Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan
αλλαζω τα λαδια στις 7500 χλμ παντα μαζι με φιλτρο και στην αλλαγη αν θελεται το πιστευεται το λαδι ειναι ακομα ξανθο εχω παθει πλακα!!!Σιγουρα θελει αντικατασταση μοτερ ο φιλος!!!
|
Καταρχας μηχανολογικα αν το πας το θεμα, το οτι σου βγαινει το λαδι ξανθο μετα απο 7.500km ειναι ανησυχητικο! Τοτε μου λες αυτοματα οτι για ενα λογο ακομα που εχει φτιαχτει, εκτος απο να λυπενει, να "καθαριζει" τον κινητηρα και να τον "ξεκαπνιζει", γιατι προφανως ξερετε απο που περνα ενα λαδι, αυτοματως ολο αυτο δεν ισχυει σε εσενα. Και ειναι παραξενο πραγματικα αν συμβαινει...
Κατα τα αλλα, παιδια γιατι φερνουμε ετσι παντα την καταστροφολογια για ολα. Τι θελω να πω.
Εννοειται οτι με την μια το συμπερασμα οτι θελει αλλαγη το μοτερ ειναι λαθος. Βαστατε λιγο...
Για μενα θα πρεπει να κανει πρωτα μια αλλαγη λαδιων, αλλον αριθμο...ισως λιγο πιο χοντρο λαδι. Σιγουρα οι μεταβλητοι χρονισμοι απαιτουν ψιλο λαδι, εξισου και ολα τα νεα αυτοκινητα με μεταβλητο ολα εχουν προτεινομενα ψιλα λαδια ακομα και σε χωρες οπως η Ελλαδα που το καλοκαιρι βραζουμε (οκ εχουν εξελιχθει τρομερα τα ψιλα λαδια ωστε να μη χανουν ευκολα τις ιδιοτητες τους ακομα και σε θερμα κλιματα) αλλα απο την αλλη, οι ανοχες που εχει ενα μοτερ απο την αρχη της ζωης του μεχρι και τα 60-70.000km δεν ειναι οι ιδιες.
Συμφωνω και με αυτο:
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από termagazis
απο εκει κ περα λεπταινει πολυ το λαδι απο την πολυχρησια κ λιγο κ οι ανοχες που εχει παρει το μοτερ(εντος λογικων οριων)λογικο ειναι στα 15.000 να σου λειπει λαδι.
|
Για μενα κανε ενα τσεκ με αλλα λαδια, με λιγο πιο χοντρα...και εδω ειμαστε παλι. (τι νουμερο λαδι του φορας τωρα?)