Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
χαμηλο ρελαντι |
|
15-09-15, 23:10
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2015
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
χαμηλο ρελαντι
καλησπέρα σας και καλως σας βρηκα!
είμαι ο Γιωργος και εχω ένα corolla 2000 μοντελο.16βαλβιδο vvti.
εδω και καμποσα χρονακια εχει χαμηλο ρελαντί,καμια σχεση δηλαδή με παληοτερα που και αυτή την σπιρταδα ειχε και δεν χρηαζοταν να γκαζωσεις λιγο για να ξεκηνησει το αμαξι.
είναι λιγο σπαστικο θα ελεγα να σου σβηνει στο ξεκηνημα λες και εισαι κανενας πρωταρης.
υπαρχει κατι να μπορω να κανω?
επισης ένα άλλο θεμα μου είναι ότι νιωθω στο τιμονι οποιαδηποται ανωμαλια του δρομου,εστω δηλαδή ένα χαλικακι να πατησω το ακουω στο τιμονι.
καποια πραγματα που ισως ενδιαφέρουνε
ζαντολαστιχα μαμα και καινουρια λάστιχα.
επισκευασμενη κρεμαριερα.
ευθυγραμμισμενο καλα.
σας ευχαριστω εκ των προτερων
|
16-09-15, 14:32
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
To ρελαντι μας ειναι χαμηλο απο το εργοστασιο...600-700 στροφες (οχι 850-900 που ειναι σε αλλες μαρκες)για να μην καιει πολυ οταν εισαι σταματημενος ,με νεκρα...Ασε το ρελαντι υσηχο,το ρυθμιζει αυτοματα ο εγκεφαλος...(ή γινε λιγο πιο συγκεκριμενος για το τι εννοεις ως χαμηλο ρελαντι για να δουμε αν ειναι φυσιολογικο ή οχι) ....και δες μηπως εχει φαγωθει ο συμπλεκτης σου,.... πιανει πολυ ψηλα και γενικως εχει θεμα στα ξεκινηματα επειδη εχει φαει τα ψωμια του...αλλαξε και κανα μπουζακι να ζωντανεψει λιγο το αμαξι..αλλαξε φιλτρακι βενζινης...κανε ενα καθαρισμο στα μπεκ...,ελεγξε το δυναμο σου και την μπαταρια σου αν παραγουν αρκετη ταση ...Ολα αυτα ειναι απλοι τροποι να βρεις την χαμενη σπιρταδα του μοτερ σου
|
16-09-15, 14:52
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από v.g1978
επισης ένα άλλο θεμα μου είναι ότι νιωθω στο τιμονι οποιαδηποται ανωμαλια του δρομου,εστω δηλαδή ένα χαλικακι να πατησω το ακουω στο τιμονι.
|
Και παραπονιέσαι;
__________________
|
16-09-15, 18:45
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2015
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ενοω ότι δεν είναι όπως ηταν πιο παληα το ρελαντί,ειναι πιο χαμηλο.παλιοτερα θυμαμαι επαιζε στις 900 στροφες για να μην πω 1000.
μπουζι τι να βαλω?τα εχω αλλαξει πριν κανα χρονο.
φιλτρο βενζίνης ειχα παει προσφατα να το αλλαξω σε ένα συνεργειο και μου ηπανε ότι δεν εχει φιλτρο βενζίνης αυτό.εμενα μου φανηκε παραξενο πολύ παντως,αν εχει τελικα που το εχει?
καθαρισμο στα μπεκ μονο στην αντιπρωσοποια κανουνε?
μπαταρια από το 2000 μοντελο αλαξα το 2010,πραγμα που σημενει ότι το δυναμο φορτιζει καλα.
οσον αφορα το τιμονι,ισως να είναι και τζόγος αυτό το κενο...
καθομαι και σκέφτομαι ολη την διαδρομή του τιμονιού μεχρι τη κρεμαριερα και λεω μηπως εχει εκει πουθενα κανενα συνδεσμο η ατερμονα που να χρειαζεται κατι.
|
|
|
|
17-09-15, 03:55
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
ρελαντι ο 4ΖΖ εχει στις 700 και λιγο πιο κατω απο το εργοστασιο...Μονο το πρωι οταν ειναι κρυο ξεκιναει με 1000-1200 στροφες ρελαντι λογω τσοκ και μολις ζεσταθει πεφτει στις 650-700...Αν εχεις Ε11 το φιλτρο βενζινης ειναι μεσα στο χωρο του κινητηρα κοντα στην τρομπα βενζινης..Στην toyota λενε οτι δεν εχει φιλτρο βενζινης/δεν αλλαζεται, επειδη δεν το φερνουν δεν το παραγει η toyota Πλεον, διαπιστομενο.Αν πας ιαπωνικη και ζητησεις θα σου δωσουν ενα της micron... φοραμε το ιδιο φιλτρο με suzuki vitara 1.6vvt στο λεω γιατι το αλλαξα κι εγω στο δικο μου,αρα υπαρχει σε aftermarket .Για καθαρισμο Μπεκ δεν χρειαζεται να πας στην αντιπροσωπεια απαραιτητα, απλα φροντισε να πας σε μαστορα της προκοπης,εγω με ενα 50αρικο τα καθαρισα σε καποιον στα γλυκα νερα , αλλα παει καιρος και δεν θυμαμαι το ονομα του ολα αυτα κανουν δουλεια...επισης μπουζι..αν δε φορας ιριδιου και φορας τα απλα... καλο ειναι να τα αλλαζεις καθε 10-15000 δηλαδη τουλαχιστον 1 φορα στον 1 ή 2 χρονια αναλογως τα χλμ που κανεις..αν βαζεις ιριδιου/πλατινας... υπολογιζε αλλαγη στα 30-35000 χλμ Για το τιμονι δεν γνωριζω να σου πω,το νορμαλ ειναι το τιμονι σου να διαβαζει καθε ανωμαλια του δρομου...προβλημα υπαρχει οταν συμβαινει ακριβως το αντιθετο..
|
17-09-15, 14:02
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2015
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πως καταλαβενω αν εχω το Ε11?
μπουζι ιριδίου ποια βαζουμε?
οσον αφορα το τιμονι δεν συμφωνω καθολου για αυτό που λετε ότι πρεπει να νιώθεις στα χερια σου την κάθε ανωμαλια του δρομου.
με βαση την εμπειρεια μου πιστευω ότι στο τιμονι δεν πρεπει να αισθάνεσαι τιποτα απολυτως.
εξαλου όταν ηταν πιο καινουριο δεν το εκανε αυτό.
πιστευω κατι εκει στον ατερμονα που συνδεει το τιμονι πρεπει να υπαρχει και να θελει αλαγη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη v.g1978 : 17-09-15 στις 14:28.
|
|
|
|
17-09-15, 15:11
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από v.g1978
πως καταλαβενω αν εχω το Ε11?
μπουζι ιριδίου ποια βαζουμε?
οσον αφορα το τιμονι δεν συμφωνω καθολου για αυτό που λετε ότι πρεπει να νιώθεις στα χερια σου την κάθε ανωμαλια του δρομου.
με βαση την εμπειρεια μου πιστευω ότι στο τιμονι δεν πρεπει να αισθάνεσαι τιποτα απολυτως.
εξαλου όταν ηταν πιο καινουριο δεν το εκανε αυτό.
πιστευω κατι εκει στον ατερμονα που συνδεει το τιμονι πρεπει να υπαρχει και να θελει αλαγη.
|
Για το τιμονι δεν θελω να επεκταθω..θα μπορουσα να σου απαντησω σιγουρα αν οδηγουσα το αμαξι σου,παντως γενικα το τιμονι οφειλει να σου δινει αισθηση του δρομου...αυτη ειναι η δουλεια του..αλλα τελοσπαντων μαλλον λογω του γραπτου λογου δεν μπορω να καταλαβω ακριβως το συμπτωμα που αναφερεις...καλυτωρα να το κανει test drive καποιος μηχανικος να σου πει.
Απο κει και περα τα corolla 1997-2001 ειναι τα Ε11 Απο 2002 ειναι τα Ε12...Τα Ε12 εχουν το φιλτρο βενζινης πανω στην τρομπα βενζινης μεσα στο ντεποζιτο...Τα Ε11 εχουν το φιλτρο βενζινης στο χωρο του κινητηρα...Στην toyota μου ελεγαν οτι ο κατασκευαστης πλεον δεν παραγει το συγκεκριμενο φιλτρο και γιαυτο δεν δινει οδηγια για αλλαγη του στα σερβις...Το φιλτρο ομως υπαρχει σαν aftermarket απο ιαπωνικη και καλο ειναι να το αλλαζεις καθε 25000-30000 χλμ για να κρατας και τα μπεκ σου και τα φιλτρα τους καθαρα και το μοτερ να αποδιδει οπως πρεπει...
Αυτη ειναι η γενια Ε11 (Πατα στο απο κατω λινκ να δεις )
http://kep.index.hu/1/0/540/5409/540...92eadec_wm.jpg
Αυτη ειναι η γενια Ε12
http://www.corolla.com.pl/pliki/coro...back-sedan.jpg
Εσενα ποιας γενιας ειναι το αμαξι σου
Για τα μπουζι ιριδιου ειτε πας σε αντιπροσωπεια ειτε στην Ιαπωνικη θα τους δωσεις την αδεια κυκλοφοριας και θα σου βρουν ακριβως ποια μπουζι κανουν για το αμαξι σου.,... Η toyota φοραει και προτεινει denso μπουζι...τα BRC ισως ειναι ελαφρα καλυτερα,τα DENSO ειναι λιγο πιο ευαισθητα..αλλα οτι και να επιλεξεις καλο ειναι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 17-09-15 στις 15:17.
|
17-09-15, 15:39
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από v.g1978
με βαση την εμπειρεια μου πιστευω ότι στο τιμονι δεν πρεπει να αισθάνεσαι τιποτα απολυτως.
|
Αυτό είναι εντελώς λάθος και επικίνδυνο. Όταν οδηγείς (και ακόμα περισσότερο όταν οδηγείς γρήγορα) πρέπει να έχεις σωστή πληροφόρηση για το αυτοκίνητο. Ένα τιμόνι που δεν σου τη δίνει σωστά μπορεί να είναι και επικίνδυνο σε μια κατάσταση που θα χρειαστεί περισσότερος έλεγχος στο αυτοκίνητο (π.χ. γλίστρημα). Αυτό είναι και ένα από τα σημεία που πάσχει η Ε12.
__________________
|
17-09-15, 15:06
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εφόσον λες μοντέλο 2000, τότε έχεις το Ε11.
__________________
Lift, lift, lift...
|
17-09-15, 18:11
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2015
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σας.
οντως με τον γραπτο λογο ετσι ειναι.τα εχεις αυτα.
ενταξει συμφωνω για το τιμονι,αλλα εως ένα σημειο όμως.δεν γινεται δηλαδή σε κάθε χαλικακι να τραντάζονται τα χερια σου.
δεν μπορει κατι γινεται.
Ε11 είναι τοτε.θα το κοιτάξω για το φιλτρο.
εν το μεταξυ ψαχνω να βρω που είναι η αντλια βενζίνης για να βρω το φιλτρο αλλα δεν βρισκω τιποτα από τα δυο.
βοηθηστε με λιγο ρε παιδια σας παρακαλω.
θελω να κανω μια καλη συντηρηση στο αυτοκηνητακι γιατι δεν υπαρχουνε λεφτα για άλλο.
γενικα το προσεχω το αυτοκηνητο και είναι σε αριστη κατασταση.
επησης θελω να αλλαξω και τα υγρα στο ψυγειο.
βαλτε μου κανενα λινκ με κανενα μαγαζι και ποια είναι τα ιδανικα παραφλου και πητε μου ποια ακριβως να παρω,οπως και ποια μπουζι ηριδιου να παρω!
ευχαριστω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη v.g1978 : 17-09-15 στις 19:22.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19300795 seconds (84,17% PHP - 15,83% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:57. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|