Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Diesel super turbo |
|
31-01-14, 21:53
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Diesel super turbo
Ρε μαγκες ξερει κανενας για αυτην την μετατροπη- βελτιωση, που τρελενει του κινητηρες Diesel κανοντας να βγαζουν εξωφρενικες ιπποδυναμεις και ροπες και στροφαρισμα στον ουρανο 6000 -7500+.
Βασικα ξερω οτι εφαρμοζεται στους κινητηρες Pulling, ξερεται που τραβανε μια πλατφορμα με φορτιο, αλλα μπορει να εφαρμοστει σε καθε μοτερ.
Εδω σε τρακτορ
Kαι εδω σε μια Μercedes 3.0 η οποια παει εξωφρενικα-απιστευτα.500 αλογα και 80κιλα ροπη
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
31-01-14, 22:16
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
τα diesel εχουν βαρυ βολαν για να κρατανε στροφες , Οι τυποι βαλανε ελαφρομενο βολαν με αποτελεσμα το αμαξι να ανεβοκατεβαζει στροφες τρελα αλλα θελει προσοχη γιατι με custom ελαφρωμα υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να σπασει και να το δεις να τρυπαει το καπο....η ακομα χειροτερα να εκτοξευεται στν καμπινα..στο Merc εχουν αλλαξει και turbo ...τα μεγαλα turbo δουλευουν ψηλες στροφες και στοχευουν σε max ιπποδυναμη κι οχι σε πολλες ροπες χαμηλα και οικονομια ,οπως τα συγχρονα μικρα diesel με τα μικρα turbo που σπουλαρουν απο το ρελαντι και στις 4000-4500 ψοφανε. Το merc αν προσεξεις, κατω απο τις 3000 σ.αλ lagg-αρει και κατεβαζει ταχυτητες για να κραταει τις στροφες στις 3000+ οταν παταει γκαζι ....ενδειξη οτι φοραει θηριο turbo
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 01-02-14 στις 20:15.
|
01-02-14, 16:15
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΚΑΛΑ ρε Ηρακλαρα με τα ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ασχολείσαι???
Θες να οργωσεις κανα χωραφι εκει στην Καρδιτσα???
Περα από την πλακα ΔΕΝ το εχω μελετήσει το θεμα ,αλλα τα παντα είναι θεμα αξιοπιστίας!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
01-02-14, 18:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Το ψαχνω Γιαννη.Ειναι πιο αξιοπιστα και πιο οικονομικα απο την βενζινη.
Να σου πω την αληθεια γλυκοκοιταζω το νεο yaris diesel.Tην sport εκδοση σε λευκο με την ανθρακι 16αρα ειναι κουκλα.Το μοτερ κενταει και με προγραμμα παει 115-120 και 25 κιλα ροπη και κενταει ακομα καλυτερα.
Με μια πιο μεγαλη τουρπινα δεν θα χτυπαγε 150 και 30 κιλακια.Ασχημα ειναι.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
02-02-14, 22:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Το ψαχνω Γιαννη.Ειναι πιο αξιοπιστα και πιο οικονομικα απο την βενζινη.
Να σου πω την αληθεια γλυκοκοιταζω το νεο yaris diesel.Tην sport εκδοση σε λευκο με την ανθρακι 16αρα ειναι κουκλα.Το μοτερ κενταει και με προγραμμα παει 115-120 και 25 κιλα ροπη και κενταει ακομα καλυτερα.
Με μια πιο μεγαλη τουρπινα δεν θα χτυπαγε 150 και 30 κιλακια.Ασχημα ειναι.
|
Αν όλα πάνε καλά θα το έχω και γω τελη Μαρτίου.Μην το σκέφτεσαι καθόλου από τα καλύτερα diesel μοτεράκια αυτό,το 1.5 της renault και το Dtec της HONDA(αν και το τελευταίο ξεφεύγει σε κόστος απόκτησης).Και στοκ με 20+ κιλά ροπής για τις πολλες βουνισιες διαδομές που έχουμε θα είναι μούρλια!Μιλάω για το 90% της χρήσης που όλοι κάνουμε και δεν είναι με το γκάζι τέρμα.Εκεί ναι τα diesel είναι πολύ μπροστά!
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
01-02-14, 19:44
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το πετρέλαιο σαν καύσιμο είναι αργόκαυστο και έχει μικρότερη θερμική ισχυ! Αυτά τα θηρία που αναφέρεις μπορεί να είναι και 20-30 λίτρα υπετροφοδοτούμενα. Λογικό δεν είναι να έχουν τέτοια δύναμη? Αναλογικά όμως τα ίδια λίτρα πετρελαίου κινητήρες είναι πιο αργές από τα βενζίνης. Δεν τα λέω εγω.. η φυσικη.
Από οικονομία ναι μέχρι 1.5 diesel. Αλλά και πάλι όσο το πετρέλαιο έχει αισθητά μικρότερη τιμή από την βενζίνη..!
Και για να μην πει κάποιος πως είμαι ενάντια στα πετρέλαιο..και εγώ πετρέλαιο έχω και κινω..! (το φορτηγο της δουλειάς )
|
02-02-14, 09:59
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή:
ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
02-02-14, 17:25
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Γιαννης20v
|
Κουβεντα κανουμε.Λεμε και καμια μ@λ@κι@ να περναει η ωρα.
Αλλα σοβαρα τωρα, τα diesel εχουν ξεφυγγγγ...
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
03-02-14, 15:15
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2012
Περιοχή:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μηνύματα: 49
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπερα κι απο εμενα... Σαν γνωστης απο αμαξια diesel (ταριφας) :P ηθελα να πω πως ειναι οικονομικα εχουν καλη ροπη αλλα δεν ειναι για πολυ γκαζι... Αν συγκρινω το corolla μου 1.4 με 97hp kai me to octavia5 1.9 105hp εννοειτε πως ειναι μερα με την νυχτα... Το corolla ειναι καλυτερο σε εκκινηση καλυτερες τελικες αρπαζει πιο γρηγορα το γκαζι αλλα το octavia ειναι ενας "αρχοντας" δηλαδη παει παντου χωρις κανενα ζορι ,εχει δυναμη ανεβαινει ευκολα τις ανηφορες χωρις να κατεβασεις "σχεση" ... το αμαξι παει αρκετα καλα σε δυναμη... Δεν ειναι ασχημο σε μικρες ταχυτητες.. αρπαζει σχετικα ευκολα.. Αλλα σε τελικες δεν...... κι ολα αυτα λογο του βολαν που ειπε και ο φιλος μας πριν.... Παντως ειναι πολυ ευχαριστω στην οδηγηση.. Στο βιντεακι θα δειτε το καινουριο octavia VRS diesel v.s. αμολυβδη...
Υ.Γ Δεν θελω να διαφημησω τα skoda απλα ειναι ενα αμαξι που το ξερω και μπορω να το συγκρινω
http://www.youtube.com/watch?v=rG1u9ldS_X8
__________________
Ολοι ειχαμε ενα ΤΟΥΟΤΑ στην ζωη μας και το αγαπησαμε
|
03-02-14, 18:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Πανο, εσυ εχεις την ψωφατη εκδοση.Εαν ειχες την 19αρα με τους 130 ιππους η κανενα 2λιτρο με 170 να δουμε τη θα ελεγες.
Χωρια που παιρνουν 20-40 αλογα για πλακα.
Αν αξιωθω να παρω καινουργιο αυτοκινητο θα ειναι ασυζητητι diesel.Aς κανει και την μεγαλη επιστροφη στα turbo η ΤΟΥΟΤΑ,οπως εικαζεται απο τα 15 και μετα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17868304 seconds (83,50% PHP - 16,50% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:45. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|