Καλησπέρα! εγώ όταν έκανα την μετατροπή μια φορα εβαλα 5-40 για να καθαρισει και καλα το μοτερ οπως ειπε ο μηχανικος μου και απο τοτε και μετα 10-40 βαζω ημισυνθετικα αλλα τα αλλαζω καθε 5000χλμ και 10000χλμ το φιλτρο. Η καταναλωση που εχεις θεωρω οτι ειναι μεγαλη, εισαι απολυτως σιγουρος οτι ειναι στα 800χλμ μονο τοσα? συμπληρωνω και εγω αλλα τα μισα και λιγοτερα ακομα απο εσενα και περιπου στα 2000χλμ.
Απο τα λαδια δλδ τι τυπου ειναι και τι νουμερο δεν τιθεται απολυτως κανενα θεμα!
το προβλημα ειναι στο μοτερ σου.
Επειδη το εχω ψαξει να σου πω τι μπορει να ειναι, μερικα ειναι ευκολα να τα δεις ακομα και εσυ.
1. Φλαντζα ψευδοκαπακου, προσφατα μειωσα την καταναλωση λαδιου επειδη αυτη εχανε λαδια στο πισω μερος και πασαλειβονταν μεχρι πισω! επισης μαζι εβαψα και το καπακι μιας και μπηκα στον κοπο.
2. Τα τσιμουχακια των παξιμαδιων του ψευδοκαπακου! 2 απο αυτα επισης εχαναν λαδια.
Το κοστος ειναι χαμηλο δλδ ουτε 20 ευρω ολα αυτα μαζι. Εγω τα αλλαξα μονος μου.
3. Φλαντζα στροφαλου, παλιοτερα ειχα μεγαλη καταναλωση λαδιου και εχανε αυτη, την αλλαξε μηχανικος μαζι με αλλες δουλειες δεν ξερω κοστος.
4. Φλαντζοκολλα στο καρτερ, εμενα τωρα απο εκει χανει πολλα, γιαυτο εχω αυτη την καταναλωση βασικα, οταν φτιαξει ο καιρος θα το κανω. Επισης μπορεις για αρχη απλα να σφιξεις τις βιδες καμια φορα χαλαρωνουν!
5. Καψιμο τωρα λαδιων απο την τουρμπινα, εδω εχω ενα καψιμο μονο ομως με πολυ σκισιμο ή παρα πολυ ωρα στο ρελαντι δλδ και 20 λεπτα+ ειδικα με A/C ανοιχτο. Το καταλαβαινεις γιατι απο την εξατμιση βγαζει γαλαζιο καπνο και βρωμαει λαδι καμμενο. Θελει service η τουρμπινα σε αυτη την περιπτωση, κοστος 150-160 ευρω που εχω ρωτησει αλλα με την τουρμπινα στο χερι σε μαστορα οχι δλδ βγαλε και τοποθετηση στο αμαξι.
6. Καψιμο λαδιου απο τσιμουχακια βαλβιδων, δεν ξερω κοστος, αλλα αν ειναι αυτο το κανει πολυ συχνα, γαλαζιο καπνο απο πισω συνεχεια και σε ρελαντι, ενω με την τουρμπινα συνηθως γινεται αμα τουρμπιζεις τερμα και αβερτα.
7. Καψιμο λαδιου απο ελατηρια πιστονιων, εδω εχει μεγαλο κοστος επισκευης και απωλεια δυναμης του κινητηρα. Αστα να πανε.....
8. Χειροτερο απο το 7, να εχει προβλημα η φλαντζα κεφαλης δλδ εκει που ειναι το κυριο σωμα του κινητηρα που ειναι τα πιστονια και να περνανε λαδια μεσα στους κυλινδρους, μεγαλη απωλεια δυναμης, πολλες φορες ασυμφορη επισκευη στο μοτερ.
Προτεινω αφου εγινε προσφατα η μετατροπη πριν κανεις κατι, να το πεις στον μηχανικο σου. Δεν ειναι καλο να καιει τοσα σε μονο 800χλμ!!!! εχεις παρατηρησει γαλαζιο καπνο να βγαινει απο την εξατμιση? αμα πατησεις πχ αποτομα γκαζι? αμα τουρμπισεις αποτομα? απο δυναμη ειναι οκ?
και τσεκαρε ολο το μοτερ για διαρροες στα σημεια οπως παρακατω :
1. Ψευδοκαπακο γυρω γυρω.
2. Στο διανομεα εκει που συνδεεται με το μοτερ εχει μεσα ενα λαστιχακι oring καποτε εχανα απο εκει και το αλλαξα.
3. Ολα τα παξιμαδακια στο ψευδοκαπακο εχουν απο κατω λαστιχακια ειναι στεγνα ή εχουν λαδια?
4. Φλαντζα στροφαλου, αριστερα οπως κοιτας την μηχανη ειναι η μεγαλη μεσαια τροχαλια στο μεσα μερος που συνδεετε με το μοτερ.
5. Φλατζοκολλα καρτερ, πρεπει να μπεις κατω απο το αμαξι να το δεις γυρω γυρω εχει πασαλημενα λαδια? στον δρομο σταζουν λαδια οπου παρκαρεις?
6. Aν δεν εχεις διαρροες δες αμα πατας γκαζια, τουρμπιζεις κτλ ή εισαι ρελαντι αν εχεις γαλαζιο (οχι ασπρο) καπνο απο την εξατμιση. Η' τσεκαρε το ετσι κι αλλιως.
Επισης καμια καλη και κοντινη φωτο του μοτερ στα σημεια που ειπα θα βοηθουσε να δω αν φαινεται καπου να χανεις λαδια. Μπορει να μην τα καιει απλα να τα χανεις απο διαρροες εδω και κει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-01-16 στις 19:51.
|