Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_
Ρε παίδες με τον υπερκυβισμό θα ΚΑΙΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αν προτείνετε υπερκυβισμο ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ταυτοχρονα και αέριο! Με τούρμπο και ΣΩΣΤΟ ρύθμισμα δεν θα καιει!
Επίσης φίλος μην τρελένεσαι τόσο, στο 0.4 δεν θα σπάσει αλλά και αν κάποτε σπάσει, Ε! έσπασε! Συμβαίνουν και αυτά! Σίδερα είναι χαλάνε. Μοτέρ που κυκλοφορεί πάρα πολύ είναι - εντόσθια υπάρχουν πολλά(και απο υπερκυβισμο) θα το φτιάξεις φτηνα!
Προχώρα και μην φοβάσαι απλά οπως ήδη έχεις αρχίσει ψάξε πράγματα από παιδια που ήδη το έχουν φτιάξει και παρτα φτηνα μην πας να το φτιαξεις μονος σου! Η ct9 είναι μικρη.
|
Το υπερκυβισμενο ειδικα με τα μπεκ απο 1400αρι..κι ακομα καλυτερα αν δεν αλλαξει περιφερειακα καιει λιγοτερο απο 1400αρι γιατι εχει ροπη απο πολυ χαμηλα και δεν χρειαζεται να το κυνηγησεις για να νοιωσεις τραβηγμα... με αυτο τον τροπο δημιουργει υποδομη για καλο τουρμπισμα χωρις να ξοδευτει...αφου μπορει να κανει το μοτερ του καινουργιο χωρις περιφερειακα.... κι οτι παρει απο αλογα..σιγα σιγα να αγορασει τα περιφερειακα που χρειαζεται και να φτασει τα 150 αλογα χωρις περιττα τουρμπισματα και ιστοριες και με το αμαξι να ειναι λιγοτερο ευαισθητο απο θεμα καταναλωσης και στο γκαζι και στο στριψιμο και πιο ελαφρυ επισης αφου δεν το φορτωνεις σωληνωσεις/ιντερκουλερ/τουρμπο κτλ ...γιατι το τουρμπο για να μην καψει θελει ποδι πουπουλο και να πηγαινεις ταριφας με 5η και 6η,αλλιως εκτοξευεται η καταναλωση με το που το πατας λιγο κατι που δεν συμβαινει σε τετοιο βαθμο στα ατμοσφαιρατα...Μην συγκρινεις τον 1zzfe που ειναι χαμηλης αποδοσης μοτερ σχεδιασμενο για οικονομια, με στροφατα μοτερ επιδοσεων τυπου Β16Α/Β ,16/20VE 4AGE ,2ZZGE που ειναι σχεδιασμενα με βαση την μαξιμουμ αποδοση..Ακομα και το 2ΖΖ που ειναι απο τα πιο συνγχρονα...ενω κατω απο τις 6000 καιει πολυ λιγο περιπου σαν το 1ΖΖ, αν περασεις τις 6200 αρχιζει και ρουφαει βενζινα σαν βρυκολακας!!Εδω αυτο ισχυει στα μοντερνα εργοστασιακα υπερφιμωμενα τουρμπακια
6 αμεσου ψεκασμου και δεν θα καιει μια custom μετατροπη με περασμενων δεκαετιων turbo? (μην μου πεις για τυποποιημενες μετρησεις δες τι καινε σε επισημα τεστ μετρημενα σε πραγματικες συνθηκες...) Με τον υπερκυβισμο στην ουσια φτιαχνεις εναν εργοστασιακο 1ΖΖ που ειναι πολυ οικονομικο μοτερ , ακομα κι αν βαλεις custom περιφερειακα καις1 λιτρο παραπανω αλλα μιλαμε και για 150 αλογα και ωφελιμη ροπη χωρις ξεσπασματαlag κτλ .Συν οτι εφοσον το αμαξι σκοπευει να το κρατησει και θελει πλεον να περναει και τα ts ...μπορει σιγα σιγα να το τουρμπισει αν δεν τον φτασουν τα 150 αλογα χωρις φοβο αφου το μοτερ θα ναι σαν καινουργιο...αλλα ηδη θα ειναι αρκετα πιο γρηγορος απο 1400αρης...οποτε δεν θα χρειαζεται να βιαστει στο τουρμπισμα...βαζοντας τουρμπινα μπρελοκ μεσα...κτλ.
Αν το αμαξι δεν εχει σκοπο να το κρατησει...ασ κανει τις μοντες του... να του βγαλει τα ματια μερικους μηνες και μετα οπως κανουν πολλοι ... βουρ για car.gr να πουλησει το τουρμπο εργαλειο πριν σπασει στα χερια του
Y.Γ: φυσικα αν συνδυασεις τον υπερκυβισμο και με το υγρου ψεκασμου της vialle si που ειναι αρκετα φθηνο πλεον η με τα 4ης αεριου ψεκασμου prins και brc, ακομα καλυτερο μακροπροθεσμα για την τσεπη σου... συμφωνουμε!