Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > Γνωσιακή Βάση Δεδομένων

Γνωσιακή Βάση Δεδομένων Μία πολυ καλη προσπαθεια ωστε να μπορειτε να βρειτε ευκολα αυτο που θελετε και ετσι να ειμαστε πιο ενημερωμενοι .

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αντικατάσταση αμορτισερ με Koni sport corolla 101-111
  #1  
Παλιά 04-12-11, 21:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αντικατάσταση αμορτισερ με Koni sport corolla 101-111

Στο παρόν θέμα θα πω την διαδικάσια που ακολούθησα μαζί με μερικές φωτογραφίες για να κόψω τα kyb excel-g (μαύρα) που είχα κρατήσει από όταν αγόρασα μεταχ. την corolla και έβαλα μέσα τα koni sport κίτρινα που ειναι ρυθμιζόμενης σκληρότητας 2 κύκλους (720 μοίρες), τα μπροστά είναι εξωτερικά ρυθμιζόμενα αλλά τα πίσω πρέπει να βγουν! γιατί πρέπει το έμβολο να το πάμε τέρμα κάτω για να το ρυθμισουμε! επίσης ειναι και τα 4 σε φυσίγγια άρα πρέπει να κόψουμε και τα 4 αμορτισερ! προσοχή στους κωδικους να μην την πατησετε σαν εμενα!!! η corolla 1993-1994 (Απριλιος καπου εκει) έχει διαφορετικο παχος το πισω αμορτισερ! ενώ μετα μεχρι και 2001 ειναι ποιο λεπτό! ετσι εμενα μου εδωσαν λαθος και ξανατρεχα μετά!!! οι σωστοι κωδικοι για αντικασταση των excel-g, AGX ειναι αυτοι που θα δειτε στις φωτος παρακατω, για να ειστε 100% σιγουροι μετρατε εξωτερικα με πολυμετρο την μπουκαλα των πισω να ειναι 49mm παχος! τα αλλα δεν ξερω ακριβως ποσο ειναι αλλα πρεπει να ειναι αναμεσα σε 42-45mm! περισσοτερα στην σελιδα της koni www.koni.com

Για να βγαλετε τα αμορτισερ (υποθετω πως ξερουμε τι λυνουμε και πως απο βιδες οποτε δεν τα αναφερω τωρα), μπορειτε να σηκωσετε το αμαξι πρωτα και μετα με εναν υδραυλικο γρυλο, εγω εχω 2 τονων παιζουμε με τα ψαλιδια ή τους πισω βραχιονες ώστε να μειωσουμε οσο μπορουμε το υψος, δεν λυνουμε τα top mounts παρα μονο το κεντρικο παξιμαδι! ετσι μπορουμε να λυσουμε απο πανω τα ελατηρια ΧΩΡΙΣ να χρειαστουμε εργαλειο για να τα μαζεψουμε! το ιδιο μπορει να γινει και στα μπροστα και στα πισω. Μετα τα πισω με την ιδια διαδιασια μπορουμε να τα ξαναβαλουμε και με τον γρυλο σηκωνουμε το ακρο προς τα πανω προσεχοντας παντα την θεση του ελατηριου και το εμβολο του αμορτισερ να περασει σωστα μεσα στην βαση του στον θόλο.
Εγώ ευτυχως έφτιαξα με στηριγματα δοκων Μ10 και ντιζα Μ10 και παξιμαδια εργαλείο για να μαζευω τα ελατηρια γιατι στα μπροστινα χρειαζεται!!! δυστυχως μπροστα εχει πιατο στο πανω μερος και ετσι γλιστραει στο ρουλεμαν του top mount και δεν μπορουμε να περασουμε τα αμορτισερ ξανα! πρεπει να εχουμε εργαλειο να μαζεψουμε τα ελατηρια! κανει απο 80-120+ ευρώ εκτος αν φτιαξουμε! το δικο μου κοστισε μολις 8 ευρώ!!!
Στο σημειο αυτο να πω πως αν εχουμε ελατηρια χαμηλωματος γιατι εγω εχω μαμίσια, μπορει να μην χρειαζεται καν εργαλειο γιατι ειναι ποιο κοντά τα ελατηρια.
Ελεγχουμε τις βασεις των αμορτισερ για τυχον τζογους και τα bump stops να μην ειναι σκισμενα! οτι ειναι χαλασμενο πρεπει να αντικατασταθει!

Για τα κοψιματα τωρα κανονικα πρεπει να μετρησουμε το μηκος των κονι ωστε μεσα στα γονατα των kyb να πατησει κατω και το μερος που εχει τα εξογκοματακια να μπει μεσα στο γονατο και να σφηνώσει καλά. Εγώ τα έκοψα ακριβως μετα την ραφη που εχουν τα excel-g, στο 1ο που θα δειτε στην φωτο μετα το ειχα κοψει λιγο παρακατω, ΔΕΝ ειναι σωστό εκει! θελει ακριβως στο τελείωμα της ραφής! το ιδιο και στα 2 πισω, ετσι η τσιμουχα που μπαινει μετά καλυπτει το κενό! εγώ παντως εβαλα και σιλικονη γιατι με χαλαγε το κενό. Τα εκοψα με σιδηροπριονο αλλα μου εβγαλαν την πιστη, μπορειτε και με ενα μικρο τροχάκι.
ΠΡΙΝ τα κοψετε κανετε μια μικρη τρυπα στο κεντρο στο κατω μερος του αμορτισερ πχ 6mm και αδειαζετε τα λαδια καπου, αφου το εχετε μετα κοψει και ειναι κουφαρι στο κατω μερος ανοιγουμε τρυπα μεγαλυτερη 14mm για να περασει η βιδα που θα πιασει στο κατω μερος των koni. ΠΡΟΣΟΧΗ η τρυπα να ειναι στο κεντρο!!! οπως θα δειτε εμενα εφυγε μια και εφαγα μια ωρα στο λιμαρισμα για να περασει η βιδα!
Πριν τα βαλουμε στο αμαξι τα παιζουμε πανω κατω πολλες φορες για να δουλευουν καλύτερα μετά, και ρυθμιζουμε τα πισω +180 μοιρες και τα μπροστα τερμα μαλακα και οταν κανουμε μερικα χλμ μετα τα παμε +360 μοιρες. Σημερα που εκανα μια βολτα με χαλασμενη ευθυγραμμιση ειδα τρελη διαφορα σε σχεση με τα πεσμενα AGX! θα δειτε σε μια φωτο μια συγκριση ποσο ποιο πανω στεκετε το κονι! το αλλο το τραβαγα και μετα εμενε μεσα!!! ετσι ο κολος του αυτοκινητου ειχε κατσει!
Αν θελετε να κανετε οποιαδηποτε σχολια παρατηρησεις κτλ επειδη εδώ δεν γινεται μπορείτε στο θεμα ανάρτηση στην Ε11 εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...=22036&page=50
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Koni pisw enwma.JPG
Εμφανίσεις:  150
Μέγεθος:  141,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Gonato kyb pisw mesa meros.JPG
Εμφανίσεις:  146
Μέγεθος:  244,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Gonato kyb parakentri tripa.JPG
Εμφανίσεις:  154
Μέγεθος:  157,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Exolkeas elatiriwn 2.JPG
Εμφανίσεις:  172
Μέγεθος:  237,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Koni sport kitrina 1.JPG
Εμφανίσεις:  167
Μέγεθος:  240,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Koni sport silikoni.JPG
Εμφανίσεις:  101
Μέγεθος:  149,4 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kwdikoi koni sport mprosta.JPG
Εμφανίσεις:  75
Μέγεθος:  91,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kwdikoi koni sport pisw.JPG
Εμφανίσεις:  60
Μέγεθος:  103,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kyb Excel-g kommeno 1.JPG
Εμφανίσεις:  65
Μέγεθος:  146,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  kyb excel-g me koni sport.JPG
Εμφανίσεις:  70
Μέγεθος:  148,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kyb Excel-g mesa.JPG
Εμφανίσεις:  69
Μέγεθος:  214,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kyb-koni apo katw vida.JPG
Εμφανίσεις:  66
Μέγεθος:  110,4 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Kyb poy kovoyme.JPG
Εμφανίσεις:  78
Μέγεθος:  144,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Sigkrisi agx me koni sport.JPG
Εμφανίσεις:  85
Μέγεθος:  172,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Vash tholoy pisw.JPG
Εμφανίσεις:  80
Μέγεθος:  88,3 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-12-11, 23:04
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 361
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τι μου θυμησες.....ακριβως το ιδιο ειχα κανει και εγω....τρενο το corollaki....καλη επιλογη και απλα δεν τα ξανααλλαζεις,απλα οταν χρειαστει τα επισκευαζεις μονο....
το μονο τους αρνητικο που ειχα παρατηρησει ειναι πως αν τα ειχες καργα σφιγμενα για καιρο και μετα ηθελες να τα μαλακωσεις,δεν ακουγανε και κοπανουσε πολυ το αμαξι....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-12-11, 18:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ειχα και στο starlet gt, και δεν ειχε γινει αυτο που λες ποτέ, ίσως να σου έτυχε ή να κόλλησαν οι ντίζες που γυρνάνε την βαλβίδα στο κάτω μερος τους. Σίγουρα πάντως αν θελει καποιος απλα αμορτισερ και να ειναι επισκευασιμα και ρυθμιζομενα απλά ΔΕΝ υπάρχει αλλη επιλογη! ολα τα άλλα δεν ειναι επισκευάσιμα και εκτος τα AGX αν δεν κανω λαθος δεν υπάρχουν και αλλα αμορτισερ να έχουν ρυθμιζόμενη σκληρότητα! και μάλιστα με λογικότατο και σχετικά φτηνό κόστος!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > Γνωσιακή Βάση Δεδομένων

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aντικατάσταση αμορτισερ πορτμπαγκαζ με απο Corolla Liftback E11 NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 20-02-22 14:11
Αντικατάσταση κρεμαριέρας σε corolla 101/111 all models NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-06-16 22:47
corolla 1.4 sport ΣΤΑΘΗΣ LK ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 13-09-09 09:43
Αναβάθμιση σε αναρτηση Ε12. KONI SPORT+Eibach endurasKE-30 TOYOTA COROLLA E 12 47 01-10-08 10:53
Μετατροπή COROLLA 1.4 σε T-SPORT fotinos SUPPORT 24 28-09-07 14:29



Page generated in 0,11870599 seconds (76,76% PHP - 23,24% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:16.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)