Γεια σου φιλε,οκ,αυτοκινητα ειναι και εχουν ολα λιγο πολυ τα θεματα τους...
Με βαση αυτα που περιγραφεις(δεν ειμαστε αυτοπτες...), θα σου πω την γνωμη μου...
Κατ αρχην,ναι ο τροχος σου μπορει να εχει μετακινηθει,βασικα πισω μου κανει πιο ρεαλιστικο παρα μπροστα,βεβαια εξαρταται και απο το πως την εχει φαει..προκειται για την περιφημη γωνια καστερ,η διαφορα βεβαια μπορει και να ειναι μεσα στις ανοχες που θα προεβλεπε ο κατασκευαστης και να μην επιρεαζει την σταθεροτητα και την κατευθυντηκοτητα του αυτοκινητου σου.Αυτη η διαφορα,συνηθως φτιαχνεται,αλλα σιγουρα δεν προκειται για μια απλη ευθυγραμηση,θα χρειαστει πρεσαρισμα,ή ακομα και ᾽τραβηγμα᾽σε καλυμπρα αν το στραβωμα ειναι στο σασι και ειναι αρκετο...
Οσο για τον θορυβο που ακους...εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι αμορτισερ ουτε κρεμαγιερα,αλλα το να λεμε λογια ετσι θεωρητικα,δεν θα σε βοηθησει,θελει ψαξιμο και παρατηρητικοτητα,μπορει να ειναι κατι επιπολαιο,αν το ακους μονο εν κινησει,θα ελεγα να εστιασεις σε ακρο ή ρουλεμαν τροχου,ημιαξονιο...κλπ...ακουγοταν και πριν αλλαξεις ημιαξονιο αριστερα?
Τελος παντων,να μην σου γραφω αλλα γιατι περισσοτερο θα σε ζαλησω παρα θα σε βοηθησω...
Τα λεμε..
|