Set Δίσκος - πλατώ ρουλεμάν & Βολαν για ZZE 112 (1,6λτ VVTI μοντ 2001)
Αγαπητοί φίλοι,
έχω μια corolla ZZE 112 (1,6 lt VVTI mod 2001) με 240.000 xlm. Αλλαξα πρώτη φορά δίσκο - πλατώ στα 35.000 χλμ (εγγύηση...) και ξανα άλλαξα στα 135.000 χλμ και τοποθέτησα aftermaket χωρίς φερμουιτ (δεν ξέρω τι τύπο μου έβαλε ο μηχανικός μου τότε, αλλά πάντως έφερε ελατήρια αντί φερμουιτ). Το βολάν ήθελε τορνίρισμα ,αλλά ο μηχανικός το ''ξέχασε'' να το κάνει και το φόρεσε όπως ήταν! Παρόλα αυτά (οδηγώντας πάντα συνετά) συνεχίζω να έχω τον ίδιο δίσκω πλατώ ρουλεμάν βολάν στα 240.000 χλμ χρησιμοποιώντας βαλβολίνες LE από τα 60.000 χλμ (όταν έγινε σερβις στο κιβώτιο λόγω σφυρίγματος στα 60.000 χλμ στην εγγύηση) , με αλλαγή τους στα 210.000 χλμ (δηλ μετά από 160.000χλμ !) και πάλι με LE . Το κιιβώτιο είναι αθόρυβο στις αλλαγές και στην πορεία, με την κλασσική ευαισθησία στην όπισθεν που χρειάζεται να μπεί αργά, για να μην κάνει θόρυβο. παρότι δεν βλέπω αλλαγή στην κατανάλωση ή εμφανές πατινάρισμα , ωστόσο όταν έχω ήδη επιλέξει την όπισθεν, ακούω ένα μεταλλικό συρριστικό ήχο όταν πατάω το γκάζι για να κινηθώ όπισθεν που εξαφανίζεται μετά από 1/2 δευτερόλεπτο, ενώ η κίνηση συνεχίζεται. Αυτό δεν συμβαίνει όλες τις φορές με την όπισθεν. Κανένα παρόμοιο ηχητικό πρόβλημα με την 1η ή άλλες ταχύτητες, εκτός του γεγονότος ότι αισθάνομαι να γυρίζει ο δίσκος στην 1η στην εκκίνηση με αίσθηση σύμπλεξης - αποσύμπλεξης από το βολάν (όπως περίπου την 1η ημέρα που έιχα αλλάξει το δίσκο πλατώ ρουλεμάν με το ίδιο πλατώ , πριν χρόνια), γεγονός που μου χτυπά το καμπανάκι για αλλαγές δίσκου πλατω ρουλεμαν (και βολάν ?). Θα ήθελα τις προτάσεις σας . Οδηγώ ομαλά και χωρίς εξάρσεις και θέλω κάτι με διάρκεια ζωής. Τι μου προτείνετε ?
|