Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996 |
|
|
|
4E-FE... 75 ή 88 ίπποι? |
|
21-12-12, 22:32
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-12-2012
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
4E-FE... 75 ή 88 ίπποι?
Πολύ καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ. Το όνομά μου είναι Χρήστος, είμαι ολόφρεσκος (πριν λίγο γράφτηκα) και είμαι κάτοχος ενός E101 1.3 σεντάν του '96 από τον Ιούνη που μας πέρασε. Παίδες, κοίταξα στα threads και δεν είδα (ή δεν κοίταξα καλά) να έχει ανοιχτεί σχετικό topic με αυτό το θέμα και εύχομαι πραγματικά να είμαι ο πρώτος που το ανοίγω. Είμαι πρώην Skodάκιας (Fabia 1.4 - Octavia 1.8T), ήμουν Γενικός Γραμματέας του Skoda Octavia Fabia Club, όπως επίσης και administrator του φόρουμ του club.
Επειδή όπως όλοι οι συμπατριώτες μας δυσκολεύονται οικονομικά στις μέρες μας να τα βγάλουν περα, έτσι και εγώ μαζί δηλαδή, έκανα (κατ' εμέ) την καλύτερη, την σοφότερη και την πιο σωστή κίνηση να πάρω Corolla μεταχειρισμένο. Από πού να το πρωτοπιάσεις? Από οικονομία, από αξιοπιστία? Απ' όλες τις απόψεις, είναι ένα value for money αυτοκίνητο.
Στο δια ταύτα (για να μην μακρυγορώ και σας κουράζω)! Επειδή σίγουρα οι περισσότεροι έχετε αρκετές γνώσεις πάνω στα Corolla, ήθελα να ρωτήσω τα εξής. Πώς μπορώ να μάθω αν το δικό μου αυτοκίνητο έχει το μοτέρ των 75 ή 88 ίππων? Το γράφει με κανα κωδικό κάπου πάνω στο μπλοκ ή στο καπάκι? Στην άδεια κυκλοφορίας μήπως?
Και κάτι άλλο σημαντικό!!! Όταν τον Αύγουστο βάρεσε η θερμοκρασία κάτι καλά 40άρια αν θυμάστε, μου δυσκόλευε να παίρνει μπροστά. Το κάνει και ακόμα! Αλλά σπάνια... Τι εννοώ... Μιζάριζε συνέχεια κανονικά, αλλά χωρίς να παίρνει μπρος. Με άφησε μια φορά στο πάρκιν του Carrefour στο Γέρακα. Μου πήγε το μυαλό για αντλία βενζίνης. Την επομένη που το πήγα στο συνεργείο με οδική, ο μηχανικός μου είπε πως δεν είχε θέμα η αντλία, αλλά ο συναγερμός!!! Φώναξε ηλεκτρολόγο, το έφτιαξε κάπως λιγάκι και μετά από μερικές μέρες ξανά τα ίδια. Μέχρι που τον ξήλωσα από πάνω και έφτιαξε. Έλα όμως που πριν λίγο καιρό ξανάρχισε να το κάνει καμια φορά! (Να διευκρινίσω ότι το κάνει όταν είναι πολύ ζεστό ή αν το αυτοκίνητο βρίσκεται παρκαρισμένο σε καμια περίεργη κατηφόρα ή σε πεζοδρόμιο.)
Ευχαριστώ πολύ για την όποια απάντηση προκαταβολικά, όπως και επίσης να ζητήσω συγγνώμη που δεν πέρασα πρώτα να συστηθώ από την ενότητα με τους νέους χρήστες.
|
21-12-12, 22:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλώς ήρθες!
Τα 101 που παρήχθησαν μετά τον 8ο του 1995 είχαν κινητήρα με 75 ίππους. Αυτό έγινε για περισσότερη οικονομία και για τις εκπομπές καυσαερίων.
Η κύρια διαφορά που μπορείς να την δεις και να συγκρίνεις με παλαιότερου από το 1995 μοντέλου είναι στην πολλαπλή εισαγωγής.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
21-12-12, 23:02
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-12-2012
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Υπάρχει μήπως καμια φωτό από το παλαιότερο μοντέλο για να το δώ (ή και το νυν το δικό μου)?
Π.χ. κάποια φωτό από το νετ?
|
21-12-12, 23:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από chris13fan
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Υπάρχει μήπως καμια φωτό από το παλαιότερο μοντέλο για να το δώ (ή και το νυν το δικό μου)?
Π.χ. κάποια φωτό από το νετ?
|
75 ίππων
88 ίππων
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
21-12-12, 23:47
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-12-2012
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευχαριστώ παρα πολύ!
Ναι, σαν της πρώτης φωτό είναι το δικό μου. Αρα 75άρι...
Χμμ... Οφείλω να πώ για 75 άλογα πάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά! Δεν το περίμενα...
|
22-12-12, 02:47
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Βασικά νομίζω ότι αυτός με τα 75 άλογα είναι αυτός:
|
22-12-12, 03:11
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-12-2012
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτό πρέπει να είναι με τα 86 μου φαίνεται. Που ήταν στο επόμενο μοντέλο. (111 δεν λέγεται?)
|
22-12-12, 03:36
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρέπει να έχεις δίκιο. (Ναι, Ε111 λέγεται.)
|
22-12-12, 09:57
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-07-2006
Περιοχή:
thessaloniki
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 185
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλώς ήρθες στη παρέα μας!
Οσο αφορά το προβλημά σου κάνε ένα service στη μίζα,
Κάπως έτσι έκανε κ το δικό μου κ εψαχνα αντλιες κλπ, αλλα ήταν από την μίζα.
__________________
Parisis Car Service
|
|
|
|
22-12-12, 17:55
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 21-12-2012
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dim
Καλώς ήρθες στη παρέα μας!
Οσο αφορά το προβλημά σου κάνε ένα service στη μίζα,
Κάπως έτσι έκανε κ το δικό μου κ εψαχνα αντλιες κλπ, αλλα ήταν από την μίζα.
|
Φίλε dim, είσαι σίγουρος για την μίζα? Μου φαίνεται περίεργο κάπως... Γιατί η μίζα στροφάρει κανονικότατα. Σαν να κόβει παροχή από τροφοδοσία κάνει. Όπως π.χ., immobilizer, συναγερμός (πρώην πλέον), αντλία, ECU και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δεν το αποκλείω βέβαια αυτό που λές. Γιατί αμα αρχίσω να λέω τι κουφές βλάβες είχε βγάλει το Octavia και τι πραγματικά ήταν, θα γράφουμε μέχρι το πρωί...
Και κάτι άλλο όποιος ξέρει... Το αυτοκίνητο έχει κοντά στις 300.000 χλμ. Τι λαδάκι προτείνετε από θέμα ιξώδους? 10w-40? 15w-40? 15w-50 μήπως? Δεν τα έχω αλλάξει ακόμα και δεν ξέρω τι του έβαζε ο προηγούμενος για να σας πώ και αν έχει φυσιολογικό "τσίμπημα". Όπως και να έχει ψιλοτσιμπάει (χωρίς ίχνος κάπνας πίσω)...
Και κάτι τελευταίο. Ξέρετε πόσο περίπου πάει το μαλλί για γενικό σέρβις? Με λάδια-φίλτρο, φίλτρο αέρα, μπουζί, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο καμπίνας ΚΑΙ ιμάντες σετ?
Ευχαριστώ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18503809 seconds (82,11% PHP - 17,89% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:31. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|