Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ 4EFTE:ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ... |
|
22-08-11, 16:39
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ 4EFTE:ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ...
Το αμαξι το δουλευα για αρκετο καιρο σε πιεση 0,5 να δω πως θα παει μετα την μετατροπη και ολα ηταν καλα,μολις του πηγα την πιεση 0,7 εμφανιστηκε θεματακι.1η 2α ανοιγει και φορτωνει κανονικα μεχρι τους κοφτες μολις μπει 3η και πατησει η πιεση τα 0,7 κοβει μονο του το μοτερ σαν να παταω φρενο,αφηνω γκαζι και ξαναπαιρνει στροφες....αν δεν την ανοιξω την 3η πολυ ολα ειναι κανονικα με ολες τις ταχυτητες αν και δεν ξερω αν θα μου το κανει και στις υπολοιπες γιατι φοβαμαι οτι θα μου δωσει στο χερι κατι.....
εχω σκεφτει την τρομπα μηπως μενει απο βενζινες γτ και ο μηχανικος μου,μου ειχε πει να εχω στα υποψην μια τρομπα καποια στιγμη τοτε που δουλευα 0,5...τι λετε????
|
22-08-11, 18:20
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω δουλευω 0,75 και δεν εχω κανενα προβλημα,μηπως εχεις προβλημα με τον ρυθμιστη πιεσης?δες και την τρομπα βεβαια πηπως εχεις προβλημα
|
|
|
|
22-08-11, 19:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχήν οταν βαλουμε 4E-FTE η τρομπα ειναι η ΙΔΙΑ που είχαμε και πριν! και στο Starlet οταν το εκανα GT εμεινε ιδια! corolla EE111 στρογγυλοφαναρη, starlet ep91, ep82 εχουν ιδια τρομπα, δεν ξερω αν ειναι ιδιες με του GT/Glanza παντως ΔΕΝ υπάρχει κανενα προβλημα τουλαχιστον με την ct9, και ακομα και οταν βαζουμε μεγαλυτερες τουρμπινες κανουν αλλα πραγματα για παραπανω καυσιμο πχ apexi S-AFC, μεγαλυτερα μπεκ κτλ και η τρομπα παλι ιδια! οποτε αν δεν εχει προβλημα το αποκλειω να φταιει αυτή!
πως εκανες με μοτερ να δουλευει 0.5 bar? με τι τροπο? οταν βαλουμε επανω το μοτερ οπως ειναι τα σωληνακια δουλευει 0.65, αν ελευθερωσουμε το σωληνακι απο το wastegate actuator, αυτο που παει σε ενα μαυρο σωληνακι μεταλλικο για το hi-low switch τοτε παει 0.7 εμενα ΠΑΝΤΑ τοσο δουλευει από το 2003 μεχρι και σημερα! μήπως εχεις ρυθμιζομενo wastegate actuator και το ρυθμισατε 0.5?
Αυτο που κοβει αποτομα μου θυμιζει κοφτη πιεσης! το παραξενο ειναι πως μπαινει στα 0.87 bar! μήπως υπάρχει καποιο προβλημα και σου βαραει κοφτη? αλλα πως γινεται στα 0.7? στα 0.87 ειναι ο κοφτης! δοκιμασμενο! είσαι με την μαμα πλαστικη σωληνα εισαγωγης πανω στην Ct9 σωστα?
Αν πιασεις με την 1η και 2αρα 0.7 bar τι κανει? γιατι αναφερεις μονο στη 3η ταχυτητα τα 0.7?
Jason εσενα γιατι 0.75 τι εκανες παλι ? btw με μαμα σεταπ για να μην εχουμε προβλημα καυσιμου μπορει να δουλεψει μια χαρα μεχρι 0.8 bar, στα 0.87 bar (φαινεται στα μπαρομετρα σαν 0.9) εχει κοφτη πιεσης, εκτος αν τον εχουμε αφαιρεσει με FCD.
Μόλις θυμήθηκα πως μια φορα στο starlet gt ειχα βγαλει την μαμα πλαστικη μαυρη σωληνα και ειχα βαλει την φιλτροχοανη ακριβως διπλα στην τουρμπινα, αυτο εχει σαν αποτελεσμα (στην CT9) να ανεβαζει τρελα πιεση!!! ευτυχως υπηρχε κοφτης στα 0.87 και δεν εσπασε το μοτερ! αυτο που εκανε ήταν σαν γκουφφφ γκουφφφ και δεν πηγαινε εκοβε τα παντα και γονατιζε το αμαξι, αφηνα γκαζι και μετα ξαναπηγαινε αλλα με 3η + ξανα τα ιδια και κλωτσιες. Αυτο το φαινομενο ειναι οταν βαραει κοφτη πιεσης! σημαινει πως κατι εχετε κανει που δεν πρεπει και ειναι για λογους προστασιας, αν δεν υπηρχε μπορει να εσπαγες τπτ!
Μηπως το δοκιμασες χωρις αυτη την πλαστικη σωληνα? πάντως ειμαι σχεδον σιγουρος πως αυτο που λες οτι κανει ειναι κοφτης πιεσης και δεν εχει καμια σχεση με την τρομπα βενζινης που λες αρχικά.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-08-11 στις 19:30.
|
22-08-11, 19:33
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικηφόρε και εμένα μου ακούγετε για κόφτη πίεσης. Αλλα στο βγάζει σε περίεργες στιγμές!
Μια φορά τον "πέτυχα" τον Μάρτιο με βροχή και πολύ χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία. ΤΡελό κόψιμο και είχα τρομάξει και εγώ τότε. Δεν προλαβα να δω καλά το barometro για να θυμάμαι στα πόσα ήταν, σίγουρα όμως ήταν πάνω απο 0.8!
|
|
|
|
22-08-11, 19:42
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι δεν αποκλειεται να το κανει με το πολυ κρυο γιατι τοτε ειναι που ανεβαζει καλυτερα το turbo, οπως και μερικοι που εχουν βγαλει την μαμα πλαστικη σωληνα εισαγωγης αερα, το Καλοκαιρι ολα καλα και με το που μπαινει Χειμωνας και τα κρυα βαρανε συνεχεια κοφτες πιεσης! ομως αυτο ΔΕΝ είναι φυσιολογικό και δεν πρεπει να συμβαινει, σε εμενα δεν το κανει ποτέ, εκτος τοτε που ειχα βγαλει την σωληνα που ειπα πριν και μου εριξε μπολικα καντιλια ο μηχανικός μου! μου ειπε πως θα μπορουσε να ειχε σπασει ακομα και το μοτερ! αν στο κανει πρεπει να κοιταξεις και εσυ τι ειναι λαθος! ο κοφτης ειναι στα 0.87 πραγματικα bar αλλα γινεται τοσο γρηγορα και ακαριαία που δεν προλαβαίνουμε να δούμε το μπαρόμετρο! και η λυση δεν ειναι να αφαιρεσουμε απλα τον κοφτη πιεσης! αν δεν θελουμε να ανεβασουμε αλογα με τα αντιστοιχα περιφερειακα και εννοειτε και παραπανω καυσιμο, ο κοφτης στο μαμα setup ειναι για προστασια. Ετσι και η πιεση ακομα και overboost να ειναι, βαρεσει πανω απο 1 bar θα αρχισουμε να χαιρεταμε διαφορα εξαρτηματα απο το μοτερ μας!
|
22-08-11, 21:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
βαλε το διαγνωστικο,αν εχει βαρεσει κοφτη πιεσης σου βγαζει error.εμενα αυτο ειχε κανει στο 0.95.
|
22-08-11, 21:59
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπον,εχω την πλαστικη εισαγωγη αερα κανονικα ολα πανω δεν αφαιρεσα κατι,την πιεση τη σηκωσα στραβωνωντας λιγο την wastegate,εσυ νικιφορε τι εκανες ακριβως με τα σωληνακια που λες;στις αλλες ταχυτητες δν κανει κατι ομως στο 0,7 ρε γμτ..δν θα πιανε κι εκει κοφτης πιεσης;αλλες εννοω 1η 2α επαναλαμβανω μπορει να το κανει κ στις επομενες..
|
|
|
|
22-08-11, 23:32
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα σωληνάκια ποια? του hi-low? αν τα εχεις ξηλωσει ολα αυτα πρεπει να εχεις 0.7 δεν ξερω γιατι σου βαραει κοφτη, δλδ θες να πεις πως στραβωσες το αξονακι στο μαμα wastegate για να το κανεις 0.5 και τωρα το στραβωσες αλλιως για να παει 0.7 αλλα βαραει κοφτη? γιατι το πειραζεις αυτο? κανονικα ΔΕΝ ρυθμιζεται και δεν πρεπει να το πειραζουμε! αν θες να το ρυθμιζεις πρεπει να βαλεις καποιο ρυθμιζομενο πχ HKS. Μπορει να τα εχει παιξει και να σου ανεβαζει πιεση σε καποιες ταχυτητες και να βαραει κοφτη! είσαι σιγουρος πως ειναι στα 0.7? ο κοφτης στο GT ειναι 0.87 και 0.95 νομιζω στου glanza.
Eγώ ρώτησα αρχικά πως έκανες την πίεση να είναι 0.5 δεν πρεπει να την πειραζεις! στα 0.5 θες λιγοτερη βενζινη και δινει περισσοτερη! 0.6 μεχρι 0.8 bar πρεπει να δουλευεις για να ειναι οκ το μαμά μειγμα χωρίς πειράγματα. Απο εκει και κατω ή πάνω θες αλλο καυσιμο, αν ειχες halmeter θα στο έδειχνε! εχω δοκιμασει πιεση απο 0.25 bar μεχρι και 0.8 bar και στο halmeter σωστη ενδειξη για σωστο μείγμα δειχνει στα 0.6-0.8 bar, ποιο πριν ειναι πλουσιο δλδ πολυ βενζινη και ποιο πανω ειναι φτωχο.
Μπορεις να βαλεις μια φωτο που να φαινεται το αξονακι της wastegate να το συγκρινουμε με μια απειραχτη?
στην παρακατω φωτο εκανα μια δοκιμη για να δω αν χανει πιεση το intercooler ή καποιες σωληνωσεις του-κολαρα, εκανα bypass και ετσι χωρις i/c και 0 turbo lag ειχα πιεση σταθερη 0.85 bar!!! παρολαυτα δεν βαρεσε κοφτη καθολου!!! τελικα η σκαστρα μου εχανε πιεση! LOL!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-08-11 στις 23:43.
|
22-08-11, 23:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εντελως απειραχτο το αξονακι ειναι οπως στην παρακατω φωτο, ποτέ δεν το εχω ακουμπήσει. Για βαλε και το δικο σου να δουμε προς τα που θελει ίσιωμα!
|
23-08-11, 01:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τοδικο μου νομιζω δεν ειναι ετσι ,αλλα το δικο μου ειναι glanza, εχει την ct9b
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20012689 seconds (85,65% PHP - 14,35% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|