Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA AURIS Το καινουργιο (corolla ) Hatchback με την καινοτομο ονομασια για την αναφορα του σε πιο νεο κοινο. www.auriclub.gr |
|
|
|
Καίνε λάδια τα Auris? |
|
25-03-14, 21:27
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-04-2013
Περιοχή:
Γλυφαδα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καίνε λάδια τα Auris?
Παιδιά καλησπέρα,
το ερώτημα είναι στατιστικό και απευθύνεται στούς φίλους που έχουν Auris,ή και Corolla νεότερο απά την Ε12.Τα μοντέλα αυτά καίνε λάδια;έχουν,π.χ.το πρόβλημα που είχαν επί το πλείστον τα Ε11,ή πράγματι αυτό το θέμα έχει λυθεί με τα νεότερα έμβολα που τοποθέτησε η Toyota;
Ευχαριστώ,
Σταύρος.
|
09-06-14, 14:54
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-05-2009
Μηνύματα: 142
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπερα, απο το 2008 που ειναι στην κατοχη μου ενα 16αρη DualVVTi Auris, εκτος απο λαδια φιλτρα και οτι αλλο αναλωσιμο προβλεπεται για αλλαγη, δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα.
Συντηρηση οτι λεει η Toyota και απο κει και περα υπαρχουν και φορες που του πινω το αιμα, εκτος απο το να το οδηγω συντηρητικα. Αυτα.
__________________
|
10-06-14, 20:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eχουν περάσει 2 Auris 1.33 από την οικογένεια,ειδικά το ένα τσίμπαγε σημαντική ποσότητα λαδιού ενώ σε φίλου yaris 1.33 άλλαξε μοτέρ στις 40.000 μέσα στην εγγύηση στην Toyota. 1az-fe,1zz-fed,4e-fe,2sz-fe από άλλα toyota που είχαμε/έχουμε δεν είχαμε ποτέ θέμα με κατανάλωση λαδιού
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
|
|
|
15-06-14, 04:20
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οσοι χρησιμοποιουσαν λαδι TOYOTA 5w30 Fuel Economy απο την αρχη στις Ε11, και κανανε αλλαγη παντα στα 7.500χλμ, δεν αντιμετωπισαν κανενα προβλημα λαδοκαψιματος...
Οσοι χρησιμοποιουσαν λαδι 10w40 και διαφορα αλλα λαδια και αλλαζαν στις 15.000χλμ το μοτερ τους παρουσιασε προβλημα λαδοκαψιματος...
Ειναι πλεον αποδεδειγμενο και αναφερεται σε εγκυκλιους της TOYOTA...
Τα 10w40 και αλλα χοντρα λαδια με τα εκαστοτε προσθετα που ειχαν μεσα εφραζαν τις ηδη ελλειπεις τρυπες των εμβολων...
Κατα τη γνωμη μου, την ευθυνη την εφερε το εργοστασιο κατασκευης λογω των ασαφειων στο Manual και οι αντιπροσωπειες επειδη εκαναν του κεφαλιου τους...Το manual επρεπε να γραφει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ χρηση TOYOTA 5w30 Fuel Economy και αλλαγη στα 7500χλμ...Κι ομως δεν το εγραφε...
Μετα το πηρανε χαμπαρι, με τις μετεπειτα εγκυκλιους...
Γι αυτο και ανελαβε δωρεαν επισκευη με αλλου τυπου εμβολα (για να γινουν ανεκτα και αλλου ιξωδους λαδια) και επεκταση εγγυησης...
Το προβλημα δεν ηταν στους κινητηρες...Οι κινητηρες ηταν σκυλια μαυρα...
Το προβλημα ηταν 100% στην ενημερωση των προδιαγραφων των service.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 17-06-14 στις 16:02.
|
15-06-14, 11:22
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eπετρεψε μου να διαφωνισω γιατι τεχνικως αυτό που αναφέρεις δεν εξηγειται!!!
Δηλαδη δεν καινε λαδια με 5w-30 και καινε λαδια με 10W-40 που είναι και πιο παχυρευστα???
Το θεμα είναι ότι τα μοτερ αυτά ηταν και είναι προβληματικα!!!ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εγινε αυτό ποσο μαλλον σε ΤΟΥΟΤΑ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
15-06-14, 12:54
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα ts τοτε γιατι λειτουργουν μονο με 5-30? Ο,τι αλλο το καινε. Ειναι ακυρο αυτο που ειπες. Αμα δε μπορει να περασει απο τις τρυπες τι θα το κανει; η νομιζεις οτι το μπλοκ που αλλαζε η τουοτα με το παλιο εχει καμια διαφορα; γιατι η μονη διαφορα ειναι στα πιστονια και στον δεικτη λαδιου που μπαινει η βεργα για να δεις ποσα λαδια εχεις. Καμια αλλη. Αρα που προκυπτει το οτι ειναι προβληματικο;
|
|
|
|
15-06-14, 22:26
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δηλαδη τα πιστονια που βαζει αλλα δεν είναι πρόβλημα για σενα???Είναι λογικο-φυσιολογικο γιατι για μενα δεν είναι!!!
Κωστα από τα εκατοντάδες μηνυματα που εχουν γραφτει εδώ τα τελευταια 5 χρονια από δεκάδες μελη ιδιοκτητες αλλα και φιλοι αυτων των μοτερ!!!
Γιατι είναι μυστικο δηλαδη ή πρωτη φορα το ακους???
Προβληματικα ότι καινε λαδια,απο εκει και περα αν δεν είναι πρόβλημα το λαδοκαψιμο είναι άλλο θεμα!!!
Δηλαδη ένα μοτερ από αυτά με τα 5w-30 δεν καιει και όταν βαζεις ότι άλλο π.χ. 10w-40 καινε???Δεν νομιζω!!!
Ποση διαφορα εχει νομιζεις το 5w-30 από το 10w-40 ώστε να μην περνα από τις τρυπες των εμβολων???
ΔΕΝ είναι θεμα ιξωδες αλλα προβληματικών εμβολων!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
16-06-14, 00:20
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το να ειναι κατι κατασκευαστικο λαθος και μετα να στο επιδιορθωνει μονη της δε το θεωρω προβλημα τη στιγμη που στο λυνουν. Και ναι, οταν το λαδι ειναι παχυ ασχετα το ποσο η οχι, δεν παυει να ειναι πιο παχυ απο το 5/30 και να μη μπορει να περασει. Το ιδιο ισχυει στα TS. Να τα βγαλουμε και αυτα προβληματικα γιατι αν βαλεις 10αρι θα το καψει; Οποτε ΕΙΝΑΙ και θεμα ιξωδες. Οταν ειχα πρωτοπαρει το αμαξι και ημουν με τα παλια πιστονια, ο αλλος μου ειχε πει δεν εκαιγε σταγονα λαδι. Οπως και ισχυε γιατι οταν εκανα σερβις μετα απο 7000 χλμ, δεν ειχε καψει τιποτα, και του εβαλα 10αρι μου εκαψε μισο η λιγοτερο απο μισο λιτρο στα 7000χλμ. Μετα εβαλα 5αρι και παλι δεν εκαψε σταγονα. Εξηγησε το μου αυτο. Λαδι αρχισε να καιει παλι στα 170 χιλιαδες χλμ. Μετα απο 60-70 χιλιαδες χλμ στον κοφτη ως επι το πλειστον. Αλλα εγω το προκαλεσα. Το βγαζει παλι προβληματικο το μοτερ απο τη μανα του; Η απλα εγινε οβαλ μεσα ο κυλινδρος; Λεω εγω ο χαζος τωρα. Και για να τελειωνει και εδω σιγα σιγα, πιο αμαξι δεν καιει λαδι; Εστω και λιγο. Παρε παραδειγμα και ολα τα vag. Δεν καινε λαδια; Ποσο μαλλον τα audi; Προβληματικα και αυτα; Αν ειναι ετσι να παρουμε ποδηλατα δηλαδη..
|
|
|
|
16-06-14, 01:33
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το 10w40 ειναι πιο παχυρρευστο απ το 5w30....Και οντως καιγεται δυσκολοτερα...
Ομως...
Το προβλημα δημιουργουνταν μακροπροθεσμα...Με τη χρηση του 10w40 επειδη ηταν χοντρο, δεν περναγε αρκετη ποσοτητα λαδιου και τρωγοταν ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ το μπλοκ...
Εχω κουραστει να καθομαι να εξηγω για τα λαδια των VVT-i και για το απαρχαιωμενο και ακαταλληλο 10w40...
Βαλτε οτι θελετε και πιστεψτε οτι θελετε...Δεν με ενδιαφερουν τα αυτοκινητα σας...
Μονο το δικο μου με ενδιαφερει...Και γι αυτο απο καινουργιο του βαζω μονο TOYOTA 5w30 χειμωνα καλοκαιρι...
Ε11 VVT-i με τα παλια πιστονια...
Και δοξα το Θεο με τρελο ξεκολοσκισιμο και 210.000χλμ δε μου καιει λαδι...
Υ.Γ Με πετυχαινουν διαφορα μαστορια της γειτονιας (της συμφορας) και με ρωτανε...
"Ρε παληκαρ...Ουραιο το ργαλιο σου...Καιν λαδ ομως αυτα τα μοτερια...Οσα ερχονται ιδω ουλα καιν...Να βαζ μον 10w40 αυτο κανουμ κι εμεις...Σε ουλα 10w40 βαζουμ...Απο αλυσοπριον μεχρι δεξαμενοπλοιου..."
Κουνια που σε κουναγε ηθελα να του πω...
Εξακολουθω να πιστευω οτι ΔΕΝ ηταν προβληματικα...
Εφταιγε ο τροπος που φεροταν ο καθε ιδιοκτητης...Διοτι αυτα τα μοτερ απαιτουσαν καποια συγκεκριμενα πραγματα...
...λαθος λαδια, τα αλλαζαν οποτε θυμοντουσαν, service σε ασχετους, κλπ κλπ κλπ= καταστροφη...
+ ασαφειες απο εργοστασιο και ειδικα απο αντιπροσωπειες...Φταινε πολυ και αυτοι...
Και ξερω και 3 παιδια με G6 και αλλον ενα με Liftback...Με περισσοτερα χλμ απο μενα...Καμια 250αρια χιλιαδες...Και αυτοι με 5w30 με αλλαγη στα 7500...Και δεν τους καινε...Αυτονων κ μενα γιατι δεν ειναι 'προβληματικα'???
Μη μας τρελενετε ρε παιδια ελεος...
Μια χαρα ηταν τα αυτοκινητα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 17-06-14 στις 16:01.
|
16-06-14, 02:34
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πες τα γιατι μερικοι που γνωριζουμε θα βγουμε και τρελοι στο τελος.. Απλα μαθηματικα ειναι.. Και αν ηταν τοσο προβληματικα, σιγουρα ο κοσμος δε θα προτιμουσε τα τοσο προβληματικα αυτα μοτερ.. Οπου και να κοιταξεις βλεπεις 11αρες και 12αρες με τα ιδια ακριβως μοτερ..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,18639112 seconds (83,38% PHP - 16,62% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|