Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Να κανω τουρμπο το 1.4vvti ε12?
  #1  
Παλιά 24-09-15, 04:36
Το avatar του χρήστη thomas07
thomas07 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2014
Μοντέλο: corolla e12
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thomas07 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να κανω τουρμπο το 1.4vvti ε12?

Φιλοι μου καλησπερα σας θα ηθελα τα φωτα σας πανω σε ενα θεμα που με ταλαιπωρει εδω και καιρο... εχω την ε12 2002 μοντελο 1.4αρι. θελω να το τουρμπισω αλλα το θεμα μου ειναι οτι κολλαω παρα πολυ απο θεμα μην σπασει και κλαιω. λοιπον.. εχω τουρμπινα απο σταρλετ μαμα, πολλαπλη απο μαντεμι και ολες τις σωληνωσεις ιντερκουλερ και γενικα ολο το σετ για να γινει εκτος απο προγραμμα και μπεκ. ολο το κοστος μεχρι τωρα ειναι 100 ευρω . ναι καλα διαβασατε τα πηρα ολα απο φιλους που ειχαν σταρλετ, αβενσις (εξου και η πολλαπλη και οι σωληνωσεις με το ιντερκουλερ οπως και πολλα αλλα) και απλα ανεβηκαν σταδια οποτε τους ηταν αχρηστα. η πιεση που θα ανεβασει το αυτοκινητο μου ειναι 0.4-0.5 max! και η ερωτηση μου ειναι. θα δουλεψει χωρις καποιο εγκεφαλο παραλληλο η μεγαλυτερα μπεκ? η ριθμιση της πιεσης θα γινει απο την βιδα που υπαρχει στην τουρμπινα της ετσι μου ειπαν χωρις να εχω θεμα κανενα αλλα φοβαμαι τα μειγματα παρα πολυ και μην τα παρω ολα στο χερι.. απλα οσο πιο light turbo θα το κανω ισα ισα για τον ηχο και τα λιγα 20-30 αλογα. παιδια οτι γνωσεις εχετε για βοηθεια πανω στο θεμα θα μου ελυνε τα χερια... ευχαριστω πολυ για το χρονο σας καθε απαντηση σας ειναι σωτηρια...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-09-15, 10:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
παραλληλο μαλλον δεν χρειαζεσαι,αλλα σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα στον bosch οποτε υπολογιζε αλλο ενα 400-500αρικο.Εχουν τουρμπιστει τα μοτερ μας με καλη διαγωγη εφ 'οσον ειναι φτιαγμενα οπως πρεπει...Μεχρι 0.45-0.5 θεωρητικα εισαι ασφαλης...αλλα μην περιμενεις κανεις να σου υπογραψει και χαρτι...Δεν ξερουμε ποσα χλμ εχει το μοτερ σου, τι χρηση του εχεις κανει, αν καιει λαδια...κλπ...Αν το μοτερακι εχει πανω απο 80-100.000 χλμ και σκοπευεις να το κρατησεις, πηγαινε και υπερκυβισε το,βαλε και τα περιφερειακα (πολλαπλες απο 1800 ,ελευθερο φιλτρο, ελευθερη εξατμιση 55αρα) και θα εχεις ηχο και μια 50αρια αλογα πανω χωρις να φενεται ο υπερκυβισμος.....ή απλα υπερκυβιζεις χωρις να αλλαξεις περιφερειακα...κι εχεις ολοκαινουργιο μοτερακι ..."1400" (1800 στην πραγματικοτητα) 25-30 αλογα πιο δυνατο απο πριν....απολυτως αξιοπιστο να περναει κτεο και τα παντα ,υσηχο και αποτελεσματικο..
Αν επιμενεις να χρησιμοποιησεις το "turbo kit" σου...κανεις δεν μπορει να σε αποθαρυννει αλλα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει εξ αποστασεως χωρις να εχει μελετησει την κατασταση του μοτερ σου αλλα και του τουρμπο/ιντερκουλερ κ.τ.λ που εχεις στην κατοχη σου.Βρες ενα καλο μαστορα να σου πει υπευθυνα!Γενικα παντως δεν εχουν θεμα τα vvti με τουρμπισμα...ισα ισα που λογω vvti βγαζουν και καλα αλογα ψηλα ακομα και με λιγη πιεση

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 24-09-15 στις 12:39.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-09-15, 16:04
Το avatar του χρήστη thomas07
thomas07 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2014
Μοντέλο: corolla e12
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thomas07 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πολυ ενημερωτικα ολα αυτα που μου λες... επεισης να αναφερω οτι το αυτοκινητο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ειχε τουρμπιστει ξανα με 0,9 πιεση 28αρα τουρμπινα για 1,5 χρονο δουλεμενο και δεν ειχε παθει τιποτα.... η χρηση που του κανω εγω πλεον ειναι ποτε σκισιμο 1-2ρες και κοφτες στο θεο συνεχεια... αλλα το μεγαλο προβλημα σχετικα με το μοτερ τα χιλιομετρα του ειναι 260.000χλμ δουλευει αψογα οπως ειναι και για τα χιλιομετρα του χωρις να καιει λαδια καθολου και η αποδοση του δεν εχει πεσει... σε σχεση μετρημα με 1.6 με 120.000χλμ παμε τα ιδια ακριβως ρολλαριστες απο δευτερες και επειτα μεχρι 150χλμ ειμαστε διπλα διπλα μετα μενει κολλημενο στα 185 ο δεικτης .... ισως φταιει το οτι εγω φοραω φιλτρο ελευθερας 100αρι καταλυτη και ανοξειδωτο μεσαιο και τελικο απο ts και εχει δωσει ηδη κατι παραπανω?...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-09-15, 16:10
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παίδες με τον υπερκυβισμό θα ΚΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αν προτείνετε υπερκυβισμο ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ταυτοχρονα και αέριο! Με τούρμπο και ΣΩΣΤΟ ρύθμισμα δεν θα καιει!
Επίσης φίλος μην τρελένεσαι τόσο, στο 0.4 δεν θα σπάσει αλλά και αν κάποτε σπάσει, Ε! έσπασε! Συμβαίνουν και αυτά! Σίδερα είναι χαλάνε. Μοτέρ που κυκλοφορεί πάρα πολύ είναι - εντόσθια υπάρχουν πολλά(και απο υπερκυβισμο) θα το φτιάξεις φτηνα!
Προχώρα και μην φοβάσαι απλά οπως ήδη έχεις αρχίσει ψάξε πράγματα από παιδια που ήδη το έχουν φτιάξει και παρτα φτηνα μην πας να το φτιαξεις μονος σου! Η ct9 είναι μικρη.
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-09-15, 16:25
Το avatar του χρήστη thomas07
thomas07 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2014
Μοντέλο: corolla e12
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thomas07 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες με τον υπερκυβισμό θα ΚΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αν προτείνετε υπερκυβισμο ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ταυτοχρονα και αέριο! Με τούρμπο και ΣΩΣΤΟ ρύθμισμα δεν θα καιει!
Επίσης φίλος μην τρελένεσαι τόσο, στο 0.4 δεν θα σπάσει αλλά και αν κάποτε σπάσει, Ε! έσπασε! Συμβαίνουν και αυτά! Σίδερα είναι χαλάνε. Μοτέρ που κυκλοφορεί πάρα πολύ είναι - εντόσθια υπάρχουν πολλά(και απο υπερκυβισμο) θα το φτιάξεις φτηνα!
Προχώρα και μην φοβάσαι απλά οπως ήδη έχεις αρχίσει ψάξε πράγματα από παιδια που ήδη το έχουν φτιάξει και παρτα φτηνα μην πας να το φτιαξεις μονος σου! Η ct9 είναι μικρη.
λες δηλαδη οτι επειδη ειναι μικρη να μην εχουμε αποτελεσματα και τζαπα ο κοπος? με τοσο μικρη για τα κυβικα μου θα εχω απο παρα πολυ χαμηλα ροπη... οσο για τα ψιλα ξερω θα ξεμενει η τουρμπινα αλλα δεν με απασχολει ιδιαιτερα ετσι και αλλιως για το μερακι μου θα το κανω απλα να ακουω λιγο την τουρμπινα και την σκαστρα του... ξαναακουσα για υπερκυβισμο στα μοτερ αυτα και ειναι εντυπωσιακα τα αποτελεσματα αλλα απο την στιγμη που τα πραγματα ολα τα εχω παρει τζαπα κριμα δεν ειναι να τα παρατησω ολα στην ακρη? το μονο που θα σκασω λεφτα ειναι για ενα προγραμμα αλλα ποιος θα το προγραμματισει?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-09-15, 21:16
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες με τον υπερκυβισμό θα ΚΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αν προτείνετε υπερκυβισμο ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ταυτοχρονα και αέριο! Με τούρμπο και ΣΩΣΤΟ ρύθμισμα δεν θα καιει!
Επίσης φίλος μην τρελένεσαι τόσο, στο 0.4 δεν θα σπάσει αλλά και αν κάποτε σπάσει, Ε! έσπασε! Συμβαίνουν και αυτά! Σίδερα είναι χαλάνε. Μοτέρ που κυκλοφορεί πάρα πολύ είναι - εντόσθια υπάρχουν πολλά(και απο υπερκυβισμο) θα το φτιάξεις φτηνα!
Προχώρα και μην φοβάσαι απλά οπως ήδη έχεις αρχίσει ψάξε πράγματα από παιδια που ήδη το έχουν φτιάξει και παρτα φτηνα μην πας να το φτιαξεις μονος σου! Η ct9 είναι μικρη.
Το υπερκυβισμενο ειδικα με τα μπεκ απο 1400αρι..κι ακομα καλυτερα αν δεν αλλαξει περιφερειακα καιει λιγοτερο απο 1400αρι γιατι εχει ροπη απο πολυ χαμηλα και δεν χρειαζεται να το κυνηγησεις για να νοιωσεις τραβηγμα... με αυτο τον τροπο δημιουργει υποδομη για καλο τουρμπισμα χωρις να ξοδευτει...αφου μπορει να κανει το μοτερ του καινουργιο χωρις περιφερειακα.... κι οτι παρει απο αλογα..σιγα σιγα να αγορασει τα περιφερειακα που χρειαζεται και να φτασει τα 150 αλογα χωρις περιττα τουρμπισματα και ιστοριες και με το αμαξι να ειναι λιγοτερο ευαισθητο απο θεμα καταναλωσης και στο γκαζι και στο στριψιμο και πιο ελαφρυ επισης αφου δεν το φορτωνεις σωληνωσεις/ιντερκουλερ/τουρμπο κτλ ...γιατι το τουρμπο για να μην καψει θελει ποδι πουπουλο και να πηγαινεις ταριφας με 5η και 6η,αλλιως εκτοξευεται η καταναλωση με το που το πατας λιγο κατι που δεν συμβαινει σε τετοιο βαθμο στα ατμοσφαιρατα...Μην συγκρινεις τον 1zzfe που ειναι χαμηλης αποδοσης μοτερ σχεδιασμενο για οικονομια, με στροφατα μοτερ επιδοσεων τυπου Β16Α/Β ,16/20VE 4AGE ,2ZZGE που ειναι σχεδιασμενα με βαση την μαξιμουμ αποδοση..Ακομα και το 2ΖΖ που ειναι απο τα πιο συνγχρονα...ενω κατω απο τις 6000 καιει πολυ λιγο περιπου σαν το 1ΖΖ, αν περασεις τις 6200 αρχιζει και ρουφαει βενζινα σαν βρυκολακας!!Εδω αυτο ισχυει στα μοντερνα εργοστασιακα υπερφιμωμενα τουρμπακια 6 αμεσου ψεκασμου και δεν θα καιει μια custom μετατροπη με περασμενων δεκαετιων turbo? (μην μου πεις για τυποποιημενες μετρησεις δες τι καινε σε επισημα τεστ μετρημενα σε πραγματικες συνθηκες...) Με τον υπερκυβισμο στην ουσια φτιαχνεις εναν εργοστασιακο 1ΖΖ που ειναι πολυ οικονομικο μοτερ , ακομα κι αν βαλεις custom περιφερειακα καις1 λιτρο παραπανω αλλα μιλαμε και για 150 αλογα και ωφελιμη ροπη χωρις ξεσπασματαlag κτλ .Συν οτι εφοσον το αμαξι σκοπευει να το κρατησει και θελει πλεον να περναει και τα ts ...μπορει σιγα σιγα να το τουρμπισει αν δεν τον φτασουν τα 150 αλογα χωρις φοβο αφου το μοτερ θα ναι σαν καινουργιο...αλλα ηδη θα ειναι αρκετα πιο γρηγορος απο 1400αρης...οποτε δεν θα χρειαζεται να βιαστει στο τουρμπισμα...βαζοντας τουρμπινα μπρελοκ μεσα...κτλ.

Αν το αμαξι δεν εχει σκοπο να το κρατησει...ασ κανει τις μοντες του... να του βγαλει τα ματια μερικους μηνες και μετα οπως κανουν πολλοι ... βουρ για car.gr να πουλησει το τουρμπο εργαλειο πριν σπασει στα χερια του

Y.Γ: φυσικα αν συνδυασεις τον υπερκυβισμο και με το υγρου ψεκασμου της vialle si που ειναι αρκετα φθηνο πλεον η με τα 4ης αεριου ψεκασμου prins και brc, ακομα καλυτερο μακροπροθεσμα για την τσεπη σου... συμφωνουμε!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 24-09-15 στις 21:26.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-09-15, 21:43
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτο που λες φίλε είναι τελείως αντιεπιστημονικό. Η λογική είναι μικροί σε χωρητικότητα κινητήρες που λόγω μικρής χωρητικότητας ΚΑΙΝΕ ΛΙΓΟ. Παίρνεις λοιπόν έναν τέτοιον μικρης χωρητικότητας κινητήρα και τον κάνεις τούρμπο! γιατι? ..γιατι οταν θες θα συνεχίσει να είναι πχ 1200 κυβικά και 70 άλογα και θα καίει 5 λιτράκια/100 και όταν τουρμπίσει γίνεται 100 άλογα σαν 1500 κυβικά και θα καίει σαν 1600. Αυτή είναι η λογική και τα παραδείγματα πολλά! (downsizing λεγεται).
Τωρα αν εσείς το κάνετε ανάποδα, τα κάνετε 1800 και 2λιτρα ατμόσφαιρα κι λόγω υψηλής ροπής στα χαμηλά καίτε λιγότερα πάω πάσο.
Επίσης το τουρμπο δεν καιει πολύ έχει να κάνει με τι στοιχειομετρική δουλεύει. Αν στο 0.3 bar για παράδειγμα κρατήσεις 14.7 το μειγμα γιατι να κάψει?

Μην το κάνουμε πάλι "υπερκυβισμένα vs turbo" δεν είχα καμια τέτοια πρόθεση- έχει πολυσυζητηθεί!
Απλά να μην λεμε οτι να ναι! Ο συνδιασμός οικονομίας- δύναμης έρχεται από το downsizing στους κινητήρες και όχι από το αντίθετο!
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-09-15, 22:18
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε μου τα εχεις μπερδέψει στο μυαλό σου.Καταρχήν ο κινητηρας 1.4 είναι προηγουμένης τεχνολογίας, αρα ουτε ηλεκτρικό γκάζι έχει ουτε άμεσο ψεκασμό.Επομένως αν τουρμισεις το 1.4 δεν θα εχεις το αντίστοιχο των σημερινών κινητήρων της μόδας του downsizing. Ο υπερκυβισμος είναι η μοναδική αξιόπιστη μετατροπή.Και επειδή χρησημοποιησες την λεξη αντιεπιστειμονικο, παρακαλώ ΟΛΟΙ να σκεφτούμε οτι σε ενα συγκεκριμένο αυτοκίνητο ( βαρος τροχοί κτλ) αυτό που επιταχύνει πιο γρήγορα ΚΑΤΙ καίει....περισσότερο φυσικά.Αν θες να πιστεύεις τα παπατζιλικια οτι το τούρμπο ρίχνει την κατανάλωση αυτό είναι δικο σου θέμα.Οι σύγχρονοι κινητήρες καίνε λιγοτερο σε σταθερό γκάζι λόγω άμεσου ψεκασμού (πολύ φτωχό μίγμα) και εξαρι σασμαν που αν ψορτωνες την 6 θα απογειωνοσουν.Προσθεσε σε αυτα την λιγο καλυτερη διαχειριση του παραγομενου εργου του κινητηρα μεσω των ηλεκτρονικων του εγκεφαλου και την εξελιξη των μηχανουργικων κατεργασιων των μεταλλων και να το κερδος για τους συγχρονους κινητηρες.Εμεις οσο και να χτυπιομαστε στον 14 αρι μας δεν θα πιασουμε αυτα τα νουμερα.Περισσότερα googlαρωντας την αρχή διατήρησης της ενεργειας και τον 1ο θερμοδυναμικό αξιωμα καθώς και τι είναι τελικά η ισχύς και η ροπή ( δυο απλοί μαθηματικοι τύποι).
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 24-09-15, 16:14
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Θα καίει συνέχεια? Ποιος το είπε αυτο?
Εγω εχω δει πολύ μεγάλη διαφορά στην οικονομία, ειδικά σε ταξίδια.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 24-09-15, 16:18
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 183
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μόνο στο ταξίδι δεν καιει. Μέσα στην πολή καιει ρε παιδια λόγω κυβισμού! 1800 είναι και μονο το κάυσιμο που χρειάζεται για να διατηρήσεις την στοιχειομετρική να βάλεις βγαίνει ενα 20% διαφορα!

Του αδερφού μου sr20ve 210 άλογα ταξίδι 150-160 χμ σταθερά έκαιγε 7.5 λ/100. Τέλειο? ναι.. στην πολη όμως για ρώτα..
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Εχει σπάσει η ντιζα πορπαγκαζ τι κανω; MixalisG6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 31-12-20 20:32
Τουρμπο σε1zz ToulX TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 25-06-20 10:27
Αδεια σταθμευσης και διαγραμμιση χωρου στο δρομο, τι να κανω? Ma-corolla ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 13-08-13 17:15
Τουρμπο σε ε11 diakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 05-04-08 12:14
τι να κανω? Kostis TOYOTA COROLLA KE30 43 04-04-07 21:09



Page generated in 0,21039701 seconds (84,79% PHP - 15,21% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:26.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)