Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
3ZZ-FE ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ DIESEL |
|
24-01-14, 19:44
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
3ZZ-FE ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ DIESEL
Αγαπητά μελη του Club .
Έχω ένα Corolla 1,6 SDN VVTI (ZZE 112 ?) άγορασμένο αρχές του 2001 (οβάλ φανάρια). Το αμάξι δομικά δεν έχει τίποτα, εκτός (φυσικά) από τον κινητήρα που έχει αρχίσει να καιει λάδια (από τα 135.000 χλμ για 1η φορά παρατήρησα ελαφρά κατανάλωση - μέχρι τότε χρησιμοποιούσα 5W-40 με αλλαγές στα 15.000 χλμ) και τώρα έχει περίπου 230.000 χλμ. Χρησιμοποιώ λάδι μοτούλ 6100 10W-40 που είναι το πιό ''σκληρό'' 10άρι που έχω βρεί αλλά και πάλι καίει (πλέον έχει φθάσει τα 500 ml στα 1.000 χλμ). Το πρόβλημα φαντάζομαι έγκειται στα δακτυλίδια των εμβόλων και όχι στα τσιμουχάκια, αν λέω σωστά, σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα blogs και σε αυτό επίσης.
Αντί να κάνω την επισκευή (που μου ζητούν € 2.000 για το μπλόκ, χωρίς βαλβίδες - σένσορες - καταλύτη κλπ) , μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορεί να γίνει μετατροπή σε Diesel με νέο κινητήρα - εγκέφαλο κλπ κλπ , αφού τώρα έχει βγεί και η νέα Corolla 1,4 D. Γνωρίζουμε αν ταιριάζει στις βάσεις ο κινητήρας, κόστος αγοράς ''πακέτου'' - τοποθέτηση κλπ ? Περιττό να πω δεν υπάρχουν τα χρηματα για αγορά καινούργιου...
|
24-01-14, 20:52
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 07-12-2008
Περιοχή:
κοζανη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μην κουράζεσαι άδικα ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ
__________________
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
|
24-01-14, 22:19
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δυστυχως ΕΤΣΙ είναι!!!
Δεν μπορεις να το δηλωσεις ,αν φυσικα σε ενδιαφερει η νομιμοτητα-ΚΤΕΟ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
24-01-14, 22:56
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
2 χιλιάρικα...?????? Για επισκευη..?? Τι λες ρε φίλε.... Με κανα χιλιάρικο βρες ένα μοτερ σε κατάσταση καινούργιου, κουμπωσέ το πάνω και ξενοιαζεις!
|
26-01-14, 13:30
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Βρίσκεις 1ΖΖ χρονολογιας 04+ δλδ μετά τις αλλαγές σε μπλοκ,ελατήρια πιστονιών κλπ κομπλέ στο 1000αρικο αντε και ενα 250 ανεβα κατεβα στον μαστορα,μην μπλέξεις με ανακατασκευή του 3ZZ όταν μπορείς να χεις πολύ καλύτερο μοτεράκι
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
25-10-14, 19:58
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευχαριστω παιδιά. Ο 1ΖΖ είναι 1600 κεκ ή 1800 ? Φυσικά θέλω να το δηλώσω σε κάθε περίπτωση.
Για την ''μετατροπή'' που έγραψα, εννοώ φυσικά αλλαγή με diesel των 1400 κεκ, αλλά απ' ότο μαθαίνω υπάρχει θέμα με τις καλωδιώσεις , κομπιούτερ , ρεζερβουάρ κλπ που πρέπει να μουνε όλα καινούργια και το κόστος πάει ψηλά ...
Αλήθεια που θα μορύσε να βρεί κανείς 1ΖΖ κινητήρα στην αγορά ? ''Κουμπώνει'' στο δικό μου άραγε αγαπητέ moderator ?
|
25-10-14, 20:22
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το 1ΖΖ είναι 1800cc στα 143ps.
|
|
|
|
25-10-14, 21:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corollakiasblue
.........
Αλήθεια που θα μορύσε να βρεί κανείς 1ΖΖ κινητήρα στην αγορά ? ''Κουμπώνει'' στο δικό μου άραγε αγαπητέ moderator ?
|
Σ αυτή την αγγελία θα βρεις μοτέρ έτοιμο και χωρίς πρόβλημα : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=24301
Υπερκυβισμένο μοτέρ από 3ΖΖ σε 1ΖΖ με 55000ΚΜ
Υπερκυβισμός 3ο σταδίου:
Στρόφαλος από Celica 1ZZ-FE
Μπιέλες από Celica 1ZZ-FE
Πιστόνια από Celica 1ZZ-FE
Κεφαλή από Celica 1ZZ-FE με ροηκή εξέλιξη
147hp και περίπου τα 20 κιλά ροπής (Η μέτρηση είχε γίνει χωρίς εξάτμηση)
Αλλαγή λαδιών κάθε 7.500ΚΜ και πάντα με Castrol, ΑΡΙΣΤΟ!!!
ΤΙΜΗ 1400€
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
25-10-14, 23:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-12-2009
Περιοχή:
πειραιας, νικαια
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 203
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλητερα 1ζζ φιλε μου αλλο αμαξι θα εχεις πολλα παιδια το εχουν κανει δεν υπαρχει λογος δηλωσης γιατι δεν φενεται τιποτα και κανεις χαβαλε στον δρομο
|
26-10-14, 10:51
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17560601 seconds (82,70% PHP - 17,30% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|