Βαζω μια φωτο απο το toyodyi με τα συχρονιζε απο κωδικους κτλ οχι φωτος.
Ναι εχει δικιο ο Μιχαλης και εγω προσφατα μου ξεκουμπωσε στην 5η ενα ελατηριακι-ασφαλεια και ενα δοντακι και βγαζεις το καπακι απο το πλαι του σασμαν και ειναι εκει τα γραναζια της 5ης. Οσοι εχουν και 6η ταχυτητα εκει ειναι και της 6ης οποτε ΔΕΝ κατεβαζουμε σασμαν! δεν υπαρχει λογος, εκτος αν εχει και αλλα προβληματα!!!
παραθετω και φωτο απο το δικο μου απο το πλαι που φαινονται τα γραναζια της 5ης, αν εχει καποιο σασμαν και 6η ειναι διπλα απο της 5ης, εννοειτε οτι εχουν μεγαλυτερο μηκος οι 2 αξονες! στο 5ταχυτο ειναι ποιο κοντοι.
Και μετα το συχρονιζε της 5ης με τα αλλα μερη του.
Δεν ξερω γιατι η φωτο απο το Toyodyi εγινε σαν ψειρα....σορρυ!
Να πω πως εχει κατι ρουλεμαν εκει που αν θελουν αλλαγη ειναι δυσκολο, αν και γινεται με εξολκεις που δεν εχουν ολοι, αμα θελουν αλλαγη τα ρουλεμαν ολοι προτιμανε να κατεβασουν σασμαν, εκτος τα ρουλεμαν στο πλαι υπαρχουν αλλα 4 ακομα μεσα για τους αξονες, πρωτευον και δευτερευον, δεν μιλαω για το διαφορικο.
Στην τελευταια φωτο ειναι τα ρουλεμαν τα απεξω απεξω που κρατανε τους 2 αξονες, ετσι ειναι και στα αλλα σασμαν.
Δες και τα 2 θεματακια που θα σε βοηθησουν εδω
http://www.imoc.co.uk/forums/kb.php?mode=article&k=100 και εδω
http://www.corollaae92gts.nl/c52_revisie_EN.htm
στο ενα λεει πως αλλαζουμε συχρονιζε 5ης, ακριβως το ιδιο ειναι και για την 6η ΧΩΡΙΣ να θελει κατεβασμα σασμαν.
Και στο αλλο ειναι πληρη ανακατασκευη.
Αμα επιχειρησεις κατι, προσοχη οταν βγαζεις κατι να το αφηνεις καπου οπως το εβγαλες μην τα γυριζεις αναποδα οπως επαθα εγω στης 5ης γιατι μετα απλα δεν κουμπωνε.....
ευτυχως δεν το ειχαμε κλεισει εντελως το σασμαν εννοω το καπακι στο πλαι, εκανα δοκιμη με ανοιχτο καπακι και λιγες βαλβολινες μεσα, αλλιως θα χυνονταν κατω εφοσον ελειπε το πλαινο καπακι.
Επισης να πω πως αμα λειπουν εντελως τα γραναζια στο πλαι δουλευει το σασμαν, απλα δεν θα εχεις εκεινες τις ταχυτητες που ειναι εκει. Το δοκιμασα!