Και λεω μαμπα οχι απο το φιδι αλλα απο το μαμπο τον χορο..
Λοιποοον ηρθε η ωρα να κανω μια παρουσιαση της μουτσουνας μου και της rollas μου.
Ολα ξεκινησαν το 2003 οταν βγηκα απο ενα αυγο στρουθοκαμηλου και γνωρισα μαζι με αλλα πολλα τον κοσμο της αυτοκινησης.
Πρωτο αυτοκινητο και παντοτινος ερωτας ηταν ενα Fiat Cinquecento Sporting το οποιο ηταν το οχημα της οικογενειας.. Απο νωρις μπηκα σε κλαμπ αυτοκινητου (σκεφτειται οτι διπλωμα εβγαλα το 2005) και πηγαινα σε συναντησεις ,track day , και λοιπες δραστηριοτητες με οτι εβρισκα ποδηλατο λεοφορειο φορτωνομουνα σε κανεναν συνκλαμπιτη και με εσερνε μαζι του και αλλα τετοια κοινος ειχα δειξει την λοξα μου απο μικρος.
Αφου εβγαλα διπλωμα και ειχα πιασει δουλεια σιγα σιγα μπηκα και τον χωρο του tunning τοτε ειχε και η βομβα Fasta and the furius και Need for speed underground με αποτελεσμα το ερμο μικρο ιταλικο αυτοκινητακι να υπομενει ολες μου τις καφριλες και καγκουριες.
Μπηκανε σποιλερ μπηκε μοτερ απο punto gt μπηκε κιβωτιο κρεμαριερες και αλλα πολλα τα οποια δεν εινια της παρουσης να τα αναλυσουμε και στο τελος εδειχνε καπως ετσι
Και μερικες της μουτσουνας μου
ΤΟ 2007 ΟΜΩΣ αρχισαν τα πολλα προβληματα και μηχανικα και πολλα μηχανικα γενικως φαινοταν οτι δεν θα τραβουσε πολλυ ακομα ετσι ο cingos πουληθηκε και μεσα σε μιαμιση εβδομαδα κατεληξε σε χαντακι απο τον καινουριο ιδιοκτητη ο οποιος βγηκε σωος και αβλαβης (αποσα εμαθα)
Ετσι παροτι ιδιοκτητης ιταλικου και παροτι ετρεφα και τρεφω ακομα μεγαλη αγαπη για το forza italia ειδαμε προς japan πλευρα για λογους αξιοπιστιας ασφαλειας και ποιοτητας.
Ετσι αγοραστηκε καινουριο το Corrolα Privilage εκδοση με 1,4 κινητηρα σε μαυρο χρωμα clima ζαντες μαμα και γενικοτερα απο τις καλυτερες επιλογες αυτης της κατηγοριας.
Καπου εκει μπηκα και στην παρεα του corollaclub αν και μου ηταν ηδη γνωστη απο τον χωρο.
οπως αντιλαμβανεστε δεν θα μπορουσα να το αφησω ησυχο το αμαξακι αφου περασε μια τετραετια -πενταετια σχεδον χωρις να του εχω κανει τιποτα αρχισα σιγα σιγα να βαζω πραγματακια.
Το πρωτο που μπηκε ηταν Xenon 6000 Κ τα οποια προσφατα αλλαχτηκαν με 10000Κ. Στην συνεχεια μπηκαν φυμε μεμβρανες της ASWF 3o σταδιο.Νομιζα οτι καπου εκει θα σταματησω αλλα οπως καταλαβαινεται αυτα ηταν μονο η αρχη. Ψαχτηκα για αναβαθμιση του κινητηρα αλλα τα χρονια δυσκολεψαν οικονομικα οποτε πηρε παραταση το θεμα κινητηρα.
Επομενη επιλογη ηταν να βαλουμε ηχο επιλεχτηκε μια πηγη της KENWOOD το μοντελο DNX7200 το οποιο ειχε και navi και bluetooth συνεργαζοταν με τα χειριστηρια στο τιμονι. Το αποτελεσμα ηταν αυτο
και στα καπακια μπηκαν και τα μαμα τουιτερ πισω απο τους καθρεπτες.
Μετα απο ενα τριμηνο σκασανε μπροστα μου κατι ελατηρια της HR -3.5 οποτε μπηκανε και αυτα επανω και το αποτελεσμα ηταν πολυ ομορφο .
Μετα απο λιγο καιρο απραξιας ,με μονη μοντα την αλλαγη χρωματος σε λευκο της κονσολας του κλιματισμου , υπομονη και ασφαλεια εγραφε χιλιομετρα αβερτα μπηκε τελικο επανω. Και εχουμε φτασει στο σημερα οπου μπηκε ενισχυτης και Sub της KENWOOD και στο κοντινο μελλον θα μπει ενας HIFONICS με ηχεια στις πορτες.
Τωρα μερικες φωτο απο της rollas μου
Και καπου εδω κλεινω αυτο το μακριναρι που εχω γραψει ηταν μια συντομη παρουσιαση της Rollas μου και ελπιζω να σας αρεσε.
Σε αυτο το σημειο να ευχαριστησω ιδιαιτερα τα παιδια απο τo corollaclub της βορειου Ελλαδος (Edessaios DimitrisSe111 agapiou και τον Παριση ) που βοηθανε γενικοτερα με γνωσεις και ακρες σε οτι και αν εχω ρωτησει..