Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Ερώτηση για 6ταχυτο κιβώτιο σε corolla e12 4zz |
|
08-09-13, 20:26
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ερώτηση για 6ταχυτο κιβώτιο σε corolla e12 4zz
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει βάλει 6αρι σασμάν σε corolla e12 4zz. Το αμάξι φοράει το κιβώτιο c150 και θέλει αλλαγή συγχρονιζε σε 1η/2η. οπότε σκέφτομαι για αλλαγή σε 6αρι και ακόμα καλύτερα με lsd (πχ C65/64-01B). Θα ήθελα να ρωτήσω εάν το έχει δοκιμάσει κάποιος και τι άλλες αλλαγές πέρα από το σασμαν χρειάστηκαν πχ ντίζες , πλαστικοί οδηγοί για την όπισθεν κτλ.
Πχ σε φίλο είπαν για το ec60 από auris
Ενώ στην αγγλία βάζουν 5η από πετρέλαια για να την μακρίνουν.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι χαμηλές στροφές ταξιδιού αφού τα 120 τα έχει στις 3600-3800
Ευχαριστώ και περιμένω απαντήσεις σας.
|
|
|
|
09-09-13, 02:41
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει βάλει 6αρι σασμάν σε corolla e12 4zz. Το αμάξι φοράει το κιβώτιο c150 και θέλει αλλαγή συγχρονιζε σε 1η/2η. οπότε σκέφτομαι για αλλαγή σε 6αρι και ακόμα καλύτερα με lsd (πχ C65/64-01B). Θα ήθελα να ρωτήσω εάν το έχει δοκιμάσει κάποιος και τι άλλες αλλαγές πέρα από το σασμαν χρειάστηκαν πχ ντίζες , πλαστικοί οδηγοί για την όπισθεν κτλ.
Πχ σε φίλο είπαν για το ec60 από auris
Ενώ στην αγγλία βάζουν 5η από πετρέλαια για να την μακρίνουν.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι χαμηλές στροφές ταξιδιού αφού τα 120 τα έχει στις 3600-3800
Ευχαριστώ και περιμένω απαντήσεις σας.
|
το 6αρι μπαινει...κουτι σε ολα τα 3ΖΖ,4ΖΖ,1ΖΖ..εχει γινει εδω μεσα... ψαξε λιγο τα threads και θα βρεις λεπτομερειες. Σιγουρα θα το κολακεψει το αμαξι κανοντας το αρκετα πιο ζωηρο με 1η-2α-5η ( πολυ κοντες) κι αν κανεις ταξιδια ..η 6η βοηθαει σε οικονομια και ησυχια..Μην μπλεκεις με σαζμαν που δεν εχουν φορεθει στο μοτερ σου( στο ec60 αναφερομαι).. δεν υπαρχει λογος. το 6αρι της corolla παιζει να ναι το 3ο πιο κοντο σαζμαν σε ολη την γκαμα, μετα τα 6ταχυτα σαζμαν των 2ZZGE και 4ΑGE
Τελος το αμαξι σου δεν ειναι τουρμπο..δεν υπαρχει λογος να βαλεις μπλοκε ...θα το κοψει πολυ ..ειδικα απο 3ες και πανω...Εχεις αρκετα αυξημενες απωλειες στον τροχο....ακομα κι αν εισαι τρελος με το στριψιμο με τοσο λιγα αλογα δεν αξιζει...κερδιζεις λιγα ...ταλαιπωρεις μεταδοση και χανεις σε γκαζι. ριξε τα λεφτα σου σε μια coilover και λαστιχο αν σε ενδιαφερει στριψιμο-προσφυση.
|
09-09-13, 10:30
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση , μελέτησα αυτό το θέμα http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=23878 αλλά επειδή δεν ήταν γι' e12 δεν μπορούσα να βγάλω 100% σίγουρη απάντηση. Για το μπλοκέ απλά το βρήκα σε καλή τιμή γι'αυτό και είπα να το βάλω. όταν λες κόβει να υποθέσω είναι ποιο κοντό από το ανοιχτό σωστά?
|
|
|
|
11-09-13, 14:46
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos
φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση , μελέτησα αυτό το θέμα http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=23878 αλλά επειδή δεν ήταν γι' e12 δεν μπορούσα να βγάλω 100% σίγουρη απάντηση. Για το μπλοκέ απλά το βρήκα σε καλή τιμή γι'αυτό και είπα να το βάλω. όταν λες κόβει να υποθέσω είναι ποιο κοντό από το ανοιχτό σωστά?
|
Oταν λεω κοβει ,εννοω οτι υπαρχουν αυξημενες απωλειες ιπποδυναμης στους τροχους λογω αυξημενων τριβων, με αποτελεσμα οτι κερδιζεις (σε χρονο) στην 1η σου απο την καλυτερη προσφυση,να το χανεις με το που θα βαζεις 2α-3η κτλ γιατι το αμαξι σου στο δρομο θα βγαζει 5-10 αλογα λιγοτερα και θα εχει και αυξημενη αδρανεια και αυξημενη καταναλωση....αυτα ειναι ψηλα γραμματα για ενα τουρμπο με μπολικες ροπες αλλα σε ενα 1400αρακι με 13-14 κιλα ροπη και αρκετο βαρος , σιγουρα θα χασεις πιο πολλα απο οτι θα κερδισεις....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..βαλτο δεν χανεις τιποτα.. αλλα για να κουλαντρισεις 100 αλογα χωρις να εχεις ροπες...μαλλον περιττο ειναι
|
|
|
|
12-09-13, 00:58
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Oταν λεω κοβει ,εννοω οτι υπαρχουν αυξημενες απωλειες ιπποδυναμης στους τροχους λογω αυξημενων τριβων, με αποτελεσμα οτι κερδιζεις (σε χρονο) στην 1η σου απο την καλυτερη προσφυση,να το χανεις με το που θα βαζεις 2α-3η κτλ γιατι το αμαξι σου στο δρομο θα βγαζει 5-10 αλογα λιγοτερα και θα εχει και αυξημενη αδρανεια και αυξημενη καταναλωση....αυτα ειναι ψηλα γραμματα για ενα τουρμπο με μπολικες ροπες αλλα σε ενα 1400αρακι με 13-14 κιλα ροπη και αρκετο βαρος , σιγουρα θα χασεις πιο πολλα απο οτι θα κερδισεις....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..βαλτο δεν χανεις τιποτα.. αλλα για να κουλαντρισεις 100 αλογα χωρις να εχεις ροπες...μαλλον περιττο ειναι
|
+100000000000000!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
12-09-13, 17:50
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
....τωρα αν εχεις σκοπο να ανεβασεις αλογα στο μελλον μεσω υπερκιβισμου-τουρμπισματος και το χεις βρει φτηνα ..
|
μα ο απώτερος σκοπός όλων των 4zz δεν είναι να γίνουν 1zz? ή κάνω λάθος? εκτός και εάν το κόστος καλύπτει τον 2zz
|
|
|
|
13-09-13, 04:23
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από cchristos
μα ο απώτερος σκοπός όλων των 4zz δεν είναι να γίνουν 1zz? ή κάνω λάθος? εκτός και εάν το κόστος καλύπτει τον 2zz
|
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
|
|
|
|
13-09-13, 10:45
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
|
το αμαξάκι είναι σε διαδικασία γενικής αναδιωργάνοσης.
Έχουν ήδη παραγγελθεί και περιμένουμε να μπούνε - Ελαφρομένο βολάν (αλήθεια κάπου διάβασα ότι δεν κάθεται η μίζα από το 4zz και θέλει από 1zz)
- Εισαγωγή, πεταλούδα μπεκ από 1zz
- Εκκεντροφόροι crower 1ου σταδίου
- Φρένα από ts
- Σωληνάκια υψηλής
- Φρένα χαραχτά τρυπητά με τακάκια abc
- Αντιστρεπτική ULTRARACING 19mm
- Μπάρα θόλων
- Αμορτισερ kyb
- Πολλαπλή εξαγωγής ppe
- Κτλ κτλ…..
Οπότε το μόνο που έμεινε να ψαχτό είναι είναι για σασμαν/διαφορικό αφού το συγκεκριμένο αμαξάκι δεν θα τουρμπιστεί….
|
09-09-13, 13:32
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή:
θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
09-09-13, 15:24
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2009
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω ψαχνω για c160 με LSD ή χωρις, αν ακουσει καποιος κατι μου το λεει
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18840194 seconds (84,13% PHP - 15,87% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:33. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|