Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
νεο Yaris |
|
13-08-12, 19:36
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-04-2012
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
νεο Yaris
καλησπερα παιδια! εχει κανεις εμπειριες απο καινουριο yaris? εχετε να πειτε τιποτα για τισ εκδοσεις που βγαινει(βενζινη,περτρελαιο,υβριδικο,lpg)? εχετε ακουσει τιποτα?
|
14-08-12, 00:58
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα Το D-4D (diesel) ειναι ο κορυφαίος κινητηρας σύμφωνα με συγκριτικο του drive και καλυτερος απο καθε αλλον σε κουλτουρα λειτουργειας , ραφιναριμενη συμπεριφορα , ησυχία και απόδοση ειχε συγκριτικο με το corsa οπου το Yaris D-4d στελνει το corsa αδιαβαστο... στην συνοψη λέει οτι ειναι λιγο ακριβο αφου μπορουμε να παρουμε το 1.33 βενζίνης αφου εχει χαμιλη καταναλωση 7.1 . Το d-4D έχει στο συγκριτικό 5,5 μεση. Το yaris Hybrid ειναι αλλη κατηγορία αυτοκινητο απλά κορυφή, 4.5 λιτρα καταναλωση κανωνική σε όλες τις συνθηκες και μεσα σε πολι εκτος και συνδιαμενος μετριμένο με V-box περιοδικων . Εαν εισαι στην αθηνα Συνεχεια περνεις HSD εαν καθε μηνα κανεις πολά χιλιομετρα πέρνεις diesel σε συμφέρει καλύτερα. Σε σχεη με τα παλιοτερα yaris το νέο Απλα δεν έχει καμια σχέση σε όλους τους τομεις μακραν βελτιωμενο.
Αυτα
|
|
|
|
14-08-12, 05:49
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-04-2012
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ma-corolla
καλησπέρα Το D-4D (diesel) ειναι ο κορυφαίος κινητηρας σύμφωνα με συγκριτικο του drive και καλυτερος απο καθε αλλον σε κουλτουρα λειτουργειας , ραφιναριμενη συμπεριφορα , ησυχία και απόδοση ειχε συγκριτικο με το corsa οπου το Yaris D-4d στελνει το corsa αδιαβαστο... στην συνοψη λέει οτι ειναι λιγο ακριβο αφου μπορουμε να παρουμε το 1.33 βενζίνης αφου εχει χαμιλη καταναλωση 7.1 . Το d-4D έχει στο συγκριτικό 5,5 μεση. Το yaris Hybrid ειναι αλλη κατηγορία αυτοκινητο απλά κορυφή, 4.5 λιτρα καταναλωση κανωνική σε όλες τις συνθηκες και μεσα σε πολι εκτος και συνδιαμενος μετριμένο με V-box περιοδικων . Εαν εισαι στην αθηνα Συνεχεια περνεις HSD εαν καθε μηνα κανεις πολά χιλιομετρα πέρνεις diesel σε συμφέρει καλύτερα. Σε σχεη με τα παλιοτερα yaris το νέο Απλα δεν έχει καμια σχέση σε όλους τους τομεις μακραν βελτιωμενο.
Αυτα
|
ουσιαστικα η βενζινη ειναι καπως απλησιαστη.yaris με 7,1 πολυ μου κανει...
ομως να ρωτησω οι ντιζελ δεν εχουν πιο αραια αλλα και πιο ακριβα σερβις απ οτι οι βενζινες?
και εκτοσ αυτου τα HSD yaris τι κοστος συντηρησης εχουν?
|
|
|
|
14-08-12, 10:22
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα υβριδικά εχουν την μικρότερη κατανάλωση και απο το πετρέλαιο αλλά είναι αρκετά ακριβότερα! αν θες μικρότερη κατανάλωση καλύτερα υβριδικό! μάλλον λίγο δύσκολο να ξέρουμε ακριβώς τι συντήρηση θέλει το υβριδικό! ο κινητήρας του αφού είναι με βενζίνη θέλει τα κλασικά που τα ξέρεις φαντάζομαι, ο ηλεκτροκινητήρας δε νομίζω να θέλει κάτι, αλλά όταν θα χρειαστείς μπαταρίες σίγουρα θα είναι μεγάλο το κόστος! βέβαια αυτό θα γίνει μετά από χρόνια! στο πετρέλαιο τώρα υπάρχει και η τουρμπίνα σε ΟΛΑ τα πετρελαιοκίνητα μοτερ που σημαίνει πως και αυτή μπορεί να πάθει κάτι και καταπονείτε και θεωρώ πως είναι κάτι παθητικό στο κινητήρα. Δλδ μπορει το πετρελαιοκίνητο μοτερ να μην έχει σύστημα ανάφλεξης (κάνουν αυτανάφλεξη) γιαυτό λένε πως είναι φτηνότερα τα service, αλλά τι γλιτώνεις στην ουσία? μόνο τα μπουζι!!! σιγα δλδ....και επειδή το πετρελαιο είναι το χειρότερο καυσιμο απο θεμα καθαρότητας και καταλοιπων καυσης να πω πως στα πετρελαιοκινητα υπαρχουν ειδικα φιλτρα (δεν ξερω πως τα λενε) και δεν υπαρχουν στα βενζινοκινητα και ειναι ακριβα αυτα, αυτό όμως δεν το λέει κανείς....όπως και αν έχει αν βαλουμε κάτω τι τιμές και τις καταναλωσεις + οτι το τουρμπο δινει καλη ροπη και καλυτερη επιταχυνση και παει ανετα το μοτερ με το πετρελαιο εγω θα επαιρνα diesel! επισης στο υβριδικο οι μπαταριες πιανουν πολυ χωρο και εγω τον χωρο θα τον ήθελα! αυτο ομως μαλλον ισχυει στο Auris! γιατι στο Yaris στην σελιδα δειχνει να εχουν ιδιο χωρο αποσκευων! καλα που εχει τις μπαταρίες?
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/y...redirect=false
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 14-08-12 στις 10:29.
|
|
|
|
14-08-12, 10:47
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
σαν κάτοχος υβριδικου απλά να σε ενημερώσω ότι όλα είναι θέμα αναγκών-προτεραιοτήτων.
η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα παίζει εκεί που θέλεις εσυ πάντα.αν το πάρεις και πηγαίνεις τέρμα θα κάψει.αν βλέπεις κόκκινο φανάρι και εσύ συνεχίζεις και πατάς γκάζι και τελευταία στιγμή φρενάρεις απότομα,τρως γρήγορα τα τακάκια κλπ κλπ.
με νορμαλ οδήγηση είναι οικονομικό.με προσεκτική-οικονομική οδήγηση είναι ακόμα ποιο οικονομικό.παράδειγμά κυψέλη-βάρκιζα έχω κάνει το δείκτη μεσης κατανάλωσης να δείχνει από 3,2 έως 5,5.ίδιο δρομολόγιο ίδια ώρα,ίδια άτομα μέσα.απλά στο ποτάμι στη μία περίπτωση πήγαινα με σχεδόν 90 χιλ χαλαρά και έβλεπα στιγμιαία καταναλωση 1,8 έως 4(στα ανηφορικα τμήματα) και στην άλλη 140-150 και στο κομματι της παραλλιακής με ταχυτητες 80-100.
στα σέρβις τώρα πληρώνεις λάδια και φίλτρα (και δεν συνηστώ το λάδι της toyota γιατι δεν βαζει το σωστό).δεν πληρώνεις ποτέ δίσκο πλάτό,ιμάντα χρονισμού και δυναμό (για ιμαντα δυναμο κατα 95% σιγουρος),τακάκια εγώ στα 35000 τα έχω ακόμα καινουργια λόγο του ότι προσπαθώ πάντα να εκμεταλεύομαι το δυναμικό φρενάρισμα του ηλεκτροκινητήρα στο μέγιστο.
βέβαια να γνωρίζεις ότι οι μπαραρίες έχουν κανα 2500 και το inverter μπροστά κανα 4000 σαν ανταλλακτικά.μπορεί σε κάποιον να κάτσει εκτός εγγύησης ή μπορεί και να μην σου βγάλει πρόβλημα ποτε.συνήθως τα προβλήματα σε αυτούς τους τομείς τα συναντάς κοντά στις 300.000 χιλ από ότι το έχω ψάξει.
επιπλέον όταν αγοράζεις ένα υβριδικο αυτοκίνητο και το οδηγείς σε βάζει απο μόνο του στο τριπάκι να προσπαθήσεις να επιτύχεις χαμηλή κατανάλωση.
κλείνωντας να τονίσω ότι είπα και στην αρχή.η αγορα του ειναι ανάλογα με τις προταιρεότητες που βαζεις εσύ.
κάτω από το δεξί σου πόδι έχεις πολύ δύναμη άσχετα αν η toyota για ευνόητους λόγους την έχει περιορίσει με πολλά ηλεκτρονικά συστήματα.
δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει τη ροπή του από το μηδέν.αυτό σημαίνει ότι το αυτοκινητο δεν είναι φτιαγμενο για να ξεκινάς τάπα στα φανάρια ή να κάνεις σβουρες κλπ κλπ.όχι ότι δεν μπορει,κάθε άλλο αλλά κάποια στιγμή θα σε πονέσει.
σε βιαστικές εκκινήσεις το traction και όλα τα υπολοιπα καλούδια προσπαθούν αλλά αν το πιεσεις αφήνεις το λάστιχο κάτω για πλάκα με ότι αυτο συνεπαγεται.ελπίζω να βοήθησα
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 14-08-12 στις 10:53.
|
|
|
|
18-08-12, 01:21
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
στα σέρβις τώρα πληρώνεις λάδια και φίλτρα (και δεν συνηστώ το λάδι της toyota γιατι δεν βαζει το σωστό).δεν πληρώνεις ποτέ δίσκο πλάτό,ιμάντα χρονισμού και δυναμό (για ιμαντα δυναμο κατα 95% σιγουρος),τακάκια εγώ στα 35000 τα έχω ακόμα καινουργια λόγο του ότι προσπαθώ πάντα να εκμεταλεύομαι το δυναμικό φρενάρισμα του ηλεκτροκινητήρα στο μέγιστο.
βέβαια να γνωρίζεις ότι οι μπαραρίες έχουν κανα 2500 και το inverter μπροστά κανα 4000 σαν ανταλλακτικά.μπορεί σε κάποιον να κάτσει εκτός εγγύησης ή μπορεί και να μην σου βγάλει πρόβλημα ποτε.συνήθως τα προβλήματα σε αυτούς τους τομείς τα συναντάς κοντά στις 300.000 χιλ από ότι το έχω ψάξει.
|
Σε ευχαριστούμε πολύ για την γνώμη την είχαμε ανάγκη, δεν πρεπει να ειναι πολλά ατομα με υβριδικά. Δεν πληρώνεις ποτέ δίσκο πλατό,ιμάντα χρονισμού και δυναμό επιπλέον απο αυτό που πολύ σωστά πρόσθεσες στο Yaris HSD υπάρχει ακόμα μια βελτίωση τα τακάκια είναι ανθεκτικότερα στο φρενάρισμα με συνέπεια η Τoyota να σου λεει οτι έχεις ακόμια ποιο οικονομικό σερβις. τακάκια για 90.000km λένε στην toyota. To πετρέλαιο D-4D εχει ακριβώς τα ιδια σέρβις με το βενζινοκίνητο τωρα τα κόστη είναι ελαφρός μειωμένα. περιίπου στα ιδια βγαίνουν. Το υβριδικό οπως ο φιλος μα ειπε οταν το πιέσεις θα κάψει κανονικά και σαν βενζινη. επέτρεψε μου σαν κάτοχος ντιζελ μοντελου με τον ιδιο κινητήρα να γερνω προς τα ντιζελ . Δεν ξερω γιατι αλλά τις βενζίνες ακόμα και υβριδικές τις φοβάμαι, ειναι βενζίνη και οταν ειναι βενζίνη για μενα είναι φύρα. Απο κει και περα θα μας διαφωτίσει περισσότερο ο Κωστας αν δεν κανω λαθος με το Ayris HSD.
|
21-08-12, 22:21
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μια βλακεια και μιση εχω να πω, κακασχημο εξωτερικα υπερβολικα ακριβο για την κατηγορια του,καιει πολυ για τα κυβικα του λογω 185/65-15 ελαστικου,ψιλοσκληρα πλαστικα στο εσωτερικο αλλα εχει καθισματα με καλη πλευρικη στηριξη.Κριμα το προηγουμενο ηταν καλυτερο...
|
24-08-12, 19:49
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan
Μια βλακεια και μιση εχω να πω, κακασχημο εξωτερικα υπερβολικα ακριβο για την κατηγορια του,καιει πολυ για τα κυβικα του λογω 185/65-15 ελαστικου,ψιλοσκληρα πλαστικα στο εσωτερικο αλλα εχει καθισματα με καλη πλευρικη στηριξη.Κριμα το προηγουμενο ηταν καλυτερο...
|
διαφωνώ απόλυτα! Γιατι απλά δεν ισχύει , είναι πολύ καλύτερο απο τα προηγούμενα με συμπεριφορά που δεν είχαν τα προηγούμενα ξέρω γιατί είχα και τα προηγουμενα!
|
24-08-12, 21:56
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-01-2009
Μηνύματα: 190
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω που το εχω το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο ανετο και οικονομικο.Απο κει και περα ειναι θεμα γουστου..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
To νέο Yaris |
espoff |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
27 |
28-07-11 11:48 |
2009 YARIS F/L |
Fun2Drive |
OFF TOPIC |
21 |
04-12-08 17:07 |
Μοτερ για Yaris |
GEORGE N. |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
22 |
29-11-08 22:13 |
YARIS με ΒΤ 20ν |
TOLIS EE80 |
OFF TOPIC |
16 |
11-08-07 19:01 |
Yaris |
Fanis |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
14 |
18-03-05 13:12 |
Page generated in 0,17779708 seconds (83,39% PHP - 16,61% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|