκανα μαλακία, έπρεπε να το τσεκάρω πριν το αγοράσω αλλά ειλικρινά δεν το περίμενα να είναι έτσι...και στα προηγούμενα αμάξια που είχα πάντα έπαιρνα μεταχειρισμένα καζάνια και τα πέρναγα με 30 ευρώ στον εξατμισά. Σιγά το πράμα.
Όμως τώρα δεν ξέρω αν μπορώ να το βάλω αυτό...αξίζει να κάνω μια επιπλέον κούρμπα στην σωλήνα για να το βάλω η θα χάσω σε απόδοση;
|
21-02-16, 10:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα, δε νομιζω να εχεις προβλημα! για ρωτα τον εξατμισα δεν μπορει να το κοψει να ταπωσει απο πισω να ανοιξει τρυπα πλαι ή δεν γινεται?
αλλιως κανει μια κουρμπα αλλα δεν θα πρεπει να ειναι ορθη γωνια γιατι τοτε θα κοβει την ροη των καυσαεριων.
Οπως εχω δει απο τις εξατμισεις και σε φιλους η ροη των καυσαεριων εχει σημασια, περισσοτερο στα τουρμπο βεβαια.
|
|
|
|
21-02-16, 15:07
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλημερα, δε νομιζω να εχεις προβλημα! για ρωτα τον εξατμισα δεν μπορει να το κοψει να ταπωσει απο πισω να ανοιξει τρυπα πλαι ή δεν γινεται?
αλλιως κανει μια κουρμπα αλλα δεν θα πρεπει να ειναι ορθη γωνια γιατι τοτε θα κοβει την ροη των καυσαεριων.
Οπως εχω δει απο τις εξατμισεις και σε φιλους η ροη των καυσαεριων εχει σημασια, περισσοτερο στα τουρμπο βεβαια.
|
Καλημέρα Νικηφόρε
Σκέψου ότι το καζανάκι που έχω είναι από την μάνα του έτσι, δηλαδή η σωλήνα μπαίνει από το πλάι και όχι από πίσω.
Δεν το έκανε κάποιος επειδή γούσταρε ας πούμε.
Επίσης επειδή έκατσα και διάβασα κάποια άρθρα, όχι δεν μπορώ να το ταπώσω όπως λες και να ανοίξω την τρύπα από πίσω γιατί αυτού του τύπου τα καζανάκια έχουν εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική. Είναι τελείως διαφορετικά μέσα και αν το κάνω αυτό θα το καταστρέψω.
Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να βάλω διαφορετική σωλήνα πίσω σαν αυτή που είχανε τα στρογγυλοφάναρα, η οποία πάει από πίσω και όχι στο πλάι.
Αλλά αυτό θα μου το κάνει εξατμισάς δυστυχώς και δεν ξέρω πόσο θα μου κοστίσει.
Και γενικά από εδώ μέσα δεν έτυχε κανείς να βάλει εξάτμιση σε Ε11 G6 facelift;
Μου κάνει εντύπωση που δεν βρίσκω παρόμοια θέματα...
|
21-02-16, 16:30
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θα εβαλαν απλα δεν θα επεσαν σε προβλημα.
Αμα κανεις καμια κουρμπα πρεπει να γινει μεγαλη καμπυλη οχι γωνια κλειστη γιατι θα κοψει πολυ τα καυσαερια και σιγουρα θα εχεις θεμα!
|
24-02-16, 22:23
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικά η εξάτμιση μπήκε μια χαρά, απλά έρχεται λίγο λοξά και βγαίνει ψιλο-πλάγια.
Δεν με πειράζει καθόλου αυτό μιας και δείχνει λίγο πιο σπορ
Όσο για τον ήχο...μάλλον είναι λίγο πιο θορυβώδης από όσο περίμενα...ελπίζω να μην με γράψουν...άσε που αισθάνομαι ολίγον κάγκουρας! χαχαχα
|
25-02-16, 07:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα! βαλε και μια μεγαλη φιλτροχοανη να δεις ηχο που κανει η αναροφηση αερα, ασορτι με το τελικο θα ειναι! το ειχα κανει καποτε στο μαμα σταρλετ καλος ηχος αλλα ενοχλητικος!
|
|
|
|
02-06-17, 01:23
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα
Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα γιατί μετά από καιρό με κούρασε εξάτμιση.
Έκανα λοιπόν το κομμάτι μου, νευρίασα τους γείτονες, κούρασα την γυναίκα μου και όσους έμπαιναν (ειδικά στο ταξίδι), και επιτέλους ωρίμασα και αποφάσισα να επανέλθω στα εργοστασιακά επίπεδα.
Θέλω λοιπόν να ξαναβάλω το εργοστασιακό καζανάκι αλλά το δικό μου έχει ψιλοσαπίσει - σκουριάσει και δεν το ξαναβάζω.
Σκέφτομαι για μεταχειρισμένο αλλά από ότι είδα στο car.gr δεν υπάρχει σχεδόν κανένα και κανένα δύο που εντόπισα είναι και αυτά σαπίλες.
Καινούριο από TOYOTA απλά δεν πήρα να ρωτήσω γιατί θα μου πουν περίπου 5 κατοστάρικα.
Και ερχόμαστε στην λύση του ημιτασιόν. Η εταιρεία λέγεται WALKER και βγάζει εξατμίσεις τύπου εργοστασιακές, για το κάθε μοντέλο. (Σχήμα, βάσεις κλπ).
Έχει λοιπόν και για το Corolla μου το τελικό καζανάκι στα 145 ευρώ και το μεσαίο καζανάκι στα 49 ευρώ. Και είναι αυτό το συγκεκριμένο που μπαίνει η σωλήνα από το πλάι, και είναι μόνο για 3ZZFE και 4ZZFE μοτέρ δηλαδή μόνο facelift corolla.
Τις εν λόγω εξατμίσεις τις βρήκα στο onparts.gr και θα ήθελα την γνώμη σας.
https://www.onparts.gr/toyota-coroll...misis-silansie
Μην σας παραξενεύει που γράφει για 1400 4ZZFE ενώ το δικό μου είναι 1600 3ZZFE. Οι εργοστασιακοί κωδικοί είναι οι ίδιοι για 1400 και 1600, δηλαδή φοράνε ακριβώς τις ίδιες εξατμίσεις.
Σκέφτομαι λοιπόν να τα πάρω σετάκι (μεσαίο - τελικό) και να τα πετάξω πάνω.
Ποια είναι η γνώμη σας; Τι ποιότητας είναι αυτές οι εξατμίσεις; Θα είναι τόσο αθόρυβα όσο τα εργοστασιακά καζανάκια; Οι μονώσεις μέσα θα είναι οι ίδιες; Θα επανέλθει το αυτοκίνητο ακριβώς στα εργοστασιακά επίπεδα θορύβου και επιδόσεων;
|
|
|
|
02-06-17, 07:22
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα, αυτα που ρωτας δε νομιζω κανεις απο την στιγμη που δεν τα εχει δοκιμασει γιατι μεσα δεν μπορεις ουτε εσυ να δεις, τι θα κανουν. Μονο με δοκιμη πανω στο αμαξι ξερεις.
Η γνωμη μου ειναι να πας σε εναν καλο εξατμισα να πεις τι θες να κανεις, να σου βαλει οτι θες και οπως θες και πιστευω μπορει να γινει και δοκιμη ισως.
Μεσαιο θες οπωσδηποτε αν δεν θες θορυβο, οταν λειπει το μεσαιο αυξανεται ο θορυβος αλλα και οι επιδοσεις γιατι κοβει.
Επισης σιγουρα θα σου βγει και ποιο φτηνα απο τα ετοιμα.
Για μεταχειρισμενο ουτε λογος, λιγα χρονια θα σου κρατησει και θα τρυπησει, εκτος αν βρεις ανοξειδωτο σε καλη κατασταση, αλλα θες και μεσαιο.
Για τα εργοστασιακα αμαξια κανουν τις εξατμισεις ετσι ωστε να εχουν και οσο μπορουν σωστες επιδοσεις, σιγουρα οχι οι μεγιστες πιστευω, γιατι στον βωμο της ανεσης θυσιαζουν και λιγο τις επιδοσεις.
Αυτα δεν πανε μαζι, ειτε κανει θορυβο και πας καλυτερα, ειτε δεν κανει και πας λιγο χειροτερα αλλα εχεις ανεση.
Σε καθε περιπτωση σε ενα ΜΑΜΑ μοτερ σιγουρα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες, και οταν λεμε για επιδοσεις θες ολοκληρη εξατμιση και οχι ενα τελικο.
Και ο καταλυτης κοβει αλλα πρεπει να εχουμε, γιαυτο βαζουμε ειτε αγωνιστικους για τα πολλα αλογα, ειτε ελευθερους οσο γινεται μεταλλικους.
Οι μαμα ειναι κεραμικοι και κρατανε καλυτερα τα καυσαερια αλλα κοβουν περισσοτερο επιδοσεις και σπανε-βουλώνουν ποιο ευκολα απο τους αλλους.
Θυμαμαι καποτε στο starlet GT ειχα βγαλει τον μαμα καταλυτη που ηταν και downpipe για την τουρμπινα και εβαλα χειροποιητο, η εξατμιση ηταν 55αρα, με ενα τελικο ελευθερας μονο της Grapnel. Τι να πω....εκανε σαν subaru WRC σε αναβαση!!! στον δρομο ολοι εκαναν δεξια και στην γειτονια μου πηγαινα με 10 να μην ακουγεται πολυ γιατι θα μου πεταγαν οτι εβρισκαν!!!! τα αυτια μου βουηζαν και δεν το αντεχα με τιποτα!!!
την αλλη μερα εβαλα καταλυτη μεταλλικο απο κατω της monolith που ειναι κανονικα για 1800cc ατμοσφαιρικα αμαξια, δεν ειδα κοψιμο σε επιδοσεις σε σχεση με το να μην εχω καταλυτη, να μην πω πηγαινε ποιο καλα κιολας!!!
αυτο το σεταπ εχω και τωρα στην corolla το μονο που αλλαξε επειδη δεν ταιριαζε ειναι το downpipe, και η εξατμιση ειναι ποιο μακρια με προσθετη κουρμπα. Ενω ολα τα αλλα ειναι τα ιδια, αλλαξε ο θορυβος κανει δλδ λιγο λιγοτερο λογω του μηκους της εξατμισης και της μια παραπανω κουρμπας, αυτο επειδη η corolla εχει απο κατω γεφυρα, ενω το starlet οχι και ειναι ο ιδιος λογος που δεν εκανε και το downpipe.
Εγω δεν εχω μεσαιο, αλλα δεν κανει πολυ θορυβο οκ ακουγεται αλλα σε λογικα επιπεδα. Ενα ωραιο μπασατο ηχο τον εχει.
Βεβαια παρκαρισμενος αποφευγω να εχω ανοιχτο το A/C γιατι ανεβαζει στροφες και εκει κουνανε ολα φανταζομαι στα σπιτια των γειτονων...
Αλλα οταν εχεις αλλο μοτερ επιβαλλεται και αλλη εξατμιση, και οσο το πειραζεις θες ακομα μεγαλυτερη!!! σε πολλα αλογα και σε αμαξια μεγαλων επιδοσεων εχω δει εξατμισεις 2 1/2" και 3" δλδ μιλαμε για 75αρα και 90αρα!!! η 55αρα ειναι αναμεσα σε 1 1/2" με 2".
Αν δεν κανω λαθος οι μαμα εξατμισεις εχουν διαμετρο ειτε 35 ειτε 38mm που ειναι 1" και κοντα στο 1 1/4" η 2η διαμετρος.
Φιλος με starlet GT τοτε ειχε βρει την μαμα και την ειχε δοκιμασει δεν ακουγοταν τιποτα απολυτως απο αυτη!!! αλλα σε σχεση με το δικο μου που ειχαμε πανω τα ιδια πραγματα απλα δεν πηγαινε....πρεπει να εκοβε πολυ! Ετσι εφτιαξε χειροποιητη και την πουλησε την μαμα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 02-06-17 στις 07:33.
|
|
|
|
03-06-17, 00:13
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-12-2014
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλημερα, αυτα που ρωτας δε νομιζω κανεις απο την στιγμη που δεν τα εχει δοκιμασει γιατι μεσα δεν μπορεις ουτε εσυ να δεις, τι θα κανουν. Μονο με δοκιμη πανω στο αμαξι ξερεις.
Η γνωμη μου ειναι να πας σε εναν καλο εξατμισα να πεις τι θες να κανεις, να σου βαλει οτι θες και οπως θες και πιστευω μπορει να γινει και δοκιμη ισως.
Μεσαιο θες οπωσδηποτε αν δεν θες θορυβο, οταν λειπει το μεσαιο αυξανεται ο θορυβος αλλα και οι επιδοσεις γιατι κοβει.
Επισης σιγουρα θα σου βγει και ποιο φτηνα απο τα ετοιμα.
Για μεταχειρισμενο ουτε λογος, λιγα χρονια θα σου κρατησει και θα τρυπησει, εκτος αν βρεις ανοξειδωτο σε καλη κατασταση, αλλα θες και μεσαιο.
Για τα εργοστασιακα αμαξια κανουν τις εξατμισεις ετσι ωστε να εχουν και οσο μπορουν σωστες επιδοσεις, σιγουρα οχι οι μεγιστες πιστευω, γιατι στον βωμο της ανεσης θυσιαζουν και λιγο τις επιδοσεις.
Αυτα δεν πανε μαζι, ειτε κανει θορυβο και πας καλυτερα, ειτε δεν κανει και πας λιγο χειροτερα αλλα εχεις ανεση.
Σε καθε περιπτωση σε ενα ΜΑΜΑ μοτερ σιγουρα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες, και οταν λεμε για επιδοσεις θες ολοκληρη εξατμιση και οχι ενα τελικο.
Και ο καταλυτης κοβει αλλα πρεπει να εχουμε, γιαυτο βαζουμε ειτε αγωνιστικους για τα πολλα αλογα, ειτε ελευθερους οσο γινεται μεταλλικους.
Οι μαμα ειναι κεραμικοι και κρατανε καλυτερα τα καυσαερια αλλα κοβουν περισσοτερο επιδοσεις και σπανε-βουλώνουν ποιο ευκολα απο τους αλλους.
Θυμαμαι καποτε στο starlet GT ειχα βγαλει τον μαμα καταλυτη που ηταν και downpipe για την τουρμπινα και εβαλα χειροποιητο, η εξατμιση ηταν 55αρα, με ενα τελικο ελευθερας μονο της Grapnel. Τι να πω....εκανε σαν subaru WRC σε αναβαση!!! στον δρομο ολοι εκαναν δεξια και στην γειτονια μου πηγαινα με 10 να μην ακουγεται πολυ γιατι θα μου πεταγαν οτι εβρισκαν!!!! τα αυτια μου βουηζαν και δεν το αντεχα με τιποτα!!!
την αλλη μερα εβαλα καταλυτη μεταλλικο απο κατω της monolith που ειναι κανονικα για 1800cc ατμοσφαιρικα αμαξια, δεν ειδα κοψιμο σε επιδοσεις σε σχεση με το να μην εχω καταλυτη, να μην πω πηγαινε ποιο καλα κιολας!!!
αυτο το σεταπ εχω και τωρα στην corolla το μονο που αλλαξε επειδη δεν ταιριαζε ειναι το downpipe, και η εξατμιση ειναι ποιο μακρια με προσθετη κουρμπα. Ενω ολα τα αλλα ειναι τα ιδια, αλλαξε ο θορυβος κανει δλδ λιγο λιγοτερο λογω του μηκους της εξατμισης και της μια παραπανω κουρμπας, αυτο επειδη η corolla εχει απο κατω γεφυρα, ενω το starlet οχι και ειναι ο ιδιος λογος που δεν εκανε και το downpipe.
Εγω δεν εχω μεσαιο, αλλα δεν κανει πολυ θορυβο οκ ακουγεται αλλα σε λογικα επιπεδα. Ενα ωραιο μπασατο ηχο τον εχει.
Βεβαια παρκαρισμενος αποφευγω να εχω ανοιχτο το A/C γιατι ανεβαζει στροφες και εκει κουνανε ολα φανταζομαι στα σπιτια των γειτονων...
Αλλα οταν εχεις αλλο μοτερ επιβαλλεται και αλλη εξατμιση, και οσο το πειραζεις θες ακομα μεγαλυτερη!!! σε πολλα αλογα και σε αμαξια μεγαλων επιδοσεων εχω δει εξατμισεις 2 1/2" και 3" δλδ μιλαμε για 75αρα και 90αρα!!! η 55αρα ειναι αναμεσα σε 1 1/2" με 2".
Αν δεν κανω λαθος οι μαμα εξατμισεις εχουν διαμετρο ειτε 35 ειτε 38mm που ειναι 1" και κοντα στο 1 1/4" η 2η διαμετρος.
Φιλος με starlet GT τοτε ειχε βρει την μαμα και την ειχε δοκιμασει δεν ακουγοταν τιποτα απολυτως απο αυτη!!! αλλα σε σχεση με το δικο μου που ειχαμε πανω τα ιδια πραγματα απλα δεν πηγαινε....πρεπει να εκοβε πολυ! Ετσι εφτιαξε χειροποιητη και την πουλησε την μαμα.
|
Καλησπέρα!
Δεν το έχω αλλάξει το μεσαίο. Έχω το μαμά ακόμα επάνω. Απλά σκεφτόμουν μήπως το πέταγα, και έβαζα ένα καινούριο μαζί με το τελικό, μιας και αυτό τώρα πια θα έχει πέσει. (σκουριά, θα έχουν ξεραθεί οι μονώσεις του κλπ).
Νικηφόρε αυτό που με ενδιαφέρει είναι:
1) Να μην χάσω το εργοστασιακό setup, μιας και το εργοστασιακό είναι όπως λες και εσύ απείρως μελετημένο. Δηλαδή να βάλω εργοστασιακό φάρδος σωλήνα, και εργοστασιακού τύπου καζανάκια, για να μην χάσω καθόλου σε επιδόσεις. Τα backpressure και τα λοιπά να μην αλλάξουν καθόλου.
2) Και φυσικά να επανέλθει στα εργοστασιακά επίπεδα ο θόρυβος.
Δεν με νοιάζει αν θα είναι ανοξείδωτα η όχι, με νοιάζει να είναι ακριβώς στην εργοστασιακή ρύθμιση. Και δεν ξέρω αν κάποιος εξατμισάς μπορεί να μου το πετύχει αυτό.
Αν το πάω σε κάποιον εξατμισά και του πω βάλε μου ένα ανοξείδωτο καζανάκι να μην κάνει θόρυβο, τι καζανάκι θα μου βάλει; Θα έχει ανοξείδωτο με την σωλήνα να μπαίνει από το πλάι όπως το μαμά; Και αν είναι πολύ φιμωμένο και μετά χάσω σε επιδόσεις;
Το ξέρω ότι έκανα την τρίχα τριχιά, αλλά είναι εντελώς μαμά το μοτέρ μου και θέλοντας και μη, η καλύτερη ρύθμιση της εξάτμισης είναι η εργοστασιακή. Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες έβαλαν καζανάκι με την σωλήνα να μπαίνει από το πλάι και όχι από πίσω (ενώ θα μπορούσε άνετα να μπει από πίσω).
Δεν ξέρω αυτά σκέφτομαι και φοβάμαι να εμπιστευτώ τους εξατμισάδες.
Εσύ τι θα έκανες στην θέση μου; Συγνώμη αν σε κούρασα.
|
|
|
|
03-06-17, 08:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα, σιγα δεν με κουρασες, εξαλου οποιος θελει απανταει σε οτι ρωταει καποιος.
Οπως σου ειπα θα πηγαινα σε εξατμισα οπως και εχω παει και στο starlet gt οπως εγραψα πριν φιλος ηθελε να εχει την εργοστασιακη και εψαξε και την βρηκε. Ενω δεν εκανε ουτε κιχ απο θορυβο δεν πηγαινε ομως οπως πηγαινε με την 55αρα και χωρις μεσαιο. Και με μαμα καταλυτη μπροστα για downpipe και τα 2 αμαξια.
Το να μην κανει θορυβο και να εχεις επιδοσεις δεν πανε μαζι.
Παντα κοβει! αναλογα το μοτερ αλλου λιγοτερο αλλου περισσοτερο.
Απλα σε ενα απλο μαμα μοτερ (εννοω ατμοσφαιρικο λιγων αλογων οχι απο κανα EVO!) δεν εχεις ουσιαστικες και σημαντικες διαφορες και σιγουρα εκει μετραει η ανεση δλδ το να μην ενοχλει η εξατμιση.
Και εμενα με ενοχλει αμα πηγαινω ταξιδια και εχω πχ συνεχεια 140χλμ να ακουω Βουυυυυυυυυυυυυυυ μετα βουηζουν τα αυτια μου.
Αλλα σε επιταχυνσεις με τουρμπισμα μαζι μου αρεσει ο ηχος και τον λατρευω τωρα τοσα χρονια απο το 2003 και στα 2 αμαξια με το ιδιο μοτερ κτλ μαζι με το τουρμπισμα, ηχο σκαστρας, ηχο φιλτροχοανης και εξατμισης.
Θα το πω και αυτο, το 2008 ειχα παει Χιο οτι ειχα βαλει το μοτερ 4ΕFTE στην Ε11 και ξαδερφος μου με το seat leon 20VT 2000cc turbo, δεν ακουγες ΤΙΠΟΤΑ!!!! ειχε ξενερωσει αφανταστα οπως μου ελεγε!!! σε σχεση με το πως ακουγε το δικο μου!
Για να βρεις τα μαμα θα ειναι μεταχ και δεν ξερω σε τι κατασταση θα ειναι δεδομενου οτι δεν ειναι καινουρια και ειναι πολλων χρονων.
γιαυτο λεω καλυτερα να πας σε εξατμισα.
Αν εχει κατι για δειγμα μπορει ενας καλος να στα φτασει κοντα.
Οι ανοξειδωτες εξατμισεις πανε πολλα ευρω παραπανω.
Mιας και λεμε για τελικο εμενα 2 φορες ειχε ατυχια, στο starlet πολυ παλιοτερα το 2004 μαλλον πηγαν να το κλεψουν!!!! και κουναγαν την σωληνα και στραβωσε πολυ και κρεμοταν, εκλεψαν ομως την αεροτομη που ειχα τοτε τυπου DTM ρυθμιζομενη αλουμινιου χειροποιητη (οχι απο εμενα).
Και τωρα στην Ε11 κοπηκε βαση πανω απο το καζανακι και κρεμαστηκε και σερνοταν στον δρομο!!! ειχα τσερκι και το εδεσα μεχρι να παω εξατμισα να το κολλησει. Αλλα ολα καλα! απο το 2003 ακομα την βγαζει!!!
δες το δικο μου, αν θες να δεις και την υπολοιπη εξατμιση μπες στο αλμπουμ εχω και τις αλλες φωτος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-06-17 στις 08:24.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19191408 seconds (84,58% PHP - 15,42% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:38. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|