Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή κινητήρα ή ρεκτιφιέ
  #1  
Παλιά 10-10-12, 22:37
tristam Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-10-2012
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 151
tristam είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλαγή κινητήρα ή ρεκτιφιέ

Χαιρετώ όλους τους παθιασμένους κατόχους αυτού του φοβερού αυτοκινήτου. Είμαι νέο μέλος και ομολογώ πως έχω εντυπωσιαστεί απο τις γνώσεις που μπορεί να αποκομίσει κάποιος διαβάζοντας το forum. Τις τελευταίες δύο μέρες τις αφιέρωσα διαβάζοντας όλα τα topics που έχουν να κανουν με την E12. Θέλω να παρουσιάσω το πρόβλημα μου και να μου προτείνετε λύσεις.
Πριν 2 χρόνια απέκτησα την Ε12 μου. Είναι μοντέλο 2002 (απο τα πρώτα Ε12), 1.4, sedan με 102.000 χλμ, VIN: JTDBM28E20... Μέχρι σήμερα έχω κάνει 149.000. Ανακάλυψα οτι από τα 125.000, μου καταναλώνει περίπου 1 λίτρο λάδι κάθε 1.000χλμ. Αυτό που έμαθα από εδω είναι οτι κάποια στιγμή έγινε ανακληση σε Ε12 λόγω αυτού του προβλήματος, αλλά τα λινκς για να μάθω αν είμαι μέσα είναι dead. Θεωρώ πως η E12 μου είναι μέσα και πως τώρα είναι αργά να με καλύψει η εγγύηση. Τι μου προτείνετε να κάνω? Να συνεχίσω να του συμπεριφέρομαι σαν δίχρονο scooter (τα 2 γεμίσματα μαζί με ένα λίτρο λάδι ), να επισκευάσω το μοτέρ ή να ψαχτώ για αλλαγή μοτέρ?

Ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-10-12, 22:45
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παρε ενα μεταχειρισμενο μοτερ με κανα 800αρι ευρω.
Ε12 δεν ειχα ακουσει να καινε λαδια..
__________________


Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #3  
Παλιά 12-10-12, 22:10
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Βρισκεις ενα μεταχειρισμενο κινητηρα με τα καινουργιου τυπου πιστονια με λιγα χιλιομετρα απο καποιον που να εμπιστευεστε (οσο γινεται) εσυ και ο μηχανικος σου, και τον τοποθετεις...Η λυση αυτη ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...Κανα 1000 αρικο θα παει με το κλειδι στο χερι...
Αν ψαχτεις για καινουργια μηχανη ή επισκευη (αλλαγες μπλοκ, πιστονια κλπ) θα σου ρθει ο κουκος για αηδονι...Επισκευη κανα 2,5 χιλιαρο μπορει κ παραπανω...Καινουργιο μοτερ? Γ@μ@τ@...10 χιλιαρικα...Για αυτο λεω οτι το μεταχειρισμενο ειναι μονοδρομος...
Αμα ενδιαφερεσαι και για το κατι παραπανω, καρφωσε μια μεταχειρισμενη 1800αρα απο mr2 η Celica...Κουτι καθεται, χωρις μετατροπες, και περιπου στο ιδιο κοστος με την 1400αρα σου...Αντε καμια 200αρια ευρω παραπανω...Εγω αυτο θα κανω στο δικο μου αμα τα φτυσει...
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #4  
Παλιά 12-10-12, 22:20
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Βαζεις καλο ψαγμενο μεταχειρισμενο και τελειωνεις...1400, 1600, 1800 ο,τι γουσταρεις...Μη το σκεφτεσαι καθολου για επισκευη...Δε σε συμφερει με τιποτα...Αμα βαλεις καινουργιο μπλοκ πιστονια κλπ παει 2500-3000 ευρω...Ενω αμα κανεις ρεκτιφιε θα σου ρθει καπως φτηνοτερα αλλα ειναι μεγαλο ρισκο...Οι κινητηρες με ρεκτιφιε εχουν πικρη ημερομηνια ληξης φιλε μου...Πιστεψε με...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-10-12, 22:47
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Καταρχην καλως ηρθες φιλε μου και καλη διαμονη!!!

Για μενα η λυση στο προβλημα σου ειναι ο υπερκυβισμος!!!!Υπαρχει και σχετικο Thread!!!
Οτι λυση ομως και να σου προτεινουμε το θεμα ειναι ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις για το αμαξι σου?Δυστυχως χωρις κεφαλαια δεν γινεται τιποτα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-10-12, 22:48
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σιγα μην καθεται να κανει μ@λακιες με υπερκυβισμους...
Ενα μαμα μοτερ(1ΖΖ) πρεπει να βαλει πανω και τελος.
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-10-12, 23:01
tristam Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-10-2012
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 151
tristam είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιάς και είναι το οικογενειακό αυτοκίνητο θα έκρινα σωστό να κινηθώ με γνώμονα την οικονομία καυσίμου και τις λιγότερες δυνατόν περιπέτειες που θα κοστίσουν σίγουρα παραπάνω αργά ή γρήγορα. Το ερωτημα είναι να δώσεις 800 ευρώ πχ συν κόστος εργασίας για ένα μεταχειρο μοτέρ αγνώστου προελέυσεως ή μήπως θα ήταν πιο οικονομικό και αξιόπιστο να μπεί στο συνεργείου κάποιου τσεκαρισμένου μάστορα (προτεινόμενο φυσικά απο εσάς) που μπορεί μεν να κοστίσει το ίδιο αλλά το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο?
Απότι κατάλαβα το κόστος και στις δύο περιπτώσεις θα είναι περίπου το ίδιο ή κάνω λάθος?
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-10-12, 23:08
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tristam Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιάς και είναι το οικογενειακό αυτοκίνητο θα έκρινα σωστό να κινηθώ με γνώμονα την οικονομία καυσίμου και τις λιγότερες δυνατόν περιπέτειες που θα κοστίσουν σίγουρα παραπάνω αργά ή γρήγορα. Το ερωτημα είναι να δώσεις 800 ευρώ πχ συν κόστος εργασίας για ένα μεταχειρο μοτέρ αγνώστου προελέυσεως ή μήπως θα ήταν πιο οικονομικό και αξιόπιστο να μπεί στο συνεργείου κάποιου τσεκαρισμένου μάστορα (προτεινόμενο φυσικά απο εσάς) που μπορεί μεν να κοστίσει το ίδιο αλλά το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο?
Απότι κατάλαβα το κόστος και στις δύο περιπτώσεις θα είναι περίπου το ίδιο ή κάνω λάθος?
Αν προκειται απλα για επισκευη του υπαρχον 1.4 τοτε ΝΑΙ θα κοστισει περιπου οσο και να βαλεις ενα μεταχειρα μοτερ ,αγνωστου φυσικα προελευσεως ,χιλιομετρων,καταστασης!!!
Αν τιθεται θεμα οικονομιας τοτε η επισκευη του 1.4 ειναι μονοδρομος!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 10-10-12, 23:44
georgezze12 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2009
Μοντέλο: ZZE 12 TS COMPRESSOR TTE
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 99
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
georgezze12 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα και απο εμενα.
καταρχας να ξεκινησουμε σωστα.ανακλιση δεν ειχε γινει ποτε σε οτι εχει να κανει με την καταναλωση λαδιου σε μοτερ zz.απλα υπαρχει τεχνικη οδηγια και παραταση της εγγυησης στην καταναλωση λαδιου + 1 χρονο(απο το εργοστασιο)
δηλαδη 7 χρονια ¨η 200.000 χλμ.οντως 1 λιτρο στα χλμ που γραφεις ειναι πολυ.οι λυσεις ειναι οι εξης κατα την γνωμη μου:μοτερ μεταχ γενιας 2004 και μετα(ειται 1,4 ,1,6 ,1,8) (δεν φενεται ουτος η αλλος) η αλλη λυση το λυνεις και βλεπεις τι γινεται αν και πιστευω με τοσα μοτερ που εχω δει λυμενα οτι οι κυλινδροι θα εχουν γινει οβαλ(το προβλημα ειναι απο τα ελατηρια-εμβολα)τα βελτιωμεναα εχουν περισσοτερες τρυπες λαδιου.τωρα για ρεκτιφιε θα δεις και θα πραξεις.η λυση που θα επιλεξεις συγουρα εξαρταται και απο το οικονομικο που θα διαθεσεις.


Υ.Γ για να μην υπαρξουν περεξιγησεις για το θεμα εγγυησης προηποθετει οτι το αυτο/το κανει ολα τα απαιτουμενα service που οριζει ο κατασκευαστης σε επισημο συνεργειο ¨η να μπορει ο πελατης να αποδιξει με εγγραφα ανταλ/κων
οτι τα ανταλ/κα ειναι εφαμιλα με αυτα που οριζει ο κατασκευαστης
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 10-10-12, 22:51
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αντρεα ολα στο προγραμμα ειναι!!!!
Για αυτο λεμε ποσα διαθετει ο ανθρωπος και φυσικα τι θελει να κανει.....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλαγή τύπου λαδιού, σε παλιό vvti κινητήρα; agrileza TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 04-06-21 20:08
Ήχος από κινητήρα Thomas_K SUPPORT 22 07-10-09 14:59
Αλλαγή κινητήρα Demonz_Corolla TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 19-01-07 02:49
Αλλαγή Κινητήρα Από Ε12 1.4 Σε Celica Vvti 2003 1794cc wasntme TOYOTA COROLLA E 12 5 26-04-06 10:19
Αλλαγώ Κινητώρα kissand SUPPORT 4 08-04-05 17:37



Page generated in 0,17173290 seconds (82,17% PHP - 17,83% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:30.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)