Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 153
διαφορα επιδοσεων-καταναλωσης
καλησπερα σε ολους.τις τελευταιες ημερες εχω στο αυτοκινητο νεες ζαντες 16" oz ultraleggera με ελαστικα 195/45/16 αντι για τις advanti που ηταν 17" με ελαστικα 215/40/17.οι διαφορες στην καταναλωση αλλα και στην συμπεριφορα του αυτοκινητου στο δρομο ειναι κατι παραπανω απο εμφανεις.η καταναλωση επεσε απο τα 7,8lt στα 6,7lt!!!!!! στα 100km.το αυτοκινητο "ακουει" καλυτερα και δεν "λαχανιαζει" στο δρομο και εχουν μειωθει οι κραδασμοι λογω αναρτησης.δεν περιμενα οτι οι διαφορες θα ηταν τοσο μεγαλες.να προσθεσω οτι οι advanti ζυγιζουν περιπου 8,5kg χωρις λαστιχο ενω η oz μολις 6,5kg.
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
το 215 φαρδος σου ειχε σκοτωσει τα γκαζια και αυξησει την καταναλωση παρεα με το βαρος της ζαντας που 2 κιλα να ειναι βαρυτερη σε σχεση με την ΟΖ ανα τροχο , ειναι σαν εχεις παρει αλλον ενα χοντρο 100 κιλα ,δικαβαλο στο αμαξι μαζι σου ...αντιστοιχα οταν αφαιρεις βαρος απο ζαντες , δισκοπλακες ημιαξονια βολαν και λοιπα κινουμενα μερη της μεταδοση εχεις την ιδια αισθηση σαν να ειχες αφαιρεσει 100 κιλα απο το εσωτερικο της καμπινας.Ελαφριες ποιοτικες ανθεκτικες ζαντες ειναι μεγαλη υποθεση
συν οτι το προφιλ που διαλεξες ειναι 45 αντι για 50 που θα πρεπε να βαλεις σε 16αρα, Αρα εχεις κοντινει το βημα κανοντας το αμαξι να ακουει πιο καλα στο πατημα του γκαζιου..., θα εχεις απλα μια μικρη απωλεια στην ακριβεια του κοντερ και στην μειωμενη τελικη ταχυτητα καθε σχεσης